Dieenebart vond het ook.. (en de rest van de COS).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef Svantovit het volgende:
ligt 't aan mij of krijst die Amanda alles wat ze uitblaat? Als je daarmee moet praten word je toch helemaal gek
Ze zal vast wel haar eigen CC hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik denk dat zij eerder last heeft van een kredietscrisis wanneer ze de creditcard van d'r mams niet mee mag nemen naar de PC
Ik merk dat je haar niet echt kent.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef Svantovit het volgende:
ligt 't aan mij of krijst die Amanda alles wat ze uitblaat? Als je daarmee moet praten word je toch helemaal gek
Je kunt daar ook geen gesprek mee voeren, dus dat scheelt dan weer. Tenzij je graag "okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' wil horen na iedere zin natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef Svantovit het volgende:
Jaap valt er echt van afquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha. Amanda leest een brochure over de Antillen. Op een gegeven moment zegt Brian:
Daar ligt Nathalie, dat heeft Joran tegen me gezegd.
Waarschijnlijk denkt Amanda dat het om een creditcard gaat die geweigerd werd maar even daarna het toch weer deedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wtf? Ik luister naar Huub.. Wat denkt zij dat een kredietcrisis is dan?
Dat is toch als je moeder je even geen Euro's kan toestoppen en je dus tot morgen moet wachten totdat je die nieuwe schoenen kunt kopen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
Ze hadden het over een nieuwbouw-huis kopen, vervolgens roept Jaap iets over de kredietcrisis, en Amanda reageert met dat ze iemand kent die het ook gedaan heeft en dat dat goed uitpakte.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee joh, dan pijp je die rijke vent van een eindje verderop, en krijg je ze toch nog dezelfde dagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch als je moeder je even geen Euro's kan toestoppen en je dus tot morgen moet wachten totdat je die nieuwe schoenen kunt kopen?
Jij bent wel origineel he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke
Heel heel lang geleden, maar het was meer andersomquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Smash-it het volgende:
Heeft Huub met Eric lopen rotzooien? Haha, wanneer dan? (hoeeeeee dan??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |