wat heeft ie gezegd dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:25 schreef MargrietV het volgende:
Brian gaat de bak in.... Justitie Aruba zal hem zeker gaan ondervragen over de uitspraken die hij heeft gedaan over Joran v.d. Sloot.
Wtf? Ik luister naar Huub.. Wat denkt zij dat een kredietcrisis is dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap: je moet maar hopen dat het goed gaat met de kredietcrisis, als die overslaat naar Nederland...
Dellie: maar ik ken iemand die heeft het laatst gedaan en dat pakte goed uit.
Alsje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:32 schreef RSie het volgende:
wat heeft ie gezegd dan?
die heb ik kennelijk gemist (heb me behoorlijk zitten inlezen in het hele v/d Sloot zaakje en ben wel nieuwsgierig)
zit op mijn werk en heb hier geen geluid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285320&EMB=TaF
Dat bevat ze toch niet johquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wtf? Ik luister naar Huub.. Wat denkt zij dat een kredietcrisis is dan?
Niets zeggen kan Brian als de beste, het liefst met heel veel woorden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef RSie het volgende:
[..]
af en toe aan tafel schuiven in nietszeggende programma's
Aha. Amanda leest een brochure over de Antillen. Op een gegeven moment zegt Brian:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef RSie het volgende:
zit op mijn werk en heb hier geen geluid.
maar toch bedankt!
Ik denk dat zij eerder last heeft van een kredietscrisis wanneer ze de creditcard van d'r mams niet mee mag nemen naar de PCquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat bevat ze toch niet joh
Als ze rood staat is dat voor haar de kredietcrisis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |