dat ie maar langs open klapt de engnekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
meneer is aan het genieten van "het buitenlucht".
Leer eens Nederlands man, flutdichter, dorpsgek dat je er bent![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe gedicht van Brian Kubatzquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Brian al opgegeven..als mensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Kunnen we Brian opgeven voor het nationaal dictee?
NEE.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Als het wel nat wordt dan komt er een grote druppel op zijn kop. Dat water trekt er nooit in, in glijmiddel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom pakt die rat de spullen van slijmspoor niet even uit de auto, bang dat zijn krullen natworden?
Wat is het toch een eikel en constant in beeld. Waar is Huub verdomme?
Ik zie hem eerder aan ''knoop in je zakdoek'' meedoen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Maar ze zegt niets over het insturen van de bonnen uit de krant!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Smash-it het volgende:
P: Ik gun het jullie allemaal. Ik ga niet bellen en ook niet smsen.
En dan zou die nog valsspelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder aan ''knoop in je zakdoek'' meedoen..
Zijn allemaal winnaars toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Smash-it het volgende:
P: Ik gun het jullie allemaal. Ik ga niet bellen en ook niet smsen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
De nieuwe gedicht van Brian Kubatz
Het buitenlucht....
Echt hè, ik ga die dorpsgek met de minuut meer haten, wist niet dat dat kon. Als je hem zo ziet lopen, handen in zijn zakken en neus in de lucht, heer en meester van dat hok. Hier mogen we een week van genieten, vreselijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Als het wel nat wordt dan komt er een grote druppel op zijn kop. Dat water trekt er nooit in, in glijmiddel.
Dan ziet z'n kop eruit als een druiper.
Ze krijgen vast allemaal een troostbeker. Zo kan toch iedereen met de handen in de lucht het huis uit lopen.quote:
Is er al bekend welke krant, ik heb daar nog niks over gehoord?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef humberto.tan het volgende:
Maar ze zegt niets over het insturen van de bonnen uit de krant!
www.rijmen.nl hè? Daar heb je internet voor nodig en dankzij zichzelf, kan dat dus niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom dicht b niet meer eigenlijk??
Ik ben ook heel nieuwsgierig wie dit zingt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:16 schreef STAP01 het volgende:
Wie zingt dit??? Weet iemand dat? (ik moet zo weg)
Het wordt dus toch gewoon een no contest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze krijgen vast allemaal een troostbeker. Zo kan toch iedereen met de handen in de lucht het huis uit lopen.
Werkt als een tiet.
Geen inspiratie meer...Wees blij...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom dicht b niet meer eigenlijk??
Origineel is van Radiohead of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:18 schreef Smash-it het volgende:
Wat heeft het nou voor zin om nu al de hele dag sippig te gaan doen. Het regent, oke. Maar ga lekker pianospelen, boekje lezen, schaken met Jaap, weet ik het.
Liedje gaat nu op repeat. Geen idee van wie deze versie is.
Tja ook zo mooi. Zal de te(l)legraaf wel zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er al bekend welke krant, ik heb daar nog niks over gehoord?
Kun je streamen onder werktijd ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:19 schreef T-lex het volgende:
Kan ff me geluid niet aan doen hier...dan krijg ik ruzie met m'n baas.
http://www.7digital.com/artists/ryan-adams/wonderwall/quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel nieuwsgierig wie dit zingt.
Ryan Adamsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Nummer van Oasis maar wie het zingt.
*soulseek aanzetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:21 schreef Esquire59 het volgende:
Dit is de versie van Ryan Adams...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |