quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
doe je best :p
Nais!quote:Op donderdag 15 mei 200808:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Werk alleen maar op dinsdag, woensdag en donderdag [afbeelding] .
Succes ermeequote:Op donderdag 15 mei 200809:11 schreef JortK het volgende:
Eens kijken wat ik er van kan maken komende dagen [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes ermee
Mschol: GSS is the bomb. In nog geen 20 minuten een image maken en 30 minuten restoren middels Ghostcast. Ik ga degene die de bestellingen ook doet vragen of hij dit pakket kan aanschaffen, dit scheelt ontzettend veel tijd.
Het werkte te goed; ik belastte het netwerk teveelquote:
Tits and assquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:15 schreef JortK het volgende:
Wat zouden we allemaal willen zien in een nieuwe OP?
Men nog aanraders?
Héél leuk idee! Het kan me niet zoveel schelen, het zal geheid beter worden dan de huidige.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef JortK het volgende:
Misschien een leuk idee wanneer er een nieuwe OP word gemaakt?
Eens.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon, LUL DAT JE BENT.
als het goed is kan je ook een max transfer speed instellen,quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het werkte te goed; ik belastte het netwerk teveel.
Nu opgelost met een lokale DHCP server, en netwerkhubje die niet meer aangesloten is op het 'grote' netwerk.
quote:
* Jo0Lz een stukje zeep bij plhurry naar binnen drukt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al weekend, maar zou liever werken geloof ik.
Het huishouden doen is ook niet alles.
Ehhh, vind ik dat fjin?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz een stukje zeep bij plhurry naar binnen drukt...
Ewwww.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Werken vind je fijner blijkbaar.quote:
quote:
Gelukkig hebben we een quote voor het archiefquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:. Mja, ik heb het weer eens helemaal verkeerd neergezet zie ik nu
.
Want? Tits and ass is geen goed Engels wil je zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Doe er ook maar een link engels leren bij
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
En wat als je in één computer telkens een andere hardeschijf hangt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
Nog 1u45min hier.
Wat een onzettende rare manier van licenties houd symantec er op trouwens, voor het aantal pc's wat je totaal imaged, moet je een licentie aanschaffen. Dit kost dus behoorlijk wat als je een leuke uitrol hebt
URL?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom typte ik dat?
Verder heb ik een blog. Bij blogspot.
Dan moet je alsnog voor het aantal harde schijven een licentie aanschaffenquote:Op vrijdag 16 mei 200814:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat als je in één computer telkens een andere hardeschijf hangt? [afbeelding]
Ik heb morgen een strandfeestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef Geqxon het volgende:
Alleen regent het morgen. En gaan mijn plannen niet door.
Nee hoor, ik heb al verschillende mooie vrouwen gehoord dat ze in string bikini komen dusquote:
Indeed my friend indeedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef slacker_nl het volgende:
Indoor beachvolleybal(vooral vanwege de vrouwelijke speelsters, dat wel).
Nog 1 uurtje werken en dan is het WEEKEND!!
Ik wilde een reactie achterlaten, maar je moet een account hebben. Dan maar niet.quote:
Ik was van plan naar Noordwijk te rijden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar inmiddels begrijp ik dat je 'm niet wil ophalen omdat het misschien dan net regent?
Slecht plan inderdaad. Heb je geen plan B?quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik wilde een reactie achterlaten, maar je moet een account hebben. Dan maar niet.
Ik had geschreven: Alvast veel plezier morgen! Zal wel reuzetof zijn, zo'n eerste ritje.
Maar inmiddels begrijp ik dat je 'm niet wil ophalen omdat het misschien dan net regent?
Ik zie alleen de opties Google account en Open ID...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je kunt toch gewoon 'Anoniem' aanvinken??
Jij anders ook!quote:
Moet om 09uur een wedstrijd van de kleintjes (F-jes) fluiten. Deze kinderen (7-8/9 jaar) zijn seizoen 2007-2008 welp af en begonnen met echte wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jij anders ook!![]()
Ik zit gewoon in het "vroege opstaan ritme". Wat is jouw excuus?
Dan moet die eigenaar de optie 'Anoniem' uitgezet hebben? Bij mij en een vriend van mij kan het wel.. Niet dat je daar nu veel aan hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zie alleen de opties Google account en Open ID...
Fanatiek en daarnaast speels.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Leuk! Zijn ze al een beetje fanatiek op die leeftijd?
quote:That's right, I can't control it.
I need seven inches or more.
Tonight, I can no longer hold it.
Get it up, get it up, I can't wait anymore......
Uh, It's time to jam,
Dance nasty girls, dance
Everybody Uh!
Niet agressief dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fanatiek en daarnaast speels.
Ik ben er vandoor. Succes/veel plezier vandaag met wat je gaat doen
Welnee, sowieso is de korfbalsport niet echt een agressieve sport, buiten sommige gevallen aan toe (zie http://www.knkv.nl/web/show/id=172507 voor de gele/rode kaarten). Maar vaak is 't dan nog niet de agressiviteit, maar bijvoorbeeld teveel commentaar op de scheidsrechter oid.quote:
Wanneer komen de chicksquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Mogezo ff vriendin weg brengen eten halen en dan heb ik de toko tot woensdag avond voor mezelf
.
Lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Mogezo ff vriendin weg brengen eten halen en dan heb ik de toko tot woensdag avond voor mezelf
.
Doe maar in !tits in #digquote:
Zo eten, vriendin weg, lekker regen buiten en weer lekker aan het coden en gamen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker
* Sjowhan is weg, tot vanavond ergens
Hoe doe jij dat tegelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo eten, vriendin weg, lekker regen buiten en weer lekker aan het coden en gamen tegelijkertijd.
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.quote:
" stopt het in een lousy HP Laserjet printer"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.
http://geqxon.blogspot.co(...)o-mooi-kan-zijn.html
En 't is nog per Gemeente verschillendquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een beetje het formaat van een HP 4000 series, met een enkele lade en handmatige invoer. Goed, ik kan het zelf dus niet begrijpen waarom het zoveel geld moet kosten. Ik betaal al zoveel belasting, maak zoiets kleins als dit gewoon gratis.
ach ja.. ik moest bij gemeente een VOG halen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een beetje het formaat van een HP 4000 series, met een enkele lade en handmatige invoer. Goed, ik kan het zelf dus niet begrijpen waarom het zoveel geld moet kosten. Ik betaal al zoveel belasting, maak zoiets kleins als dit gewoon gratis.
Het uitreksel was overigens nodig om te verifieren op welk adres ik op het moment woon.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ja.. ik moest bij gemeente een VOG halen...
1 papiertje a 30/35 euro(oke wel terug betaald gekregen maar toch..)
nog veel grappiger is het als je bedenkt dat ik die aanvroeg voor een stage bij paleis v. justitie...
en raad eens waar die vog vandaan komt... juist ja justitie...
Hehe je hebt er wel wat voor overquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ik nu naar bed ga.
http://geqxon.blogspot.co(...)o-mooi-kan-zijn.html
Ik ben de ergste sporter ooit. Wanneer ik veel sport, ga ik ook meer eten.quote:Op zondag 18 mei 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
@B.
Volgens mij moet je inmiddels béste kuiten hebben btw. Maar goed, Melanie lijkt me d'r wel één die dagelijks bereden wenst te worden, dus da's over een paar weken ook weer opgelost.![]()
Ga ik vandaag een beginnetje mee makenquote:Op zondag 18 mei 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
@J.
Hoe kun je je nou vervelen terwijl je nog een nieuwe OP moet maken?
http://geqxon.blogspot.co(...)-wel-het-mooist.htmlquote:Op zondag 18 mei 2008 09:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hehe je hebt er wel wat voor over![]()
Foto?
Je hebt bij de MacDonalds gegetenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://geqxon.blogspot.co(...)-wel-het-mooist.html
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://geqxon.blogspot.co(...)-wel-het-mooist.html
Broodje Kebap overduidelijkquote:Op zondag 18 mei 2008 18:56 schreef Geqxon het volgende:
Nee.
Anyhow, wat gaat het deze avond worden? Mijn ouders hebben wel gezegt zo rond X thuis te zijn, waarbij ik ben vergeten wat X was. Dus... Shoarma, Kebap, broodje kebap, frikandel, kroket?
Noodles met een theelepel sambalquote:Op zondag 18 mei 2008 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat heb jij gegeten?
pics van de cavia'squote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis.
Eerst 2 jonge cavia's opgehaald in Brabant, toen naar de vriendin van mijn broertje geweest om de verjaardag daar te vieren.
Wat een dag
Hahaha je broertje heeft een vriendin.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis.
Eerst 2 jonge cavia's opgehaald in Brabant, toen naar de vriendin van mijn broertje geweest om de verjaardag daar te vieren.
Wat een dag
ik niet maar ik moet zeggen. lekker rustigquote:
Ja, maar dan zou ik nooit aan mijn 38.294 centimeter lange e-penis zijn gekomen!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:12 schreef JortK het volgende:
in één post
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah schattig. Hoeveel heb je er nu? 3?
Benen scheren?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Jullie scheren zeker ook je benen niet? Stelletje macho-mannen. En als je dan in de stad loopt met je vrouwtje heel stoer doen he. Hetero's.
Volgende week moet die af zijn, dan ben ik ook twee dagen vrij dus kan ik dat mooi doenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:37 schreef Geqxon het volgende:
En hoe staat het met de OP?
Nice (Y).quote:Op maandag 19 mei 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanavond naar de sportschool heb ik besloten
Teveel sporten in ongezond jaquote:Op maandag 19 mei 2008 10:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nice (Y).
Zelf ga ik de komende tijd wat minder aan sport doen.
Inderdaad. Gisteren 2 uur getennist, nu een licht overbelaste achillespeesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |