En wat als je in één computer telkens een andere hardeschijf hangt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
Nog 1u45min hier.
Wat een onzettende rare manier van licenties houd symantec er op trouwens, voor het aantal pc's wat je totaal imaged, moet je een licentie aanschaffen. Dit kost dus behoorlijk wat als je een leuke uitrol hebt
URL?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom typte ik dat?
Verder heb ik een blog. Bij blogspot.
Dan moet je alsnog voor het aantal harde schijven een licentie aanschaffenquote:Op vrijdag 16 mei 200814:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat als je in één computer telkens een andere hardeschijf hangt? [afbeelding]
Ik heb morgen een strandfeestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef Geqxon het volgende:
Alleen regent het morgen. En gaan mijn plannen niet door.
Nee hoor, ik heb al verschillende mooie vrouwen gehoord dat ze in string bikini komen dusquote:
Indeed my friend indeedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef slacker_nl het volgende:
Indoor beachvolleybal(vooral vanwege de vrouwelijke speelsters, dat wel).
Nog 1 uurtje werken en dan is het WEEKEND!!
Ik wilde een reactie achterlaten, maar je moet een account hebben. Dan maar niet.quote:
Ik was van plan naar Noordwijk te rijden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar inmiddels begrijp ik dat je 'm niet wil ophalen omdat het misschien dan net regent?
Slecht plan inderdaad. Heb je geen plan B?quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik wilde een reactie achterlaten, maar je moet een account hebben. Dan maar niet.
Ik had geschreven: Alvast veel plezier morgen! Zal wel reuzetof zijn, zo'n eerste ritje.
Maar inmiddels begrijp ik dat je 'm niet wil ophalen omdat het misschien dan net regent?
Ik zie alleen de opties Google account en Open ID...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je kunt toch gewoon 'Anoniem' aanvinken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |