Jij anders ook!quote:
Moet om 09uur een wedstrijd van de kleintjes (F-jes) fluiten. Deze kinderen (7-8/9 jaar) zijn seizoen 2007-2008 welp af en begonnen met echte wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jij anders ook!![]()
Ik zit gewoon in het "vroege opstaan ritme". Wat is jouw excuus?
Dan moet die eigenaar de optie 'Anoniem' uitgezet hebben? Bij mij en een vriend van mij kan het wel.. Niet dat je daar nu veel aan hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zie alleen de opties Google account en Open ID...
Fanatiek en daarnaast speels.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Leuk! Zijn ze al een beetje fanatiek op die leeftijd?
quote:That's right, I can't control it.
I need seven inches or more.
Tonight, I can no longer hold it.
Get it up, get it up, I can't wait anymore......
Uh, It's time to jam,
Dance nasty girls, dance
Everybody Uh!
Niet agressief dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fanatiek en daarnaast speels.
Ik ben er vandoor. Succes/veel plezier vandaag met wat je gaat doen
Welnee, sowieso is de korfbalsport niet echt een agressieve sport, buiten sommige gevallen aan toe (zie http://www.knkv.nl/web/show/id=172507 voor de gele/rode kaarten). Maar vaak is 't dan nog niet de agressiviteit, maar bijvoorbeeld teveel commentaar op de scheidsrechter oid.quote:
Wanneer komen de chicksquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Mogezo ff vriendin weg brengen eten halen en dan heb ik de toko tot woensdag avond voor mezelf
.
Lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Mogezo ff vriendin weg brengen eten halen en dan heb ik de toko tot woensdag avond voor mezelf
.
Doe maar in !tits in #digquote:
Zo eten, vriendin weg, lekker regen buiten en weer lekker aan het coden en gamen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker
* Sjowhan is weg, tot vanavond ergens
Hoe doe jij dat tegelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo eten, vriendin weg, lekker regen buiten en weer lekker aan het coden en gamen tegelijkertijd.
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.quote:
" stopt het in een lousy HP Laserjet printer"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.
http://geqxon.blogspot.co(...)o-mooi-kan-zijn.html
En 't is nog per Gemeente verschillendquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een beetje het formaat van een HP 4000 series, met een enkele lade en handmatige invoer. Goed, ik kan het zelf dus niet begrijpen waarom het zoveel geld moet kosten. Ik betaal al zoveel belasting, maak zoiets kleins als dit gewoon gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |