Maar is dat een goed iets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Sackboy het volgende:
Gametrailers heeft de trailer geanalyseerd. Valt me nu pas op dat alle elementen in de omgeving die je kan gebruiken om verder te komen automatisch rood worden.
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen. Persoonlijk had ik het liever niet, want het maakt het spel iets meer lineair en scripted. Zo van: je hebt totale bewegingsvrijheid, maar je moet wel kiezen uit 1 van deze 3 rode objecten..quote:
Aan de andere kant kan je wel 100 keer sneller reageren hoe je verder gaat rennen als je de objecten goed in beeld krijgt. Aders ren je je straks rot en knal je overal naar beneden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen. Persoonlijk had ik het liever niet, want het maakt het spel iets meer lineair en scripted. Zo van: je hebt totale bewegingsvrijheid, maar je moet wel kiezen uit 1 van deze 3 rode objecten..
dat is ook wat die hardcore gamer gast zei :pquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je wel 100 keer sneller reageren hoe je verder gaat rennen als je de objecten goed in beeld krijgt. Aders ren je je straks rot en knal je overal naar beneden.
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
dat is ook wat die hardcore gamer gast zei :p
Aanvullend: het leven is er in principe goed (het is een economisch welvarende moderne stad met alle technologische snufjes), alleen is er dus in inderdaad geen vrijheid (van meningsuiting).quote:DetailsHet spel speelt zich af in een stad van de toekomst waar een corrupte en onderdrukkende regering de bevolking onder de duim houdt. Jij bent Faith, een vrijgevochten ziel, één van weinigen die op de slecht bewaakte daken van de mega-stad de vrijheid zoeken in een bovengronds guerrillanetwerk. Alles wordt in de gaten gehouden en berichten moeten dan ook lijfelijk en persoonlijk naar andere cellen gebracht worden. Dat is jouw taak. De daken zijn dan ook jouw strijdveld, waar je je ongelimiteerd met ongewone snelheid over heen moet bewegen. Natuurlijk kom je ook in contact met de politiemacht, die bijzonder krachtig zijn en alleen met slimme acrobatische bewegingen te verslaan zijn, maar beter nog, gewoon ontweken worden. Met de vrijheid die het spel je biedt, gebaseerd op de straatsport “Le Parkours” zul je altijd sneller zijn en met een minimum aan besturingsknoppen en een handige slow-motion vaardigheid heb je altijd een kans om te ontsnappen en je doel te bereiken.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb hierbij een beetje hetzelfde gevoel als AC. Enerzijds goed, want het ziet er echt cool uit en ik ben er ook gehyped voor. Anderzijds slecht, want AC was ook gewoon een kutspel en miskoop.
Wil je dat ik dit in de OP verwerk? Alle aanvullingen zijn trouwens welkom, dan pas ik het aan nu het nog kan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Aanvullend: het leven is er in principe goed (het is een economisch welvarende moderne stad met alle technologische snufjes), alleen is er dus in inderdaad geen vrijheid (van meningsuiting).
Dat is een juist formulering. Het was een tegenvaller.. Geen kutspel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
Assassins Creed was toch echt een zware tegenvaller hoor.
Dat spel is nix voor jou joh het gaat namelijk niet om een eindeloze stroom vijanden neer te maaien of doormidden te zagenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
mooie OP, ben benieuwd naar dit spel.
hehe, dan is het inderdaad niks voor mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel is nix voor jou joh het gaat namelijk niet om een eindeloze stroom vijanden neer te maaien of doormidden te zagen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Anderzijds slecht, want AC was ook gewoon een kutspel
Ja? SNES gameplay toch? Of niet dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
mooie OP, ben benieuwd naar dit spel.
neuj, hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja? SNES gameplay toch? Of niet dan?
De graphics waren fantasitsch, maar de gameplay vond ik echtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het spel deed op de repetitieve gameplay en weinig variërende burgers na veel goeds. Ze hoeven dit in het vervolg alleen maar weg te werken en het spel mag zich scharen in het rijte van de beste games allertijden.
Nou, mijne gaan na nog geen drie uur spelen in de verkoop, hoor. Kan me niet boeien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:40 schreef Twarres het volgende:
[..]
![]()
Ga je mond spoelen. AC was zeker geen kutspel, misschien had er meer ingezeten en werd er meer van verwacht, maar het was zeker geen slecht spel.
Hooguit kwestie van wennen. Weet nog dat ik ten tijde van Doom last had van motion sickness... maar toen ik gewend was, ging het wel. Zal her ook zo zijn.quote:Ik heb goede hoop van Mirror's Edge. Alleen is de vraag of je niet kotsmisselijk wordt van al die acrobatiek in first-person.
Idem.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De graphics waren fantasitsch, maar de gameplay vond ik echt. Super saai. Superlang lopen met dat paard, saai mensen afluisteren, veel teveel afluistermissies, steden waren allemaal hetzelfde, controls veel te ingewikkeld en uitgebreid, kut guards komen in de eeuwigheid op je af en hun AI suckt, de "verstopplekken" zijn erg cliché en je kan niet op een inventief plekje verstoppen (zoals in een gangetje ofzo), het verhaal zoog en de combat met één knop gaat nergens over. Al met al een grote teleurstelling, want voorheen keek ik er echt enorm naar uit.
Doe normaal man gekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:41 schreef Blood_Money het volgende:
Kutspel. Dat zag je al van een paar kilometer aankomen.
Dat kan, maar dat maakt het geen slechte game. HL2 kon mij ook niet boeien. Is dat nu ook een slechte game?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, mijne gaan na nog geen drie uur spelen in de verkoop, hoor. Kan me niet boeien.
Ok. Ben benieuwd. Zelf nooit echt last gehad van motion sickness, maar ik heb hier een filmpje van gezien en dat zag er behoorlijk hectisch uit.quote:[..]
Hooguit kwestie van wennen. Weet nog dat ik ten tijde van Doom last had van motion sickness... maar toen ik gewend was, ging het wel. Zal her ook zo zijn.
V.
Nee, maar jij hebt geen smaakquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:53 schreef Twarres het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat maakt het geen slechte game. HL2 kon mij ook niet boeien. Is dat nu ook een slechte game?
...omdat je het zelf niet speelt. Het misselijkst werd ik in de tijd dat 3D-games nog nieuw waren, als ik meekeek met een van mijn vrienden die aan het spelen was.quote:Ok. Ben benieuwd. Zelf nooit echt last gehad van motion sickness, maar ik heb hier een filmpje van gezien en dat zag er behoorlijk hectisch uit.
quote:When asked by an analyst about which of EA's new intellectual properties would be among its internal top 10 bestsellers for 2008, Riccitiello began listing his picks. "Mercenaries 2, Mirror's Edge, Spore, Dead Space [..]
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef Sackboy het volgende:
Uit dit interview met de CEO van EA:
[..]
![]()
Zou mooi zijn als deze 2008 nog haalt.
Even voor de goede orde, ze hebben in de (officiële) trailer een "crosshair" weggelaten, in het echte spel zal er wel een crosshair aanwezig zijn. Volgens de ontwikkelaar (heb ff geen bron, gelezen in een interview) moet dat enigszins helpen tegen eventuele motion sickness.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:53 schreef Twarres het volgende:
Ok. Ben benieuwd. Zelf nooit echt last gehad van motion sickness, maar ik heb hier een filmpje van gezien en dat zag er behoorlijk hectisch uit.
Nooit last van gehad? Dan ben je ook geen gamerquote:
Ik had dat bij portal altijd als ik gekke dingen aan t doen wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Dan ben je ook geen gamer
(of je hersenen zijn al dood).
V.
Oké ik moet bekennen, ik ben vroegah wel eens ziek geworden van een Yogho Yogho achtig spel, had een isometrisch perspectiefquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Dan ben je ook geen gamer
(of je hersenen zijn al dood).
V.
Die cartoon trailer, awesomequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/35998.html?type=flv
en
http://www.gametrailers.com/player/35992.html?type=flv
quote:Nieuwe details omtrent Mirror's Edge
Mirror's Edge zet spelers in de schoenen van Faith, een vrouwelijke heldin die het in een futuristische wereld opneemt tegen een onderdrukkende regering. Vandaag zijn een aantal nieuwe details omtrent de game opgedoken.
* De single-player story mode neemt zo'n 10 tot 12 uur in beslag.
* Missies zijn niet gebaseerd op free-roaming play, maar elk level zal non-liniear zijn, waardoor er veel wegen en strategieën mogelijk zijn.
* Je snelheid wordt bepaald door het wapen dat je draagt. Zware wapens zullen Faith vertragen. Wapens kunnen simpel worden weggegooid nadat de ammo op is.
* Wanneer Faith een wapen draagt, zal ze niet haar close-combat moves kunnen gebruiken.
* Checkpoints zullen door het level heen worden geplaatst.
* Er zal geen on-screen HUD (waarin data wordt weergeven) beschikbaar zijn. Wel zal een kleine richtcursor aanwezig zijn.
* Faith zal niet veel schade kunnen oplopen, maar haar health zal wel vanzelf herstellen na een korte rustperiode.
* Een bullet-time style systeem genaamd "Reaction Time" zal de tijd doen vertragen.
* "Runner Vision" stelt spelers in staat om snel de omgeving te scannen op helderheid, om zo gemakkelijk mogelijke paden te zien.
* Schrijver Rhianna Pratchett, bekend van Heavenly Sword en Overlord, verzorgt het script.
* Faith's verhaal draait om het redden van haar zus, welke gevangen is genomen door de regering voor moord.
* Er zal geen traditionele multiplayer component aanwezig zijn. Wel zijn verschillende modes te spelen.
Jij bent echt te negatief tegenwoordig. Faith is gewoon een naam. Er was vroeger ooit een leuk spelletje oni. Dat was ook meer losbandig. Tegenwoordig mogen we met rare chinezen rondrennen. Ik denk niet dat mensen een non WWII shooter zo negatief vinden dat ze hem dan niet zouden spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Anders is het wel... respect dat DICE en EA daar de ballen voor hebben.
Ik ben skeptisch. Mocht het later blijken dat Mirror's Edge 'the bomb' is, ga ik 'm natuurlijk halen (op de PC, uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent echt te negatief tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:31 schreef Sackboy het volgende:
Hier staat de gameplay demonstratie van tijdens de EA press conference gisteravond.
quote:Releasedatum van Mirror's Edge bekend
Een game die iedereen zeker weten in de gaten moet houden is Mirror's Edge. De game wordt ontwikkelt door DICE welke onder andere bekend is van de Battlefield franchise. Deze opmerkelijke game welke lijkt op een soort free-running game zal op 11 november in de Amerikaanse winkels verschijnen. De releasedatum voor Europa is nog niet bekend maar de verhalen doen de ronde dat hij in Europa op 14 november in de winkels gaat liggen.
quote:
Wordt dus de PS3 versie voor mij, ook omdat dat het hoofdplatform isquote:PS3-versie Mirror's Edge krijgt exclusive DLC
Sony heeft ontkend dat Mirror's Edge tijdelijk exclusief voor de PlayStation 3 verschijnt, maar heeft wel laten weten dat men alleen voor het PlayStation Network downloadbare content uitbrengt.
Afgelopen maand ontstond er nogal wat verwarring nadat David Reeves volgens het Duitse Heise Online had beweerd dat Mirror's Edge als eerste op de PlayStation 3 verschijnt. Electronic Arts ontkende de claim, net als een woordvoerder van Sony vandaag. "There was a misunderstanding in terms of the quote that Mirror's Edge is to be a timed exclusive on PS3."
Ondanks de multiplatform release bevestigt Sony wel dat het bedrijf een exclusieve marketing overeenkomst heeft gesloten met EA, alsook de verspreiding van exclusieve downloadbare content via het PlayStation Network. Het is nog niet duidelijk wat deze content gaat inhouden.
Thanks voor de link. En die eerste trailer was echt geniaal. Impressive muziek en coole gameplay. Ik wilde het meteen spelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef Ame_thyst het volgende:
En de muziek
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=121242337
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Mirror's Edge verschuift naar 2009?
Game sites zoals GameSpot meldden dat Mirror's Edge waarschijnlijk naar 2009 wordt verschuift. De datum is volgens GameSpot 6 januari 2009. Een klant bij Amazon had een bericht ontvangen met daarin informatie over de datum wanneer hij Mirrors Edge zou ontvangen. De geplande datum gaat niet meer door en de game zal pas in 2009 worden afgeleverd. Die datum is ook 6 januari 2009, wat geen toeval kan zijn. EA meldt het volgende:
"We haven't officially announced the ship date for Mirror's Edge. All that's been stated is a winter ship release window."
Dit alles kan betekenen dat Mirror's Edge pas in januari volgend jaar beschikbaar is.
Wat hebben suffe free roaming games met supertoffe jump en run games te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is best wel begrijpelijk met games als GTA IV, Saints Row 2 etc. rond dezelfde tijd
Ik had hem binnen een half uur allang binnen geloof ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef Gamer_V het volgende:
Na een half uur is de demo al op 15% ... schiet op.
Playstation Networkquote:
Dit!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
De demo is best tofjes. Maar heeft iemand zo'n code voor mij om die time trial mode te unlocken?
Yeah, sinds gisteren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:04 schreef RickoKun het volgende:
is ie ook voor XBOX360 als demo beschikbaar?
Op de PS3 ook hoor (Qore)quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:14 schreef Gamer_V het volgende:
Moet je tegenwoordig al betalen om demo's te spelen op de xbox?
niet in Europaquote:
Precies, dan krijg je de demo dus sowieso een maand laterquote:
Of niietquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Precies, dan krijg je de demo dus sowieso een maand later
Raar ja dat dat niet werkt. Ik had ook een 48u kaartje opengekrast. Die werkte ook niet, maar dat kwam omdat die niet meer geldig was (kwam uit mn crackdown doosjequote:Op zaterdag 1 november 2008 12:25 schreef RickoKun het volgende:
godverdomme, heb ik zo'n xbox live code open gekrast, heb ik 48 uur xbox gold. Zegt die vuile moffenzooi dat ik een Gold abonnement nodig heb. Sterf ofzo.
Sja, staat uitgerekend bij mirrors edge zo'n verboden tekentje als ik er op druk. Pauperspellen zoals Army of 2 wil die nog wel downloadenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Raar ja dat dat niet werkt. Ik had ook een 48u kaartje opengekrast. Die werkte ook niet, maar dat kwam omdat die niet meer geldig was (kwam uit mn crackdown doosje)
Gelukkig vond ik nog ergens een maandje![]()
mirrors edge
![]()
Paint voor duidelijkheidquote:OK, follow Celeste across the red pipe. As you can see, she is up a story higher than you and you're supposed to simply just climb up. Instead, notice how directly in front of you the roof of this, ah, shall we say shed like structure, is short enough to run up and grab, but just to the left, perpendicular to it, it's a few feet higher, just out of reach? Well, that's your point of entry. You're going to run at an angle to the left towards the low part and perform a wall-run. Jump before you get to it, wall-run will automatically activate then quickly jump again to so that you jump forward and grab the higher, perpendicular ledge. Timing is crucial and you won't always trigger the bug. But, if you landed perfect, you'll climb up and Celeste WON'T continue to run and jump to the horizontal pipe. If so, you got the bug, go ahead and walk up to her. It's alright, she won't bite. Notice her lack of collision?
quote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de demo gespeeld maar ik weet niet precies of ik het nu tof vind of niet
Ik speel liever die Banjoo- Kazooie demoquote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Speel hem vaker, als je het onder de knie krijgt en steeds iets snellere methoden ontdekt om langs bepaalde stukjes en objecten te komen wordt het echt zooo vet! Ik ga sowieso nachtenlang timetrialen met vrienden
ik hou ook van jou! en hij komt niet vrijdag uit maar donderdag al! oleeeequote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me is ook ze verslaafd aan de demo dat hij heeft aangeboden de helft voor me te betalenheb er zelf op dit moment nog geen geld voor, maar kan hem dus wel spelen vanaf de release
quote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
ik hou ook van jou! en hij komt niet vrijdag uit maar donderdag al! oleeee
dus ik hoop donderdag geen ION repetitie, maar de hele avond/nacht Mirror's Edge!
muziek gaat ook echt supervet worden, chille drum n bass voor de achtervolgingen
en de main theme is ook nog geremixd door junkieXL, Armand van Helden, Paul van Dyk etc voor sommige levels! can't wait!
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14436quote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Simsfan88 het volgende:
Weekaanbieding bij xboxhome.nl en ps3home.nl , 49 euro. Gelijk besteld natuurlijk
kan je ze niet disarmen? of de vorige 2 agenten disarmen, wapen meenemen en op die lui inknallen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef Mirel het volgende:
Ik probeer nog wel eens die 4 agenten in het begin dood te krijgen, maar dat lukt dus niet echt. Als ik die dood krijg dan zal ik dat andere groepje ook eens proberen.
Ik probeerde ook naar de TV helikopter te springen, werkte niet.
jezus dat is echt vet! ik wil ook, maar ben op mn werkquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Mirel het volgende:
Ze duwen je telkens weg. Maar heb het ook niet meer geprobeerd. Ik probeer het stukje bij 0:40 nu te doen.
Het is me gisteren gelukt ze alle 4 te doden. Van nummer 1 pak je het wapen af, schiet je nummer 2 dood, enz. . Maar echt veel heb je er niet aan, je kunt niet zo ver terug, dus je loopt er maar eens beetje niks te doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef Mirel het volgende:
Ik probeer nog wel eens die 4 agenten in het begin dood te krijgen, maar dat lukt dus niet echt. Als ik die dood krijg dan zal ik dat andere groepje ook eens proberen.
Ik probeerde ook naar de TV helikopter te springen, werkte niet.
Heb je hem al uit? Hoelang heb je er over gedaan? Ik heb hem pas uit als ik alle achievements hebquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef warchaser44 het volgende:
wat een kort spel zeg, niet normaal
PS3? Ik wil m wel kopen van je eventueelquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef warchaser44 het volgende:
wat een kort spel zeg, niet normaal
Jammer, dit leek me ook wel een toffe game. Maarja, dit najaar is er toch al een overdosis aan vette games voor de PCquote:
5-6 uur of minder ben je er mee bezig, met de main storyline dan.. vind ik toch redelijk kortquote:Op woensdag 12 november 2008 11:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je hem al uit? Hoelang heb je er over gedaan? Ik heb hem pas uit als ik alle achievements heb
Yessssss dat kan ik nu 8)quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Mirel het volgende:
Ze duwen je telkens weg. Maar heb het ook niet meer geprobeerd. Ik probeer het stukje bij 0:40 nu te doen.
dan zuig je ballenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
nee joh ga maar uit van 10 uur op je 1e run!
Daar zat ik ook echt te denken van, wtf? Als je het wil weten:quote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik zit gewoon vast![]()
Bij dat stuk waar je zeg maar uit dat grote gat in de grond komt. Veel mannetjes en een hek er om heen.
Staan vrachtwagens en heftrucks. Maar kom er niet uit
Vanavond nog maar eens proberen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best mooi spel tot nu toe. Helaas iets minder dan ik had verwacht. Ben net in chapter 5 begonnen, moet zo werken dus vanavond weer verder.
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook echt te denken van, wtf? Als je het wil weten:Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best mooi spel tot nu toe. Helaas iets minder dan ik had verwacht. Ben net in chapter 5 begonnen, moet zo werken dus vanavond weer verder.
Morgen maar eens proberen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weer een spel dat ik laat liggen. Ik koop geen uitgestelde spellen meer.
Zijn die leaderboards ook van de ps3ers? Anders ben ik wel benieuwd naar de verschillen in tijdenquote:Op zondag 16 november 2008 19:04 schreef Wessiej het volgende:
Die time trials
Vooral Play ground 1, nu 80e van de wereld.
Ik heb hem voor de ps3, zijn aparte tijden.quote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zijn die leaderboards ook van de ps3ers? Anders ben ik wel benieuwd naar de verschillen in tijden
Laten we een keer de top tijden vergelijkenquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de ps3, zijn aparte tijden.
Neequote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef minq het volgende:
Is dit niet 'n spel wat echt snel gaat vervelen?
Volle prijs meer dan waard!quote:
Die heb ik ook gebruikt, wordt duidelijk aangegeven waar de tassen liggen, ben er geen één keer voorbij gelopen, aanrader dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef OMG het volgende:
Ik heb deze site gebruikt. Screenshots en filmpjes van de tassen, al moet je soms wel zelf nog even uitzoeken welke tas na welke checkpoint in een chapter komt. Ik ben dus af en toe een checkpoint te laat gestart en dan zijn sommige tassen erg lastig te vinden.
vechtmoves zijn idd pittig, ik heb de game nu uitgespeeld op normal en heb alleen met gewoon slaan en disarmen gedaan. Toen heb ik eventjes de tutorial opnieuw gedaan en flying kicks en wallrun kicks maken het eigenlijk wel gelijk een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef numero_uno het volgende:
Net gekocht en first person rennen is af en toe inderdaad misselijkmakend zeker met al dat gerol en dergelijke echter vind ik het tot nu toe toch nog best pittig en heb ik de vechtmoves nog niet echt onder de knie
Moet je mij hebbenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef Gamer_V het volgende:
Helemaal niemand in mijn friends list heeft deze game.
ps3
De flying kicks zijn hier niet van de luchtquote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Platina het volgende:
[..]
vechtmoves zijn idd pittig, ik heb de game nu uitgespeeld op normal en heb alleen met gewoon slaan en disarmen gedaan. Toen heb ik eventjes de tutorial opnieuw gedaan en flying kicks en wallrun kicks maken het eigenlijk wel gelijk een stuk makkelijker
Speel de demo?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap nog steeds niet ook maar een klein beetje wat hier nou leuk aan kan zijn
je bedoelt dat stuk nadat je je een stukje over de rails moet rennen, trap omhoog, over zon smalle balk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:53 schreef biertank het volgende:
Ik zit vast
In de metro level 2 of 3 oid.
Je loopt naar beneden komt je op een metro statoin, moet je 5 a 6 cops ontwijken of neerhalen.
Dan moet je trappetje omhoog.
Dan kom je in een gangetje.
Dan zou je in een gat boven een deur moeten.
Ja kan via de meur tegen over de deur op een buis klimmen, maar als ik vervolgens naar het gat spring kom ik of boven of onder het gat terecht.
kan iemand mij helpen?
tnx
Ja klopt dat stukje alleen dan een klein stukje verder, denk ik (ik pleurde daar ergens naar beneden maar kon wel verder)quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:10 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
je bedoelt dat stuk nadat je je een stukje over de rails moet rennen, trap omhoog, over zon smalle balk?
En hoe dan verder?
Je moet op de vloer dan knielen en dan naar rechts onder de rails door zeg maar.
En anders weet ik niet waar je bent
Heb je al 3 sterren op office? Die is echt sneaky! heb wel afgekeken van youtube filmpjes om daar achter te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef Mirel het volgende:
bijna 40 sterren bij timetrial. Als je een bepaalde time trial stretch de hele tijd doet, dan zie je vanzelf de beste wegen.
Ik heb hem ook op medium en hard gewoon uitgespeeld, en op easy nog een keer zonder wapens. Eerst probeerde ik het ook zonder te meppen en disarmen enzo, na een paar levels blijkt dat zelfs op easy behoorlijk moeilijkquote:Op maandag 22 december 2008 18:11 schreef Platina het volgende:
Damn het is me niet gelukt
Ik probeerde hard uit te spelen zonder een wapen te gebruiken, maar na tientallen keren gefaald te hebben bij chapter 8 ben ik toch maar gestopt en met schieten verder gespeeld. Dan maar op easy doen :p
quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Gamer_V het volgende:
Op hard en zonder wapens yeah
Het laatste stukje met die serverkamer zo'n 30 keer over moeten doen
respect! ik kon het niet meer opbrengen. Ging me te vaak mis.quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Gamer_V het volgende:
Dat gaat echt nergens over. Zelfs nu ik weet hoe het moet (ik had een ghost van top ranked) lukt het me niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je al 3 sterren op office? Die is echt sneaky! heb wel afgekeken van youtube filmpjes om daar achter te komen
Ik was begonnen op medium en meteen zonder wapens gedaan. Die server ruimte lukte me elke keer maar 1 a 2 ventjes te ontwapenen. Na 2 uur proberen ben ik van tactiek gewisseld.quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Gamer_V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:11 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik was begonnen op medium en meteen zonder wapens gedaan. Die server ruimte lukte me elke keer maar 1 a 2 ventjes te ontwapenen. Na 2 uur proberen ben ik van tactiek gewisseld.Dat rondrennen deed ik ook, maar met zoveel mannetjes kon ik onmogelijk de machinegungast ontwapenen zonder van een bepaalde kant doodgeschoten te worden. Dus moest ik ze stuk voor stuk neermeppen, anders haalde ik de bovenkant nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Dat en de tassen zoeken moet ik ook nog, heb er zo'n 15 perongeluk gevonden. Maar ik ga niet voor de achievements die dingen zoeken dat is saai!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over. Zelfs nu ik weet hoe het moet (ik had een ghost van top ranked) lukt het me niet.![]()
edit: Oh trouwens, ik zat nu op Youtube te kijken, dat is best te doen! Probeer eens een top ranked te doen, die doet office in 10 seconde!Atrium is tof! Factory krijg ik maar niet, daar zit zo'n enorm irritante wallrun in
![]()
Spel is wel lekker voor je gamerscore, moet enkel nog wat speedruns en time trials (35 en 50) voor 1000/1000
Heet dat zo als je de 1000punten hebt?quote:Op maandag 29 december 2008 15:02 schreef Gamer_V het volgende:
Max gamerscore voor x-boxers.
Of platina?
De eerste rij ramen moet je eerst naartoe gaan en allemaal kapotmeppen, dan overnieuw beginnen, vervolgens zijn de ramen nogsteedsweg. Als je dan op de paal rent, omdraait en springt moet je in de lucht naar rechts sturen terwijl je dat raam kapotramt. Dan kan je hem binnen 27sec halen. Als je vervolgens al die ramen ook kapotmept en weer overnieuw begint gaat het nog sneller. De 10-15seconde methode weet ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Tassen zijn super makkelijk, duurt ook niet lang. Even op de site kijken die hier ergens in het topic staat, met foto's en video erbij, heb je die achievement ook weer. Ik krijg de time trial van Office maar niet voor elkaar. De snelste manier met 10-15 seconde lukt me niet, en op de normale manier krijg ik de bovenste ramen niet kapot.
De soundtrack blijft echt geweldig, hier met HD kwaliteit:
Het lukte mij eerst niet eens om op die paal uberhaupt een wallrun-turn-jump te maken. Toen dat eenmaal lukte ging het breken van het raam ook na een paar keer al, gewoon in de lucht naar rechts draaien en de rechtertrigger inhoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik weet dat die ramen niet terug komen als je restart, maar die ramen helemaal bovenaan krijg ik maar niet weg. Mijn Xbox 360 is onderweg richting Duitsland, dus volgens jaar weer eens proberen.
En daarom begin ik er niet aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:55 schreef Mirel het volgende:
# @$^& kutspel.
Heb ik nog 10 sec over bij het eind van chapter 9 wanneer je op de helicopter moet springen. Spring ik op de heli met nog 5 sec over, schopt ze Jacknife weg, en dan gaat die trut dood. Nogmaals geprobeerd met de 5 sec die over waren, en speelde het uit met 6:00:72 als tijd. -___-
Ik had precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:55 schreef Mirel het volgende:
# @$^& kutspel.
Heb ik nog 10 sec over bij het eind van chapter 9 wanneer je op de helicopter moet springen. Spring ik op de heli met nog 5 sec over, schopt ze Jacknife weg, en dan gaat die trut dood. Nogmaals geprobeerd met de 5 sec die over waren, en speelde het uit met 6:00:72 als tijd. -___-
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef koffiegast het volgende:
Voor de PC dan eindelijk uit,
helaas loop ik tegen een slowmotion geval aan in chapter 4 of 5 ofzo :/ net ik helemaal verliefd werd op de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Jup, en het is voor de pc. Hoe haal je die dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:50 schreef Mirel het volgende:
Ja bij Jacknife toch? Als ie bij het einde op z'n bek gaat. Welke versie speel jij? PS3 360 of PC? Benieuwd of ze dat foutje bij de PC eruit hebben gehaald
duocore 6600 met 2gb geheugen en een ati videokaart (1950 als ik me niet vergis) van 2 jaar oud en de game loopt hier perfect. Heel soms wil hij op willekeurige moment ff 1x happeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de PC versie even geprobeert, maar mijn PC kan hem niet aan (Quadcore 6600 met 3,25 GB intern geheugen en 8800GT 512mb...)
Buiten gaat het prima, maar zodra je binnen in dat kantoor bent, dan loopt het terug naar ee halve frame per seconde ofzo...
Time trials en Speedruns van de levels inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef super-muffin het volgende:
Wat kun je nog doen als je de storyline hebt uitgespeeld? Alleen timetrials?
Wil het spel ook wel kopen, maar ik vind timetrials over het algemeen maar saai.
Tja... volgens mij zou ie het ook theoretisch gezien prima moeten doen op mijn machine. Helaas...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
duocore 6600 met 2gb geheugen en een ati videokaart (1950 als ik me niet vergis) van 2 jaar oud en de game loopt hier perfect. Heel soms wil hij op willekeurige moment ff 1x happeren.
Zolang je niet een rechte lijn loopt raken ze je nooit. Als je op eentje af rent moet je gewoon schuin naar hem toe lopen alsof je van plan bent om hem vanuit z'n zij te pakken. Op die manier raakt geen enkele kogel jou en kan je dichterbij komen en runnervision aandoen en/of z'n gun afpakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef koffiegast het volgende:
Het enige wat me echt dwars zit, is die AI enzo van blues die je tegenkomt, dan schiete ze zo krom als de tyfus, en dan schieten ze je met zijn 2en instant dood. Zelfs als je ff closecombat ff komt en je runners vision dinges aandoet reagere ze altijd eerder dan jij iets doet... en dan als je dichtbij staat en met shotgun schiet, vangt ie de kogel natuurlijk niet, kortom zit momenteel op de boot eerste gedeelte met tientallen ventjes en het is totaal niet leuk... je kunt ook niks echt sneaky doen, want als je iemand zijn rug loopt voor 2 sec, draaien ze automatisch om. Het enige minpunt van deze game, de rest is egt gaaf.
Is dat als er veel actie is of in het algemeen? Als het gebeurd terwijl er op je geschoten wordt zou je PhysX uit kunnen zetten. Misschien is dat toch net iets teveel gevraagd van je 8800GT (al kan ik me dat niet echt voorstellen). Maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja... volgens mij zou ie het ook theoretisch gezien prima moeten doen op mijn machine. Helaas...
Assasin's Creed en Fallout 3 etc lopen prima. Pro Evo 2009 ook.
Dat probleem had ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de PC versie even geprobeert, maar mijn PC kan hem niet aan (Quadcore 6600 met 3,25 GB intern geheugen en 8800GT 512mb...)
Buiten gaat het prima, maar zodra je binnen in dat kantoor bent, dan loopt het terug naar ee halve frame per seconde ofzo...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:59 schreef Skeletor het volgende:
Ik wil het ook weer spelen, maar het voelt zo nutteloos aangezien ik mn platinum trophy al heb. Morgen maar kijken of ik mijn records kan verbeteren ofzo..
Oepsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heheh het xbox syndroom is overgewaaid naar de PS3
Voor zover ik weet ramt ie als je een ATi-kaart hebt al die PhysX berekeningen op je CPU, en die houdt daar inderdaad niet zo vanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook.
IIntel Core2Quad Q9400 4x2,66 GHz
4GB geheugen
ATI Radeon 4850
Vervolgens heb ik dat Physx gedoe even bij de opties uitgezet en het probleem was opgelost
De huidige patch voor Mirrors Edge zou dit probleem ook moeten oplossen, maar voor mij heeft het geen nut om die te installeren aagezien ik een ATI kaart heb en dus geen gebruik kan maken van Physx.
Kan ondanks de nieuwe drivers alsnog aan PhysX liggen. Dus ik zou toch proberen het uit te zetten. En misschien helpt de update voor Mirror's Edge ook wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
Die nieuwe drivers geinstalleerd, en loopt nu prima in het gebouw, alleen loopt ie vervolgens opeens compleet vast...![]()
Zal straks eens zoeken naar de nieuwste driver/patch voor Mirrors Edge zelf.
Alvast bedankt voor de hulp trouwens voor die Nvidia drivers enzo
Kijk even naar het vergelijkingsfilmpje tussen de console en PC versie, is volgens mij 2 x langs gekomen op games.fok.nl . Bij de PC zijn dat soort dingen inderdaad toegevoegd.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:28 schreef Gamer_V het volgende:
Plastic zat niet bij de consoles. Door de PhysX gedaan waarschijnlijk?
Moet jij niet gewoon eens een 360 halen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Verbal het volgende:
Hebben we het over de pc versie? (de enthousiastelingen, dan).
Zit er al een hele tijd op te wachten, maar ben nu toch wat huiverig. Heb een paar weken geleden CoD World at War aangeschaft, en dat valt behoorlijk tegen, kwa vooral online geen verbinding kunnen maken.
Nu is Gamespot gematigd enthousiast, en hier lees ik over diverse problemen... maar ja, het jeukt wel...
V.
Wacht gewoon even op een demo dan, die komt er vast welquote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Verbal het volgende:
Hebben we het over de pc versie? (de enthousiastelingen, dan).
Zit er al een hele tijd op te wachten, maar ben nu toch wat huiverig. Heb een paar weken geleden CoD World at War aangeschaft, en dat valt behoorlijk tegen, kwa vooral online geen verbinding kunnen maken.
Nu is Gamespot gematigd enthousiast, en hier lees ik over diverse problemen... maar ja, het jeukt wel...
V.
Eehhh, nee? Ik kan niet omgaan met die controllers. Geef mij maar een keyboard en een muisquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon eens een 360 halen?
Alleen voor strategy en heel misschien FPS. Maar de rest van de games zijn toch prima te spelen, dan niet beter?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eehhh, nee? Ik kan niet omgaan met die controllers. Geef mij maar een keyboard en een muis
V.
PhysX is niet alleen extra eyecandy.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:12 schreef vosss het volgende:
Ik vind het eik belachelijk dat die PhysX het spel zo vertraagt. Mijn videokaart zou dat makkelijk aan moeten kunnen voor de eyecandy die je er voor terugkrijgt.
Ik ga eens testen of dat bij mij ook werkt als ik dat vinkje uit zet
Dat zal hendig zijn, maar als ik die video bekijk dan is het alleen maar eyecandy. Dat die PhysX dan toevallig hele realistische bewegingen van dingen uitrekent zal me worst wezen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
PhysX is niet alleen extra eyecandy.
Nou, voor mij niet, dus, want ik kan niet omgaan met die controllers. Ooit drie weken de PS2 van mijn zusje geleend toen zij op vakantie waren, geen seconde lol aan beleefd. Ik zit maar te hannesen met zo'n controller... ik ben er te oud voor, denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 12:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Alleen voor strategy en heel misschien FPS. Maar de rest van de games zijn toch prima te spelen, dan niet beter?![]()
Hoe oud ben je dan!?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, voor mij niet, dus, want ik kan niet omgaan met die controllers. Ooit drie weken de PS2 van mijn zusje geleend toen zij op vakantie waren, geen seconde lol aan beleefd. Ik zit maar te hannesen met zo'n controller... ik ben er te oud voor, denk ik
V.
Ik heb hem meegemaakt, maar dus niet bewust. Ik heb vooral de opkomst van de pc bewust meegemaakt, en ben daar al vroeg aan de spellen begonnen. Wolfenstein 3D, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Doom etc. Geen reden gehad om over te stappen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef vosss het volgende:
Zeg, maar Verbal, als jij 40 bent dan heb je toch de hele opkomst van de consoles bewust meegemaakt?
Zooooooooooo herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef Verbal het volgende:
Ik heb hem meegemaakt, maar dus niet bewust. Ik heb vooral de opkomst van de pc bewust meegemaakt, en ben daar al vroeg aan de spellen begonnen. Wolfenstein 3D, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Doom etc. Geen reden gehad om over te stappen.
Sterker nog, ik ben ooit nog begonnen met Pong en de ZX81 en de ZX Spectrum (wel bij vriendjes, want mijn ouders waren tegen de computer. (En nu mag ik ze helpen als ze hun computer moeten opruimen))
V.
Ik ben ook begonnen op de ZX81quote:Sterker nog, ik ben ooit nog begonnen met Pong en de ZX81 en de ZX Spectrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |