Sja, staat uitgerekend bij mirrors edge zo'n verboden tekentje als ik er op druk. Pauperspellen zoals Army of 2 wil die nog wel downloadenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Raar ja dat dat niet werkt. Ik had ook een 48u kaartje opengekrast. Die werkte ook niet, maar dat kwam omdat die niet meer geldig was (kwam uit mn crackdown doosje)
Gelukkig vond ik nog ergens een maandje![]()
mirrors edge
![]()
Paint voor duidelijkheidquote:OK, follow Celeste across the red pipe. As you can see, she is up a story higher than you and you're supposed to simply just climb up. Instead, notice how directly in front of you the roof of this, ah, shall we say shed like structure, is short enough to run up and grab, but just to the left, perpendicular to it, it's a few feet higher, just out of reach? Well, that's your point of entry. You're going to run at an angle to the left towards the low part and perform a wall-run. Jump before you get to it, wall-run will automatically activate then quickly jump again to so that you jump forward and grab the higher, perpendicular ledge. Timing is crucial and you won't always trigger the bug. But, if you landed perfect, you'll climb up and Celeste WON'T continue to run and jump to the horizontal pipe. If so, you got the bug, go ahead and walk up to her. It's alright, she won't bite. Notice her lack of collision?
quote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de demo gespeeld maar ik weet niet precies of ik het nu tof vind of niet
Ik speel liever die Banjoo- Kazooie demoquote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Speel hem vaker, als je het onder de knie krijgt en steeds iets snellere methoden ontdekt om langs bepaalde stukjes en objecten te komen wordt het echt zooo vet! Ik ga sowieso nachtenlang timetrialen met vrienden
ik hou ook van jou! en hij komt niet vrijdag uit maar donderdag al! oleeeequote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me is ook ze verslaafd aan de demo dat hij heeft aangeboden de helft voor me te betalenheb er zelf op dit moment nog geen geld voor, maar kan hem dus wel spelen vanaf de release
quote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
ik hou ook van jou! en hij komt niet vrijdag uit maar donderdag al! oleeee
dus ik hoop donderdag geen ION repetitie, maar de hele avond/nacht Mirror's Edge!
muziek gaat ook echt supervet worden, chille drum n bass voor de achtervolgingen
en de main theme is ook nog geremixd door junkieXL, Armand van Helden, Paul van Dyk etc voor sommige levels! can't wait!
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14436quote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Simsfan88 het volgende:
Weekaanbieding bij xboxhome.nl en ps3home.nl , 49 euro. Gelijk besteld natuurlijk
kan je ze niet disarmen? of de vorige 2 agenten disarmen, wapen meenemen en op die lui inknallen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef Mirel het volgende:
Ik probeer nog wel eens die 4 agenten in het begin dood te krijgen, maar dat lukt dus niet echt. Als ik die dood krijg dan zal ik dat andere groepje ook eens proberen.
Ik probeerde ook naar de TV helikopter te springen, werkte niet.
jezus dat is echt vet! ik wil ook, maar ben op mn werkquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Mirel het volgende:
Ze duwen je telkens weg. Maar heb het ook niet meer geprobeerd. Ik probeer het stukje bij 0:40 nu te doen.
Het is me gisteren gelukt ze alle 4 te doden. Van nummer 1 pak je het wapen af, schiet je nummer 2 dood, enz. . Maar echt veel heb je er niet aan, je kunt niet zo ver terug, dus je loopt er maar eens beetje niks te doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef Mirel het volgende:
Ik probeer nog wel eens die 4 agenten in het begin dood te krijgen, maar dat lukt dus niet echt. Als ik die dood krijg dan zal ik dat andere groepje ook eens proberen.
Ik probeerde ook naar de TV helikopter te springen, werkte niet.
Heb je hem al uit? Hoelang heb je er over gedaan? Ik heb hem pas uit als ik alle achievements hebquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef warchaser44 het volgende:
wat een kort spel zeg, niet normaal
PS3? Ik wil m wel kopen van je eventueelquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef warchaser44 het volgende:
wat een kort spel zeg, niet normaal
Jammer, dit leek me ook wel een toffe game. Maarja, dit najaar is er toch al een overdosis aan vette games voor de PCquote:
5-6 uur of minder ben je er mee bezig, met de main storyline dan.. vind ik toch redelijk kortquote:Op woensdag 12 november 2008 11:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je hem al uit? Hoelang heb je er over gedaan? Ik heb hem pas uit als ik alle achievements heb
Yessssss dat kan ik nu 8)quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Mirel het volgende:
Ze duwen je telkens weg. Maar heb het ook niet meer geprobeerd. Ik probeer het stukje bij 0:40 nu te doen.
dan zuig je ballenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
nee joh ga maar uit van 10 uur op je 1e run!
Daar zat ik ook echt te denken van, wtf? Als je het wil weten:quote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik zit gewoon vast![]()
Bij dat stuk waar je zeg maar uit dat grote gat in de grond komt. Veel mannetjes en een hek er om heen.
Staan vrachtwagens en heftrucks. Maar kom er niet uit
Vanavond nog maar eens proberen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best mooi spel tot nu toe. Helaas iets minder dan ik had verwacht. Ben net in chapter 5 begonnen, moet zo werken dus vanavond weer verder.
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook echt te denken van, wtf? Als je het wil weten:Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best mooi spel tot nu toe. Helaas iets minder dan ik had verwacht. Ben net in chapter 5 begonnen, moet zo werken dus vanavond weer verder.
Morgen maar eens proberen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |