ik heb 1x met de oude versie gewerkt (toen heette het nog SUS volgens mij) en dat vond ik al een bijzonder goeie manier van alle pc's updaten..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad een hoop klanten die dat gebruiken![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
Het is nog veel leuker als in je serverpark een aantal servers staan die niets nuttigs doen.
Aardig klusjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:46 schreef phluphy het volgende:
hahaha die's briljant!![]()
En als jullie me de laatste tijd wat stil vonden, komt dat hier door.
Dat wist ik inderdaad. Volgende week eens gaan uitzoeken hoe&wat... c't heeft ook een update iets, die zelfs een iso bakt van de updatesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
microsoft heeft een mooie oplossing hiervoor....
eff zoeken...
WSUS
alleen is het wel afhankelijk van hoe alles is ingericht of je het kan gebruiken
Alleen die eerste danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Op de een of andere manier is dit stervensgeil.
lolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Op de een of andere manier is dit stervensgeil.
Gek he zaterdag avondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf het is erg stil overal op internet.
quote:
Gister ook al en donderdag ookquote:
*dr34m3r slikt een flauwe opmerking in*quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister ook al en donderdag ook. Lijkt wel als of iedereen uit ze huis komt met het lekkere weer
.
samen met de muggen?quote:* WyriHaximus haalt gewoon het lekkere weer naar binnen
Dat is nou flauw van jequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*dr34m3r slikt een flauwe opmerking in*
Ja hoe meer zielen hoe beter daarnaast word ik toch nooit geprikt. Me vriendin wel dus die is het er niet mee eensquote:
veel lurken, weinig lullen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf het is erg stil overal op internet.
Je schreef dit om 02.09, dan is "morgen" eigenlijk "maandag".quote:
En nog stommer om dan tot 5.00 uur te gaan zitten gamen!quote:Op zondag 25 mei 2008 04:59 schreef Geqxon het volgende:
En dan is Vista wel lekker, het geluidsniveau voor elke applicatie individueel kunnen regelen.
op zaterdagavond?quote:Op zondag 25 mei 2008 06:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
En nog stommer om dan tot 5.00 uur te gaan zitten gamen!
wekker? om 7:30? op zondag?quote:Op zondag 25 mei 2008 07:23 schreef Geqxon het volgende:
Mijn wekker ging net af. Ik zo van WTF
En toen keek ik door mijn lamellen en zag ik daglicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |