Maar het is ook gewoon het enige forum dat ik ken dat er in deze mate last van heeft. Admins moeten hier toch ook vanaf weten, doen die er nog wat aan of wat? Ik wil wel eens weten wat het probleem nou eigenlijk is...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
mja... mysql_busy
lijkt mij dat gewoon de limiet van mysql is bereikt?
hoe dat komt? tja:
slecht geconfigureerd (denk dan aan limieten niet goed genoeg ingesteld of timeouts van verbindingen niet genoeg geoptimaliseerd)
hardware limiet.
maarja dat zijn allemaal gokken
vergeet niet dat het vrijwilligers zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon het enige forum dat ik ken dat er in deze mate last van heeft. Admins moeten hier toch ook vanaf weten, doen die er nog wat aan of wat? Ik wil wel eens weten wat het probleem nou eigenlijk is...
Dat hebben de meeste forums...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet niet dat het vrijwilligers zijn
Komt dat doordat DD je gister spankte?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:04 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb zin in dubbeldrank
Ik hoop dat ze het een beetje snel uitvogelen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Wat bereft die snelheidsproblemen:
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS...
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #2
Het is gewoon te veel data voor één databaseserver, daarom zijn ze nu aan het kijken of ze replicatie en/of clustering op kunnen zetten
Dat soort problemen had je ver van te voren kunnen signaleren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Wat bereft die snelheidsproblemen:
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS...
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #2
Het is gewoon te veel data voor één databaseserver, daarom zijn ze nu aan het kijken of ze replicatie en/of clustering op kunnen zetten
Ik ook 's avonds fokken is nu echt niet te doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het een beetje snel uitvogelen...
Goede metafoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat soort problemen had je ver van te voren kunnen signaleren.
Danny zegt dan wel dat Fok! zijn kindje is, maar in dit geval kunnen we misschien maar beter de kinderbescherming bellen...
Moet ik wel een rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:13 schreef Merovingian het volgende:
Je kan ook met de auto gaan.
Kom wat vaker achter je pc vandaan, dan heb je tijd om een rijbewijs te halenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet ik wel een rijbewijs hebben.
ah gosh....quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef WyriHaximus het volgende:
joepie nou moet ik van wege de bus tijdens de spits reizen ipv er net buiten
Of gewoon goede kilometervergoedingquote:Op donderdag 22 mei 200808:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je bij een baas gaan werken waar je een auto van de zaak krijgt [afbeelding]
Wat is goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of gewoon goede kilometervergoeding.
vind het relaxed lekker kunnen zitten toch leuker dan als een sardientje in die bus staanquote:
Het staat in de planningquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kom wat vaker achter je pc vandaan, dan heb je tijd om een rijbewijs te halen
Kun je dat niet vanuit de Active Directory sturen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag maar proberen te verdiepen in mogelijkheden om updates voor Microsoft binnen te halen; dit is hier niet mogelijk vw de firewall, maar vind het toch wel belangrijk dat de pc's up2date zijn, want 1 trojan/virus op een niet gepatchte pc kan al voor de nodige problemen zorgen
microsoft heeft een mooie oplossing hiervoor....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag maar proberen te verdiepen in mogelijkheden om updates voor Microsoft binnen te halen; dit is hier niet mogelijk vw de firewall, maar vind het toch wel belangrijk dat de pc's up2date zijn, want 1 trojan/virus op een niet gepatchte pc kan al voor de nodige problemen zorgen
Ik ken inderdaad een hoop klanten die dat gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
microsoft heeft een mooie oplossing hiervoor....
eff zoeken...
WSUS
alleen is het wel afhankelijk van hoe alles is ingericht of je het kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |