Het (schijnheilige- en voorgekauwde) Woord van de Verlosser..Praise the LordBrianquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian op TV, wat moet hij brengen dan...
Volgens mij zei Huub zelfs 'met dé hoge baas van DGK', die tegen de dokter zei 'Hallo, dit is Huub. Hij zit in een programma van mij en ik wil weten of hij vergiftigd is.' Waarop de dokter doodleuk zei 'oke, prima' en bloed afnam. Huub was te lam en zat alleen maar te giechelen en met alle buisjes en draadjes te spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:16 schreef Varen het volgende:
Huub vertelt het verhaal van het nockout zijn op de verjaardag van Natasia
Brian had slaapmiddelen...
Huub zat in het ziekenhuis met een hoge baas van DGK.
Oooh op die manierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef DrsH het volgende:
Nou eigenlijk denk ik meer aan programma's als Opsporing verzocht en Opgelicht
Huub zegt zondag of maandag. Maar ja, misschien is het inderdaad al opgenomen. Hij zei 'Kijk maar gewoon iedere dag, half 8, rtl 5'.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:21 schreef Dementor het volgende:
Het gevecht is al geweest?
nee. Wordt mooie TV, zegt Huubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:21 schreef Dementor het volgende:
Het gevecht is al geweest?
Nee joh, bekijk het eens van deze kant, wie niet sterk is moet slim zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij niet gaat sparren maar vechten. Wat is het toch een eikel dat hij dit doorzet.
Heb ik ook. Bij mij hebben maar drie mensen mijn mobiele nummer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan kun je altijd de anwb bellen of 112.
Daarom heb ik hem dus ook. Ga niet 24uur per dag bereikbaar zijn.
met ik het niet mee eens, brian kan zich namelijk niet goed verwoorden en dat is wel een eerste vereiste als je in een programma komt praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef DrsH het volgende:
Als ik zo alle kandidaat millionairs bekijk denk ik persoonlijk dat Brian de meeste kans maakt om nog regelmatig op Televisie te verschijnen, Jaap zijn kansen zijn wat dat betreft nihil.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef DrsH het volgende:
Aha, op die fiets.......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef DrsH het volgende:
charlotte is zelf niet zo heel erg slim, dat wordt wel steeds duidelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Charlotte denkt niet dat Huub slimmer is dan Brian.
En afkraken is niet de juiste benaming. Hij zet zichzelf enkel voor lul.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef HiDiHo het volgende:
Brian, Huub weer aan het afkraken??
Heeft die gozer nu echt niets anders te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |