PIMPquote:
De winnaar van de gouden kooi word dus gepromoot in parenclubs.Wat een afgang zegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:25 schreef Scandalous het volgende:
Ludo "Met alle respect, ik hoef het niet aan H of J te vragen. Met jullie imago... "
Zolang B en A niks in de gaten hebben is er niks aan het handje toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
Ludo beledigt er lekker op los, zo te lezen.
Een soort groepskorting zeg maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef Smash-it het volgende:
Ludo tegen Brian: Stel... dat jij wint. Ik kan de zaterdag, 24 mei, op één avond drie optredens krijgen. Die mensen willen alleen niet drie keer de volledige gage betalen.
Hij gaat dit zo ook aan de rest vragen.
En maar lullen dat Huub zijn ziel verkooptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang B en A niks in de gaten hebben is er niks aan het handje toch?
Ik heb er speciaal streams voor aangeslingerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De winnaar van de gouden kooi word dus gepromoot in parenclubs.Wat een afgang zeg![]()
Hij zei toch niets verkeerds en B&A hebben toch geen probleem nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:30 schreef T-lex het volgende:
Als Ludo zo tegen Huub had zitten lullen zat nu z'n mailbox al vol met de meest uiteenlopende bedreigingen.
Hilarisch inderdaad, Brian heeft het liever niet over de streams, waarna echt de hele lijst met locatie's wordt besproken ....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
De datums niet op de stream graag.
ok, dus de 23e in breda en de 24e in ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |