quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
doe je best :p
Nais!quote:Op donderdag 15 mei 200808:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Werk alleen maar op dinsdag, woensdag en donderdag [afbeelding] .
Succes ermeequote:Op donderdag 15 mei 200809:11 schreef JortK het volgende:
Eens kijken wat ik er van kan maken komende dagen [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes ermee
Mschol: GSS is the bomb. In nog geen 20 minuten een image maken en 30 minuten restoren middels Ghostcast. Ik ga degene die de bestellingen ook doet vragen of hij dit pakket kan aanschaffen, dit scheelt ontzettend veel tijd.
Het werkte te goed; ik belastte het netwerk teveelquote:
Tits and assquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:15 schreef JortK het volgende:
Wat zouden we allemaal willen zien in een nieuwe OP?
Men nog aanraders?
Héél leuk idee! Het kan me niet zoveel schelen, het zal geheid beter worden dan de huidige.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef JortK het volgende:
Misschien een leuk idee wanneer er een nieuwe OP word gemaakt?
Eens.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon, LUL DAT JE BENT.
als het goed is kan je ook een max transfer speed instellen,quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het werkte te goed; ik belastte het netwerk teveel.
Nu opgelost met een lokale DHCP server, en netwerkhubje die niet meer aangesloten is op het 'grote' netwerk.
quote:
* Jo0Lz een stukje zeep bij plhurry naar binnen drukt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al weekend, maar zou liever werken geloof ik.
Het huishouden doen is ook niet alles.
Ehhh, vind ik dat fjin?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz een stukje zeep bij plhurry naar binnen drukt...
Ewwww.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Werken vind je fijner blijkbaar.quote:
quote:
Gelukkig hebben we een quote voor het archiefquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:. Mja, ik heb het weer eens helemaal verkeerd neergezet zie ik nu
.
Want? Tits and ass is geen goed Engels wil je zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Doe er ook maar een link engels leren bij
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
En wat als je in één computer telkens een andere hardeschijf hangt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
Nog 1u45min hier.
Wat een onzettende rare manier van licenties houd symantec er op trouwens, voor het aantal pc's wat je totaal imaged, moet je een licentie aanschaffen. Dit kost dus behoorlijk wat als je een leuke uitrol hebt
URL?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom typte ik dat?
Verder heb ik een blog. Bij blogspot.
Dan moet je alsnog voor het aantal harde schijven een licentie aanschaffenquote:Op vrijdag 16 mei 200814:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat als je in één computer telkens een andere hardeschijf hangt? [afbeelding]
Ik heb morgen een strandfeestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef Geqxon het volgende:
Alleen regent het morgen. En gaan mijn plannen niet door.
Nee hoor, ik heb al verschillende mooie vrouwen gehoord dat ze in string bikini komen dusquote:
Indeed my friend indeedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef slacker_nl het volgende:
Indoor beachvolleybal(vooral vanwege de vrouwelijke speelsters, dat wel).
Nog 1 uurtje werken en dan is het WEEKEND!!
Ik wilde een reactie achterlaten, maar je moet een account hebben. Dan maar niet.quote:
Ik was van plan naar Noordwijk te rijden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar inmiddels begrijp ik dat je 'm niet wil ophalen omdat het misschien dan net regent?
Slecht plan inderdaad. Heb je geen plan B?quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik wilde een reactie achterlaten, maar je moet een account hebben. Dan maar niet.
Ik had geschreven: Alvast veel plezier morgen! Zal wel reuzetof zijn, zo'n eerste ritje.
Maar inmiddels begrijp ik dat je 'm niet wil ophalen omdat het misschien dan net regent?
Ik zie alleen de opties Google account en Open ID...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je kunt toch gewoon 'Anoniem' aanvinken??
Jij anders ook!quote:
Moet om 09uur een wedstrijd van de kleintjes (F-jes) fluiten. Deze kinderen (7-8/9 jaar) zijn seizoen 2007-2008 welp af en begonnen met echte wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jij anders ook!![]()
Ik zit gewoon in het "vroege opstaan ritme". Wat is jouw excuus?
Dan moet die eigenaar de optie 'Anoniem' uitgezet hebben? Bij mij en een vriend van mij kan het wel.. Niet dat je daar nu veel aan hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zie alleen de opties Google account en Open ID...
Fanatiek en daarnaast speels.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Leuk! Zijn ze al een beetje fanatiek op die leeftijd?
quote:That's right, I can't control it.
I need seven inches or more.
Tonight, I can no longer hold it.
Get it up, get it up, I can't wait anymore......
Uh, It's time to jam,
Dance nasty girls, dance
Everybody Uh!
Niet agressief dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fanatiek en daarnaast speels.
Ik ben er vandoor. Succes/veel plezier vandaag met wat je gaat doen
Welnee, sowieso is de korfbalsport niet echt een agressieve sport, buiten sommige gevallen aan toe (zie http://www.knkv.nl/web/show/id=172507 voor de gele/rode kaarten). Maar vaak is 't dan nog niet de agressiviteit, maar bijvoorbeeld teveel commentaar op de scheidsrechter oid.quote:
Wanneer komen de chicksquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Mogezo ff vriendin weg brengen eten halen en dan heb ik de toko tot woensdag avond voor mezelf
.
Lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Mogezo ff vriendin weg brengen eten halen en dan heb ik de toko tot woensdag avond voor mezelf
.
Doe maar in !tits in #digquote:
Zo eten, vriendin weg, lekker regen buiten en weer lekker aan het coden en gamen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker
* Sjowhan is weg, tot vanavond ergens
Hoe doe jij dat tegelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo eten, vriendin weg, lekker regen buiten en weer lekker aan het coden en gamen tegelijkertijd.
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.quote:
" stopt het in een lousy HP Laserjet printer"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.
http://geqxon.blogspot.co(...)o-mooi-kan-zijn.html
En 't is nog per Gemeente verschillendquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een beetje het formaat van een HP 4000 series, met een enkele lade en handmatige invoer. Goed, ik kan het zelf dus niet begrijpen waarom het zoveel geld moet kosten. Ik betaal al zoveel belasting, maak zoiets kleins als dit gewoon gratis.
ach ja.. ik moest bij gemeente een VOG halen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een beetje het formaat van een HP 4000 series, met een enkele lade en handmatige invoer. Goed, ik kan het zelf dus niet begrijpen waarom het zoveel geld moet kosten. Ik betaal al zoveel belasting, maak zoiets kleins als dit gewoon gratis.
Het uitreksel was overigens nodig om te verifieren op welk adres ik op het moment woon.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ja.. ik moest bij gemeente een VOG halen...
1 papiertje a 30/35 euro(oke wel terug betaald gekregen maar toch..)
nog veel grappiger is het als je bedenkt dat ik die aanvroeg voor een stage bij paleis v. justitie...
en raad eens waar die vog vandaan komt... juist ja justitie...
Hehe je hebt er wel wat voor overquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.
http://geqxon.blogspot.co(...)o-mooi-kan-zijn.html
Ik ben de ergste sporter ooit. Wanneer ik veel sport, ga ik ook meer eten.quote:Op zondag 18 mei 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
@B.
Volgens mij moet je inmiddels béste kuiten hebben btw. Maar goed, Melanie lijkt me d'r wel één die dagelijks bereden wenst te worden, dus da's over een paar weken ook weer opgelost.![]()
Ga ik vandaag een beginnetje mee makenquote:Op zondag 18 mei 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
@J.
Hoe kun je je nou vervelen terwijl je nog een nieuwe OP moet maken?
http://geqxon.blogspot.co(...)-wel-het-mooist.htmlquote:Op zondag 18 mei 2008 09:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hehe je hebt er wel wat voor over![]()
Foto?
Je hebt bij de MacDonalds gegetenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://geqxon.blogspot.co(...)-wel-het-mooist.html
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://geqxon.blogspot.co(...)-wel-het-mooist.html
Broodje Kebap overduidelijkquote:Op zondag 18 mei 2008 18:56 schreef Geqxon het volgende:
Nee.
Anyhow, wat gaat het deze avond worden? Mijn ouders hebben wel gezegt zo rond X thuis te zijn, waarbij ik ben vergeten wat X was. Dus... Shoarma, Kebap, broodje kebap, frikandel, kroket?
Noodles met een theelepel sambalquote:Op zondag 18 mei 2008 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat heb jij gegeten?
pics van de cavia'squote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis.
Eerst 2 jonge cavia's opgehaald in Brabant, toen naar de vriendin van mijn broertje geweest om de verjaardag daar te vieren.
Wat een dag
Hahaha je broertje heeft een vriendin.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis.
Eerst 2 jonge cavia's opgehaald in Brabant, toen naar de vriendin van mijn broertje geweest om de verjaardag daar te vieren.
Wat een dag
ik niet maar ik moet zeggen. lekker rustigquote:
Ja, maar dan zou ik nooit aan mijn 38.294 centimeter lange e-penis zijn gekomen!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:12 schreef JortK het volgende:
in één post
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah schattig. Hoeveel heb je er nu? 3?
Benen scheren?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Jullie scheren zeker ook je benen niet? Stelletje macho-mannen. En als je dan in de stad loopt met je vrouwtje heel stoer doen he. Hetero's.
Volgende week moet die af zijn, dan ben ik ook twee dagen vrij dus kan ik dat mooi doenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:37 schreef Geqxon het volgende:
En hoe staat het met de OP?
Nice (Y).quote:Op maandag 19 mei 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanavond naar de sportschool heb ik besloten
Teveel sporten in ongezond jaquote:Op maandag 19 mei 2008 10:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nice (Y).
Zelf ga ik de komende tijd wat minder aan sport doen.
Inderdaad. Gisteren 2 uur getennist, nu een licht overbelaste achillespeesquote:
Of honkballenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:14 schreef Geqxon het volgende:
Dan had je beter kunnen tenissen op de Wii.
Dan raak ik wel meer ballenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:14 schreef Geqxon het volgende:
Dan had je beter kunnen tenissen op de Wii.
Internet kun je ook een hoop van lerenquote:
Je kunt ook Web Messenger gebruiken.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
was leerzaam (A)
hoe fix ik VPN naar thuis over een ISA Server met PR0XY
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:56 schreef Geqxon het volgende:
Wel mooi hoe ik gister een wielrenner prima bij kon houden. Na een kilometer of 7 werd hij gek van mijn dynamo gejank, en sloeg hij een zijstraat in.
Uhhh je was van de week spontaan in eens ff onlinequote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb al weer in geen weken MSN gebruikt.
Ik heb die van mij helaas net weggedaan.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een leuk klein PC'tje
Waarvoor? Om mee te nemen? Als download-server? HTPC?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een leuk klein PC'tje
quote:Op maandag 19 mei 2008 13:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb die van mij helaas net weggedaan.
Download dingetje, en om een filmpje mee te kijken op mn TV en wellicht als webservertjequote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarvoor? Om mee te nemen? Als download-server? HTPC?
Dan was die van mij niet goed genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Download dingetje, en om een filmpje mee te kijken op mn TV en wellicht als webservertje
Divx-jes of 1080p materiaal? Scheelt ook flink in de benodigde hardware... Als je geen HD-spul wil kijken, probeer dan eens een oude laptop op de kop te tikken, is nog lekker energiezuinig ook!quote:Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Download dingetje, en om een filmpje mee te kijken op mn TV en wellicht als webservertje
SSH zou ik dan op poort 443 moeten zetten :/quote:Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Via SSH naar een linux-bak thuis verbinden? Of gewoon VNC / RDC.
Verzin een kutsmoes om de poort open te laten zetten?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
SSH zou ik dan op poort 443 moeten zetten :/
alleen 80 en 443 zijn open in de pr0xy
dus bijna alles kan je vergeten :p
dan moet je op een fysiek lan poortje.. en wifi is nou net zo fijn voor mn laptop :pquote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verzin een kutsmoes om de poort open te laten zetten?
Koop een Airport Express. (Y)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan moet je op een fysiek lan poortje.. en wifi is nou net zo fijn voor mn laptop :p
mogequote:Op dinsdag 20 mei 2008 06:33 schreef Sjowhan het volgende:
Hey Dude. Mogge.
Header, welke header, die zie ik al uren niet meer...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Áh. Ik heb toegang! Alleen de header is weg?
Header is weg jaquote:Op dinsdag 20 mei 200807:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Áh. Ik heb toegang! Alleen de header is weg?
Misschien komt 't wel door de problemen van gisteravond, wie weet.quote:Op dinsdag 20 mei 200808:11 schreef Cothen het volgende:
[..]
Header, welke header, die zie ik al uren niet meer...
FTP/Samba/ je films tarren en dan de tarball overzetten via ftp/samba.. etc etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:30 schreef typhoon het volgende:
Kort vraagje, ik moet over mijn netwerk 36Gb aan data kopieren (tig seizoenen van een tv serie) ik ben te lui om aflevering voor aflevering te doen. Ik wil alles dus in 1 keer kopieren, hoe kan ik dit veilig en snel doen?
FTP?
En waar leg je die grens van vertrouwen dan? 12GB? 97MB? 3kB? Ik kopieer regelmatig tientallen GB met explorer, nooit problemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef typhoon het volgende:
Windows Explorer vertrouw ik niet als het om 36Gb gaat.
Ik ga is kijken of ik wat met FTP en WinSCP of SSH kan bereiken inderdaad.
Idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En waar leg je die grens van vertrouwen dan? 12GB? 97MB? 3kB? Ik kopieer regelmatig tientallen GB met explorer, nooit problemen.
waarom? als gewoon een normale goed draaide windows installatie hebt heeft explorer echt 0,0 problemen met +/-60 GB (tot zo ver heb ik het ooit nodig gehadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef typhoon het volgende:
Windows Explorer vertrouw ik niet als het om 36Gb gaat.
Ik ga is kijken of ik wat met FTP en WinSCP of SSH kan bereiken inderdaad.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ja, waar the fuck ligt dat aan? Trage kutzooi de hele tijd.. Is de database brak? Is de software kut? Zijn de server verouderd? Kan de datalijn het niet meer aan? En wat is de achterliggende oorzaak? Ik wil best 5 euro overmaken om een nieuwe server te helpen aanschaffen ofizo, als we dat met 2000 andere gebruikers doen komen we een heel eind. Maar dit is gewoon shitzooi. Superirritant.quote:
pscp, pscp.exe dude...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:26 schreef Geqxon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik bedoel.... reconnect verdomme dan automatisch, in plaats van dat ik telkens op reconnect moet drukken. En dan gaat hij ook nog godse irritant in de taakbalk knipperen...
mja... mysql_busyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, waar the fuck ligt dat aan? Trage kutzooi de hele tijd.. Is de database brak? Is de software kut? Zijn de server verouderd? Kan de datalijn het niet meer aan? En wat is de achterliggende oorzaak? Ik wil best 5 euro overmaken om een nieuwe server te helpen aanschaffen ofizo, als we dat met 2000 andere gebruikers doen komen we een heel eind. Maar dit is gewoon shitzooi. Superirritant.
Maar het is ook gewoon het enige forum dat ik ken dat er in deze mate last van heeft. Admins moeten hier toch ook vanaf weten, doen die er nog wat aan of wat? Ik wil wel eens weten wat het probleem nou eigenlijk is...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
mja... mysql_busy
lijkt mij dat gewoon de limiet van mysql is bereikt?
hoe dat komt? tja:
slecht geconfigureerd (denk dan aan limieten niet goed genoeg ingesteld of timeouts van verbindingen niet genoeg geoptimaliseerd)
hardware limiet.
maarja dat zijn allemaal gokken
vergeet niet dat het vrijwilligers zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon het enige forum dat ik ken dat er in deze mate last van heeft. Admins moeten hier toch ook vanaf weten, doen die er nog wat aan of wat? Ik wil wel eens weten wat het probleem nou eigenlijk is...
Dat hebben de meeste forums...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet niet dat het vrijwilligers zijn
Komt dat doordat DD je gister spankte?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:04 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb zin in dubbeldrank
Ik hoop dat ze het een beetje snel uitvogelen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Wat bereft die snelheidsproblemen:
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS...
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #2
Het is gewoon te veel data voor één databaseserver, daarom zijn ze nu aan het kijken of ze replicatie en/of clustering op kunnen zetten
Dat soort problemen had je ver van te voren kunnen signaleren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Wat bereft die snelheidsproblemen:
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS...
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #2
Het is gewoon te veel data voor één databaseserver, daarom zijn ze nu aan het kijken of ze replicatie en/of clustering op kunnen zetten
Ik ook 's avonds fokken is nu echt niet te doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het een beetje snel uitvogelen...
Goede metafoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat soort problemen had je ver van te voren kunnen signaleren.
Danny zegt dan wel dat Fok! zijn kindje is, maar in dit geval kunnen we misschien maar beter de kinderbescherming bellen...
Moet ik wel een rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:13 schreef Merovingian het volgende:
Je kan ook met de auto gaan.
Kom wat vaker achter je pc vandaan, dan heb je tijd om een rijbewijs te halenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet ik wel een rijbewijs hebben.
ah gosh....quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef WyriHaximus het volgende:
joepie nou moet ik van wege de bus tijdens de spits reizen ipv er net buiten
Of gewoon goede kilometervergoedingquote:Op donderdag 22 mei 200808:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je bij een baas gaan werken waar je een auto van de zaak krijgt [afbeelding]
Wat is goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of gewoon goede kilometervergoeding.
vind het relaxed lekker kunnen zitten toch leuker dan als een sardientje in die bus staanquote:
Het staat in de planningquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kom wat vaker achter je pc vandaan, dan heb je tijd om een rijbewijs te halen
Kun je dat niet vanuit de Active Directory sturen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag maar proberen te verdiepen in mogelijkheden om updates voor Microsoft binnen te halen; dit is hier niet mogelijk vw de firewall, maar vind het toch wel belangrijk dat de pc's up2date zijn, want 1 trojan/virus op een niet gepatchte pc kan al voor de nodige problemen zorgen
microsoft heeft een mooie oplossing hiervoor....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag maar proberen te verdiepen in mogelijkheden om updates voor Microsoft binnen te halen; dit is hier niet mogelijk vw de firewall, maar vind het toch wel belangrijk dat de pc's up2date zijn, want 1 trojan/virus op een niet gepatchte pc kan al voor de nodige problemen zorgen
Ik ken inderdaad een hoop klanten die dat gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
microsoft heeft een mooie oplossing hiervoor....
eff zoeken...
WSUS
alleen is het wel afhankelijk van hoe alles is ingericht of je het kan gebruiken
ik heb 1x met de oude versie gewerkt (toen heette het nog SUS volgens mij) en dat vond ik al een bijzonder goeie manier van alle pc's updaten..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad een hoop klanten die dat gebruiken![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
Het is nog veel leuker als in je serverpark een aantal servers staan die niets nuttigs doen.
Aardig klusjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:46 schreef phluphy het volgende:
hahaha die's briljant!![]()
En als jullie me de laatste tijd wat stil vonden, komt dat hier door.
Dat wist ik inderdaad. Volgende week eens gaan uitzoeken hoe&wat... c't heeft ook een update iets, die zelfs een iso bakt van de updatesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
microsoft heeft een mooie oplossing hiervoor....
eff zoeken...
WSUS
alleen is het wel afhankelijk van hoe alles is ingericht of je het kan gebruiken
Alleen die eerste danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Op de een of andere manier is dit stervensgeil.
lolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Op de een of andere manier is dit stervensgeil.
Gek he zaterdag avondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf het is erg stil overal op internet.
quote:
Gister ook al en donderdag ookquote:
*dr34m3r slikt een flauwe opmerking in*quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister ook al en donderdag ook. Lijkt wel als of iedereen uit ze huis komt met het lekkere weer
.
samen met de muggen?quote:* WyriHaximus haalt gewoon het lekkere weer naar binnen
Dat is nou flauw van jequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*dr34m3r slikt een flauwe opmerking in*
Ja hoe meer zielen hoe beter daarnaast word ik toch nooit geprikt. Me vriendin wel dus die is het er niet mee eensquote:
veel lurken, weinig lullen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf het is erg stil overal op internet.
Je schreef dit om 02.09, dan is "morgen" eigenlijk "maandag".quote:
En nog stommer om dan tot 5.00 uur te gaan zitten gamen!quote:Op zondag 25 mei 2008 04:59 schreef Geqxon het volgende:
En dan is Vista wel lekker, het geluidsniveau voor elke applicatie individueel kunnen regelen.
op zaterdagavond?quote:Op zondag 25 mei 2008 06:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
En nog stommer om dan tot 5.00 uur te gaan zitten gamen!
wekker? om 7:30? op zondag?quote:Op zondag 25 mei 2008 07:23 schreef Geqxon het volgende:
Mijn wekker ging net af. Ik zo van WTF
En toen keek ik door mijn lamellen en zag ik daglicht.
Als ik nou geweten had dat je dat zo erg vond.. nu is het te laat voor die opmerkingquote:
Bofkont. Maar nu heb je je vriendin dus eerst van top tot teen in kunnen smeren met muggenolie?quote:[..]
Ja hoe meer zielen hoe beter daarnaast word ik toch nooit geprikt. Me vriendin wel dus die is het er niet mee eens.
jij zet je wekker om je er aan te herinneren dat je naar bed moetquote:Op zondag 25 mei 2008 07:23 schreef Geqxon het volgende:
Mijn wekker ging net af. Ik zo van WTF
En toen keek ik door mijn lamellen en zag ik daglicht.
Geen wonder dat je zo vroeg al op was..quote:
Als het maar leuk was. Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 25 mei 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, nog steeds brak
En ik ging gister zo vroeg naar bed omdat ik de hele dag bedrijfsuitje had van me nieuwe baas
Als ik hem ook zou missen, zou ik nu niet op Fok zittenquote:
Waarom een inmiddels verouderde Q6600? Als ik op dit moment een nieuwe processor zou kopen, zou ik een E8500 nemen...quote:Op zondag 25 mei 2008 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het bouwen geslagen:
[ afbeelding ]
Champagne gedronken en een hoop geluld met me toekomstige collega'squote:Op zondag 25 mei 2008 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het maar leuk was. Wat heb je gedaan?
Goede tip!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom een inmiddels verouderde Q6600? Als ik op dit moment een nieuwe processor zou kopen, zou ik een E8500 nemen...
Dan hoop ik dat je goed tegen drank kunt.. Alcohol en een eerste indruk maken op nieuwe collega's zouden bij mij niet zo geweldig samen gaan vrees ikquote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Champagne gedronken en een hoop geluld met me toekomstige collega's
Hangt ervanaf of die nieuwe collega's ook een flinke slok op hebbenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je goed tegen drank kunt.. Alcohol en een eerste indruk maken op nieuwe collega's zouden bij mij niet zo geweldig samen gaan vrees ik
hmm.. daar zit wat in denk ik. Punt is alleen dat ik na 2 glazen al op mijn kop sta.. En er zijn er weinig die dat zo snel hebben.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of die nieuwe collega's ook een flinke slok op hebben
A. Meer oefenen.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmm.. daar zit wat in denk ik. Punt is alleen dat ik na 2 glazen al op mijn kop sta.. En er zijn er weinig die dat zo snel hebben.
Die is lamequote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
A. Meer oefenen.
B. Doen alsof je je drinkje opdrinkt, maar stiekem je glas leeggooien in de naast je staande plantenbak.
quote:
Heb ik geprobeerd. Maar aangezien ik niet op dagelijkse basis wil drinken kom ik echt niet verder dan stevig aangeschoten na 2 glazen.. Klein gelukje, ik word niet vervelend (denk ik) als ik gedronken heb.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
A. Meer oefenen.
B. Doen alsof je je drinkje opdrinkt, maar stiekem je glas leeggooien in de naast je staande plantenbak.
Moggequote:Op zondag 25 mei 2008 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Ow moge stelletje vroege vogels.
en het goede nieuws is dat "all-in" betekent dat je daar ook internetaansluiting hebt en we je hier dus niet hoeven missen? Of juist dat we je hier 15 dagen niet zullen zien?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb goed nieuws voor jullie allemaal! Ik heb een 15-daagse all-inclusive 5-sterren hotel vliegreis naar turkije geboekt voor mijn vrouw en mezelf
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en het goede nieuws is dat "all-in" betekent dat je daar ook internetaansluiting hebt en we je hier dus niet hoeven missen? Of juist dat we je hier 15 dagen niet zullen zien?
ja, sorry hoor, ik ben nieuw hier en weet dus nog niet wat het goede nieuws voor 'ons' zou zijn in je post...
Hoe dan ook: Klinkt goed voor jou iig, geniet ervan! Wanneer ga je?
Oh, in dat geval:quote:Op zondag 25 mei 2008 13:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]Het goede nieuws voor jullie is dat jullie blij voor mij zijn, en blij zijn is fijn, dus dat is goed voor jullie
Dan moet je toch nog even geduld hebben.. Maar voorpret is ook leuk!quote:20 september gaan weLekker goedkoop in het naseizoen, als het hier kutweer is
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, sinds gisteravond een Wii naast de TV, wat gaaf
hier al een tijdje maar doorquote:Op zondag 25 mei 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, sinds gisteravond een Wii naast de TV, wat gaaf
Moet zeggen, 't is het geld waard. Heb het via V&A geregeld, zodat ik niet de volle mep hoefde te betalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |