Jij bent echt te negatief tegenwoordig. Faith is gewoon een naam. Er was vroeger ooit een leuk spelletje oni. Dat was ook meer losbandig. Tegenwoordig mogen we met rare chinezen rondrennen. Ik denk niet dat mensen een non WWII shooter zo negatief vinden dat ze hem dan niet zouden spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Anders is het wel... respect dat DICE en EA daar de ballen voor hebben.
Ik ben skeptisch. Mocht het later blijken dat Mirror's Edge 'the bomb' is, ga ik 'm natuurlijk halen (op de PC, uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent echt te negatief tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:31 schreef Sackboy het volgende:
Hier staat de gameplay demonstratie van tijdens de EA press conference gisteravond.
quote:Releasedatum van Mirror's Edge bekend
Een game die iedereen zeker weten in de gaten moet houden is Mirror's Edge. De game wordt ontwikkelt door DICE welke onder andere bekend is van de Battlefield franchise. Deze opmerkelijke game welke lijkt op een soort free-running game zal op 11 november in de Amerikaanse winkels verschijnen. De releasedatum voor Europa is nog niet bekend maar de verhalen doen de ronde dat hij in Europa op 14 november in de winkels gaat liggen.
quote:
Wordt dus de PS3 versie voor mij, ook omdat dat het hoofdplatform isquote:PS3-versie Mirror's Edge krijgt exclusive DLC
Sony heeft ontkend dat Mirror's Edge tijdelijk exclusief voor de PlayStation 3 verschijnt, maar heeft wel laten weten dat men alleen voor het PlayStation Network downloadbare content uitbrengt.
Afgelopen maand ontstond er nogal wat verwarring nadat David Reeves volgens het Duitse Heise Online had beweerd dat Mirror's Edge als eerste op de PlayStation 3 verschijnt. Electronic Arts ontkende de claim, net als een woordvoerder van Sony vandaag. "There was a misunderstanding in terms of the quote that Mirror's Edge is to be a timed exclusive on PS3."
Ondanks de multiplatform release bevestigt Sony wel dat het bedrijf een exclusieve marketing overeenkomst heeft gesloten met EA, alsook de verspreiding van exclusieve downloadbare content via het PlayStation Network. Het is nog niet duidelijk wat deze content gaat inhouden.
Thanks voor de link. En die eerste trailer was echt geniaal. Impressive muziek en coole gameplay. Ik wilde het meteen spelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef Ame_thyst het volgende:
En de muziek
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=121242337
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Mirror's Edge verschuift naar 2009?
Game sites zoals GameSpot meldden dat Mirror's Edge waarschijnlijk naar 2009 wordt verschuift. De datum is volgens GameSpot 6 januari 2009. Een klant bij Amazon had een bericht ontvangen met daarin informatie over de datum wanneer hij Mirrors Edge zou ontvangen. De geplande datum gaat niet meer door en de game zal pas in 2009 worden afgeleverd. Die datum is ook 6 januari 2009, wat geen toeval kan zijn. EA meldt het volgende:
"We haven't officially announced the ship date for Mirror's Edge. All that's been stated is a winter ship release window."
Dit alles kan betekenen dat Mirror's Edge pas in januari volgend jaar beschikbaar is.
Wat hebben suffe free roaming games met supertoffe jump en run games te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is best wel begrijpelijk met games als GTA IV, Saints Row 2 etc. rond dezelfde tijd
Ik had hem binnen een half uur allang binnen geloof ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef Gamer_V het volgende:
Na een half uur is de demo al op 15% ... schiet op.
Playstation Networkquote:
Dit!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
De demo is best tofjes. Maar heeft iemand zo'n code voor mij om die time trial mode te unlocken?
Yeah, sinds gisteren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:04 schreef RickoKun het volgende:
is ie ook voor XBOX360 als demo beschikbaar?
Op de PS3 ook hoor (Qore)quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:14 schreef Gamer_V het volgende:
Moet je tegenwoordig al betalen om demo's te spelen op de xbox?
niet in Europaquote:
Precies, dan krijg je de demo dus sowieso een maand laterquote:
Of niietquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Precies, dan krijg je de demo dus sowieso een maand later
Raar ja dat dat niet werkt. Ik had ook een 48u kaartje opengekrast. Die werkte ook niet, maar dat kwam omdat die niet meer geldig was (kwam uit mn crackdown doosjequote:Op zaterdag 1 november 2008 12:25 schreef RickoKun het volgende:
godverdomme, heb ik zo'n xbox live code open gekrast, heb ik 48 uur xbox gold. Zegt die vuile moffenzooi dat ik een Gold abonnement nodig heb. Sterf ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |