Ze is wat voorzichtig in haar uitspraken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
top tnx varen
Ik heb de streams uitgeflikkerd want die slijmspoor zit weer dom te lullen dat ze niet alles kan zeggen .
nou,.. ik hoorde haar gisteren in de reguliere nog ff wat zinnetjes uit haar strot persen,.. maar als zij het voor elkaar krijgt om een fatsoenlijk klinkend nummer dan breekt mijn klomp!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Varen het volgende:
Charlotte prijst Huub ook.
Amanda gilt en moet maandag de studio in om te zingen...
nee alleen dat het doorgaat wanneer is nog onbekend Palma heeft Huub wel voor gek verklaardquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over het al dan niet doorgaan van het sparren? En zo ja: wanneer staat dat gepland?
Dus naar Almere om je rijbewijs op te halen mag weg (Natasia), naar de tandarts om een nieuwe pruik te krijgen mag ook, maar Oldenzaal kan natuurlijk echt niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef noekje het volgende:
Huub kan zijn rijbewijs niet ophalen want dat kan alleen in Oldenzaal.
Amanda: dan doe je dat toch lekker thuis.
Gelukkig gaat zij nu autorijden, lekker golfen en maandag de studio in.
Dat is er vast niet opgezet doro LekkerSimpelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
vreem dit>>>>>>>>>>>>>>
vannacht stond er een heel stuk op Jaap zijn site met :
Stem op Huub, dat heeft Jaap met hem afgesproken ( even in het kort)
Nu is het weer weg!
Misschien wel dinsdag, dan ging Huub iets doen, waar Palma niet blij mee was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee alleen dat het doorgaat wanneer is nog onbekend Palma heeft Huub wel voor gek verklaard
Net zei toch echt dat hij het buiten al had gehoord. Later maakte hij daar een scenario van die toevallig uitkwam.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
Als Claire de koffer niet had gepakt, had Amanda hem gepakt. Omdat Brian anders bang was om eruit te gaan. Brian had er vertouwen in dat Claire hem zou nemen.
Claire, want die werd door niemand als gevaar gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
Brian met z'n deals.Hij had afgesproken om Jaap op 2 te zetten en dan zou Jaap Huub geen punten geven.
Wie zou hij anders op 2 moeten zetten dan??
welnee maar laat dat wicht gelooft alleen wat ze wil geloven daar kan je niet tegen aan praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef trettie het volgende:
Amanda zegt dat ze haar kappersdiploma heeft gehaald in de kooi?
Waar dan daar heeft ze helemaal geen les in gehad in de kooi dus waarom roept die del dat????
Kun je tegenwoordig als je drie uur per dag je eigen haar loopt te tangen gewoon je kappersdiploma halen?????
Hebben jullie ooit gezien dat ze daar les kreeg voor kapster ?
Daar is wel sprake van geweest in het begin maar het is nooit iets geworden dan hadden wij dat moeten zien!!!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wie is dat meiske naast Charlotte?
top zou heel goed kunnen hoop echt dat Huub het niet doet, mijn man en dochter doen beide aan thaiboksen en zeggen dat dit vreselijk vals en onsportief is van brajen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien wel dinsdag, dan ging Huub iets doen, waar Palma niet blij mee was.
noem dr is een paar ik weet ze namelijk neit bahalve het uitwonen van a dr anaalkanaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
wat een geblabla..ik kan me er niet meer op concentreren![]()
Brian en Del 'maken leuke creatieve ideeën en maken daarbij lol" aldus een lispelende Rat
Ik doe niet aan thaiboksen maar kan je ook vertellen dat het niet erg sportief is hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
top zou heel goed kunnen hoop echt dat Huub het niet doet, mijn man en dochter doen beide aan thaiboksen en zeggen dat dit vreselijk vals en onsportief is van brajen.
De scheer- en appelterror natuurlijk! De meest hilarische televisiemomenten sinds Monty Python.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
noem dr is een paar ik weet ze namelijk neit bahalve het uitwonen van a dr anaalkanaal
Baal ervan dat die loser nooit het vuur aan de schenen is gelegd door een interviewer. En bij P en W zitten ze vast niet op hem te wachten..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch niet om aan te horen????
Brian: Ik heb heel veel werk verricht. De FEBO bedoelt hij.
In eerste instantie was het b zjn idee en plan dus hij is erg onsportief en de bokswereld en fanaten vinden het een vreselijke laffe streek van b en dan vooral zijn 2 e trap er nog bij tegen Yuri mwhaaaa hij maakt er geen vrienden mee b zou ik zegguhquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe niet aan thaiboksen maar kan je ook vertellen dat het niet erg sportief is hoor![]()
Maar goed als Huub zo graag klapjes wil krijgen dan kan ik me voorstellen dat Brian bereid is ze hem te geven.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
wat een geblabla..ik kan me er niet meer op concentreren![]()
Brian en Del 'maken leuke creatieve ideeën en maken daarbij lol" aldus een lispelende Rat
Gelukkig niet zeg, dan zou hun geloofwaardigheid meteen weg zijn. Het seizoen zit er trouwens vanavond op voor P&W, dan nemen de gristenjongens Knevel en Van De Brink het stokje weer over.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Baal ervan dat die loser nooit het vuur aan de schenen is gelegd door een interviewer. En bij P en W zitten ze vast niet op hem te wachten..
Ik heb ze niks anders horen doen dan ruim een jaar de mantra Huub in mijn hoofd te stampen, en daar heb ik hen écht niet voor nodig.. Nou, dat was hetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
noem dr is een paar ik weet ze namelijk neit bahalve het uitwonen van a dr anaalkanaal
Grappig hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
Oh wacht..
Brian heeft Jaap geholpen. Daardoor is Jaap zijn marktaandeel gestegen. Dat is niet Jaaps verdienste maar die van Brian.
Neen, dat is niet grappig. Ik word er gillend gek van, van dat achterlijke nietszeggende kutgeleuter van Brian.quote:
nou regen of niet ze is toch wel een verzopen kat,lelijker kan je niet meer wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:03 schreef Varen het volgende:
Charlotte zoekt haar plu, maar die heeft Amanda dus net meegenomen
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dan zou hun geloofwaardigheid meteen weg zijn. Het seizoen zit er trouwens vanavond op voor P&W, dan nemen de gristenjongens Knevel en Van De Brink het stokje weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |