Weet iemand hoeveel Brian 'kost'? Edit: 2.525,- dus voor 50 minuten. OH. MY. GOD.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef elcastel het volgende:
Brian vraagt flink meer dan een Amanda bleek ook al. maarja, wat is flink meer als je God in huis haalt ?.
Hoog inzetten, dan is er nog ruimte voor onderhandelen misschien?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Er is een nieuwe lijst, wat een prijzen zeg. Dat gaat toch een hond betalen?
http://www.easybookings.nl/prijslijst.php?cat=38
Heeft het veel nut denk je ?quote:
Ik pies ondertussen ook in mijn broek. How low can you go?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel Brian 'kost'?
A gaat weer even plassen..
Stinksmurf wil zo natuurlijk symphatie winnen bij de kijkers, zodat ze op hem sms-sen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:15 schreef pullup het volgende:
Lol @ foto van Claire op het kussen naast Huub overigens. Dat staat wel zielig denkt ie zeker
Geen idee, boek eens voor de grap ? Of misschien moeten we die financier van Verdonk even bellen voor wat boekingen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
Weet iemand hoeveel Brian 'kost'? Edit: 2.525,- dus voor 50 minuten. OH. MY. GOD.
A gaat weer even plassen..
.
.
.
Valt het je op dat je Amanda niet alleen kunt boeken? Alleen Brian en Amanda samen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef Smash-it het volgende:
Brian en Amanda samen boeken is gewoon nog 50 euro duurder dan Huub en Jaap samen. Nou, ik weet echt wel wie ik liever zou zien feesten in een kroeg/bar/etc.
Vanwege die kettingzaag. In Scarface zit ergens in het begin een scene waar de broer (dacht ik) voor de neus van Tony wordt stukgezaagd door een roedel Colombianen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef Scandalous het volgende:
Brian is een paar minuten stil en zegt dan "Tony Montana"
Waarom, omdat 'ie er eindelijk open voor uit durft te komen dat 'ie een pooier is? Zware last valt van zijn schouders?quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:38 schreef PeterNB het volgende:
Amanda doet inderdaad paaldansen, dit staat op die boekingssite:
Amanda & Brian gecombineerd
Optreden van 50 minuten in combinatie met paaldansen
Gage ¤ 4.000,00 -
Aha. Ik haat Scarfacequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vanwege die kettingzaag. In Scarface zit ergens in het begin een scene waar de broer (dacht ik) voor de neus van Tony wordt stukgezaagd door een roedel Colombianen.
Haha, die omschrijving:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Er is een nieuwe lijst, wat een prijzen zeg. Dat gaat toch een hond betalen? BTW: Amanda is dus niet apart te boeken.
http://www.easybookings.nl/prijslijst.php?cat=38
quote:Amanda valt in de categorie ‘lekker wijf’. Ze is een pittige tante, maar niet bijster intelligent.
wel privé, voor een euro extra zonder condoomquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt het je op dat je Amanda niet alleen kunt boeken? Alleen Brian en Amanda samen.
Oh mijn godquote:
tja, als je jezelf zo belachelijk hoog inschat kun je keihard op je muil vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:34 schreef Kinga het volgende:
Brian jankt weer.
quote:
Dankje, is er nog geen Claire info topic gemaakt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef yvonne het volgende:
Mooie OP, mooi topic, de pooier is als voorspeld reeds begonnen en waar blijft alle info voor Claire?
Een bioscoop is ook al een parenclubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Lobasca het volgende:
Dellie heeft nieuwe schoenen gehad, ze doet ze alleen aan naar premieres en optredensWelke parenclub moet ik zijn?!
Dat mokkel stond een aantal weken geleden in 'Buis en haard' van de VARA-gids, hoezoooooooo een pose?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:50 schreef avonne het volgende:
Nadia is 2 keer zo duur als Claire (tenzij het niet recentelijk aangepast is)
Zwanger hé.... 2 voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:50 schreef avonne het volgende:
Nadia is 2 keer zo duur als Claire (tenzij het niet recentelijk aangepast is)
plaat-doordringenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Toch grappig. Amanda is bang dat die parenclub slecht is voor haar imago, dus belt ze Ludo terug. En die zegt dat dat juist haar imago is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |