lolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Op de een of andere manier is dit stervensgeil.
Gek he zaterdag avondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf het is erg stil overal op internet.
quote:
Gister ook al en donderdag ookquote:
*dr34m3r slikt een flauwe opmerking in*quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister ook al en donderdag ook. Lijkt wel als of iedereen uit ze huis komt met het lekkere weer
.
samen met de muggen?quote:* WyriHaximus haalt gewoon het lekkere weer naar binnen
Dat is nou flauw van jequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*dr34m3r slikt een flauwe opmerking in*
Ja hoe meer zielen hoe beter daarnaast word ik toch nooit geprikt. Me vriendin wel dus die is het er niet mee eensquote:
veel lurken, weinig lullen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf het is erg stil overal op internet.
Je schreef dit om 02.09, dan is "morgen" eigenlijk "maandag".quote:
En nog stommer om dan tot 5.00 uur te gaan zitten gamen!quote:Op zondag 25 mei 2008 04:59 schreef Geqxon het volgende:
En dan is Vista wel lekker, het geluidsniveau voor elke applicatie individueel kunnen regelen.
op zaterdagavond?quote:Op zondag 25 mei 2008 06:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
En nog stommer om dan tot 5.00 uur te gaan zitten gamen!
wekker? om 7:30? op zondag?quote:Op zondag 25 mei 2008 07:23 schreef Geqxon het volgende:
Mijn wekker ging net af. Ik zo van WTF
En toen keek ik door mijn lamellen en zag ik daglicht.
Als ik nou geweten had dat je dat zo erg vond.. nu is het te laat voor die opmerkingquote:
Bofkont. Maar nu heb je je vriendin dus eerst van top tot teen in kunnen smeren met muggenolie?quote:[..]
Ja hoe meer zielen hoe beter daarnaast word ik toch nooit geprikt. Me vriendin wel dus die is het er niet mee eens.
jij zet je wekker om je er aan te herinneren dat je naar bed moetquote:Op zondag 25 mei 2008 07:23 schreef Geqxon het volgende:
Mijn wekker ging net af. Ik zo van WTF
En toen keek ik door mijn lamellen en zag ik daglicht.
Geen wonder dat je zo vroeg al op was..quote:
Als het maar leuk was. Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 25 mei 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, nog steeds brak
En ik ging gister zo vroeg naar bed omdat ik de hele dag bedrijfsuitje had van me nieuwe baas
Als ik hem ook zou missen, zou ik nu niet op Fok zittenquote:
Waarom een inmiddels verouderde Q6600? Als ik op dit moment een nieuwe processor zou kopen, zou ik een E8500 nemen...quote:Op zondag 25 mei 2008 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het bouwen geslagen:
[ afbeelding ]
Champagne gedronken en een hoop geluld met me toekomstige collega'squote:Op zondag 25 mei 2008 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het maar leuk was. Wat heb je gedaan?
Goede tip!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom een inmiddels verouderde Q6600? Als ik op dit moment een nieuwe processor zou kopen, zou ik een E8500 nemen...
Dan hoop ik dat je goed tegen drank kunt.. Alcohol en een eerste indruk maken op nieuwe collega's zouden bij mij niet zo geweldig samen gaan vrees ikquote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Champagne gedronken en een hoop geluld met me toekomstige collega's
Hangt ervanaf of die nieuwe collega's ook een flinke slok op hebbenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je goed tegen drank kunt.. Alcohol en een eerste indruk maken op nieuwe collega's zouden bij mij niet zo geweldig samen gaan vrees ik
hmm.. daar zit wat in denk ik. Punt is alleen dat ik na 2 glazen al op mijn kop sta.. En er zijn er weinig die dat zo snel hebben.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of die nieuwe collega's ook een flinke slok op hebben
A. Meer oefenen.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmm.. daar zit wat in denk ik. Punt is alleen dat ik na 2 glazen al op mijn kop sta.. En er zijn er weinig die dat zo snel hebben.
Die is lamequote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
A. Meer oefenen.
B. Doen alsof je je drinkje opdrinkt, maar stiekem je glas leeggooien in de naast je staande plantenbak.
quote:
Heb ik geprobeerd. Maar aangezien ik niet op dagelijkse basis wil drinken kom ik echt niet verder dan stevig aangeschoten na 2 glazen.. Klein gelukje, ik word niet vervelend (denk ik) als ik gedronken heb.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
A. Meer oefenen.
B. Doen alsof je je drinkje opdrinkt, maar stiekem je glas leeggooien in de naast je staande plantenbak.
Moggequote:Op zondag 25 mei 2008 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Ow moge stelletje vroege vogels.
en het goede nieuws is dat "all-in" betekent dat je daar ook internetaansluiting hebt en we je hier dus niet hoeven missen? Of juist dat we je hier 15 dagen niet zullen zien?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb goed nieuws voor jullie allemaal! Ik heb een 15-daagse all-inclusive 5-sterren hotel vliegreis naar turkije geboekt voor mijn vrouw en mezelf
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en het goede nieuws is dat "all-in" betekent dat je daar ook internetaansluiting hebt en we je hier dus niet hoeven missen? Of juist dat we je hier 15 dagen niet zullen zien?
ja, sorry hoor, ik ben nieuw hier en weet dus nog niet wat het goede nieuws voor 'ons' zou zijn in je post...
Hoe dan ook: Klinkt goed voor jou iig, geniet ervan! Wanneer ga je?
Oh, in dat geval:quote:Op zondag 25 mei 2008 13:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]Het goede nieuws voor jullie is dat jullie blij voor mij zijn, en blij zijn is fijn, dus dat is goed voor jullie
Dan moet je toch nog even geduld hebben.. Maar voorpret is ook leuk!quote:20 september gaan weLekker goedkoop in het naseizoen, als het hier kutweer is
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, sinds gisteravond een Wii naast de TV, wat gaaf
hier al een tijdje maar doorquote:Op zondag 25 mei 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, sinds gisteravond een Wii naast de TV, wat gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |