Inderdaad. Gisteren 2 uur getennist, nu een licht overbelaste achillespeesquote:
Of honkballenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:14 schreef Geqxon het volgende:
Dan had je beter kunnen tenissen op de Wii.
Dan raak ik wel meer ballenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:14 schreef Geqxon het volgende:
Dan had je beter kunnen tenissen op de Wii.
Internet kun je ook een hoop van lerenquote:
Je kunt ook Web Messenger gebruiken.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
was leerzaam (A)
hoe fix ik VPN naar thuis over een ISA Server met PR0XY
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:56 schreef Geqxon het volgende:
Wel mooi hoe ik gister een wielrenner prima bij kon houden. Na een kilometer of 7 werd hij gek van mijn dynamo gejank, en sloeg hij een zijstraat in.
Uhhh je was van de week spontaan in eens ff onlinequote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb al weer in geen weken MSN gebruikt.
Ik heb die van mij helaas net weggedaan.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een leuk klein PC'tje
Waarvoor? Om mee te nemen? Als download-server? HTPC?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een leuk klein PC'tje
quote:Op maandag 19 mei 2008 13:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb die van mij helaas net weggedaan.
Download dingetje, en om een filmpje mee te kijken op mn TV en wellicht als webservertjequote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarvoor? Om mee te nemen? Als download-server? HTPC?
Dan was die van mij niet goed genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Download dingetje, en om een filmpje mee te kijken op mn TV en wellicht als webservertje
Divx-jes of 1080p materiaal? Scheelt ook flink in de benodigde hardware... Als je geen HD-spul wil kijken, probeer dan eens een oude laptop op de kop te tikken, is nog lekker energiezuinig ook!quote:Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Download dingetje, en om een filmpje mee te kijken op mn TV en wellicht als webservertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |