SSH zou ik dan op poort 443 moeten zetten :/quote:Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Via SSH naar een linux-bak thuis verbinden? Of gewoon VNC / RDC.
Verzin een kutsmoes om de poort open te laten zetten?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
SSH zou ik dan op poort 443 moeten zetten :/
alleen 80 en 443 zijn open in de pr0xy
dus bijna alles kan je vergeten :p
dan moet je op een fysiek lan poortje.. en wifi is nou net zo fijn voor mn laptop :pquote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verzin een kutsmoes om de poort open te laten zetten?
Koop een Airport Express. (Y)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan moet je op een fysiek lan poortje.. en wifi is nou net zo fijn voor mn laptop :p
mogequote:Op dinsdag 20 mei 2008 06:33 schreef Sjowhan het volgende:
Hey Dude. Mogge.
Header, welke header, die zie ik al uren niet meer...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Áh. Ik heb toegang! Alleen de header is weg?
Header is weg jaquote:Op dinsdag 20 mei 200807:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Áh. Ik heb toegang! Alleen de header is weg?
Misschien komt 't wel door de problemen van gisteravond, wie weet.quote:Op dinsdag 20 mei 200808:11 schreef Cothen het volgende:
[..]
Header, welke header, die zie ik al uren niet meer...
FTP/Samba/ je films tarren en dan de tarball overzetten via ftp/samba.. etc etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:30 schreef typhoon het volgende:
Kort vraagje, ik moet over mijn netwerk 36Gb aan data kopieren (tig seizoenen van een tv serie) ik ben te lui om aflevering voor aflevering te doen. Ik wil alles dus in 1 keer kopieren, hoe kan ik dit veilig en snel doen?
FTP?
En waar leg je die grens van vertrouwen dan? 12GB? 97MB? 3kB? Ik kopieer regelmatig tientallen GB met explorer, nooit problemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef typhoon het volgende:
Windows Explorer vertrouw ik niet als het om 36Gb gaat.
Ik ga is kijken of ik wat met FTP en WinSCP of SSH kan bereiken inderdaad.
Idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En waar leg je die grens van vertrouwen dan? 12GB? 97MB? 3kB? Ik kopieer regelmatig tientallen GB met explorer, nooit problemen.
waarom? als gewoon een normale goed draaide windows installatie hebt heeft explorer echt 0,0 problemen met +/-60 GB (tot zo ver heb ik het ooit nodig gehadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef typhoon het volgende:
Windows Explorer vertrouw ik niet als het om 36Gb gaat.
Ik ga is kijken of ik wat met FTP en WinSCP of SSH kan bereiken inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |