Maar is dat een goed iets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Sackboy het volgende:
Gametrailers heeft de trailer geanalyseerd. Valt me nu pas op dat alle elementen in de omgeving die je kan gebruiken om verder te komen automatisch rood worden.
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen. Persoonlijk had ik het liever niet, want het maakt het spel iets meer lineair en scripted. Zo van: je hebt totale bewegingsvrijheid, maar je moet wel kiezen uit 1 van deze 3 rode objecten..quote:
Aan de andere kant kan je wel 100 keer sneller reageren hoe je verder gaat rennen als je de objecten goed in beeld krijgt. Aders ren je je straks rot en knal je overal naar beneden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen. Persoonlijk had ik het liever niet, want het maakt het spel iets meer lineair en scripted. Zo van: je hebt totale bewegingsvrijheid, maar je moet wel kiezen uit 1 van deze 3 rode objecten..
dat is ook wat die hardcore gamer gast zei :pquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je wel 100 keer sneller reageren hoe je verder gaat rennen als je de objecten goed in beeld krijgt. Aders ren je je straks rot en knal je overal naar beneden.
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
dat is ook wat die hardcore gamer gast zei :p
Aanvullend: het leven is er in principe goed (het is een economisch welvarende moderne stad met alle technologische snufjes), alleen is er dus in inderdaad geen vrijheid (van meningsuiting).quote:DetailsHet spel speelt zich af in een stad van de toekomst waar een corrupte en onderdrukkende regering de bevolking onder de duim houdt. Jij bent Faith, een vrijgevochten ziel, één van weinigen die op de slecht bewaakte daken van de mega-stad de vrijheid zoeken in een bovengronds guerrillanetwerk. Alles wordt in de gaten gehouden en berichten moeten dan ook lijfelijk en persoonlijk naar andere cellen gebracht worden. Dat is jouw taak. De daken zijn dan ook jouw strijdveld, waar je je ongelimiteerd met ongewone snelheid over heen moet bewegen. Natuurlijk kom je ook in contact met de politiemacht, die bijzonder krachtig zijn en alleen met slimme acrobatische bewegingen te verslaan zijn, maar beter nog, gewoon ontweken worden. Met de vrijheid die het spel je biedt, gebaseerd op de straatsport “Le Parkours” zul je altijd sneller zijn en met een minimum aan besturingsknoppen en een handige slow-motion vaardigheid heb je altijd een kans om te ontsnappen en je doel te bereiken.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb hierbij een beetje hetzelfde gevoel als AC. Enerzijds goed, want het ziet er echt cool uit en ik ben er ook gehyped voor. Anderzijds slecht, want AC was ook gewoon een kutspel en miskoop.
Wil je dat ik dit in de OP verwerk? Alle aanvullingen zijn trouwens welkom, dan pas ik het aan nu het nog kan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Aanvullend: het leven is er in principe goed (het is een economisch welvarende moderne stad met alle technologische snufjes), alleen is er dus in inderdaad geen vrijheid (van meningsuiting).
Dat is een juist formulering. Het was een tegenvaller.. Geen kutspel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
Assassins Creed was toch echt een zware tegenvaller hoor.
Dat spel is nix voor jou joh het gaat namelijk niet om een eindeloze stroom vijanden neer te maaien of doormidden te zagenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
mooie OP, ben benieuwd naar dit spel.
hehe, dan is het inderdaad niks voor mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel is nix voor jou joh het gaat namelijk niet om een eindeloze stroom vijanden neer te maaien of doormidden te zagen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Anderzijds slecht, want AC was ook gewoon een kutspel
Ja? SNES gameplay toch? Of niet dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
mooie OP, ben benieuwd naar dit spel.
neuj, hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja? SNES gameplay toch? Of niet dan?
De graphics waren fantasitsch, maar de gameplay vond ik echtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het spel deed op de repetitieve gameplay en weinig variërende burgers na veel goeds. Ze hoeven dit in het vervolg alleen maar weg te werken en het spel mag zich scharen in het rijte van de beste games allertijden.
Nou, mijne gaan na nog geen drie uur spelen in de verkoop, hoor. Kan me niet boeien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:40 schreef Twarres het volgende:
[..]
![]()
Ga je mond spoelen. AC was zeker geen kutspel, misschien had er meer ingezeten en werd er meer van verwacht, maar het was zeker geen slecht spel.
Hooguit kwestie van wennen. Weet nog dat ik ten tijde van Doom last had van motion sickness... maar toen ik gewend was, ging het wel. Zal her ook zo zijn.quote:Ik heb goede hoop van Mirror's Edge. Alleen is de vraag of je niet kotsmisselijk wordt van al die acrobatiek in first-person.
Idem.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De graphics waren fantasitsch, maar de gameplay vond ik echt. Super saai. Superlang lopen met dat paard, saai mensen afluisteren, veel teveel afluistermissies, steden waren allemaal hetzelfde, controls veel te ingewikkeld en uitgebreid, kut guards komen in de eeuwigheid op je af en hun AI suckt, de "verstopplekken" zijn erg cliché en je kan niet op een inventief plekje verstoppen (zoals in een gangetje ofzo), het verhaal zoog en de combat met één knop gaat nergens over. Al met al een grote teleurstelling, want voorheen keek ik er echt enorm naar uit.
Doe normaal man gekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:41 schreef Blood_Money het volgende:
Kutspel. Dat zag je al van een paar kilometer aankomen.
Dat kan, maar dat maakt het geen slechte game. HL2 kon mij ook niet boeien. Is dat nu ook een slechte game?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, mijne gaan na nog geen drie uur spelen in de verkoop, hoor. Kan me niet boeien.
Ok. Ben benieuwd. Zelf nooit echt last gehad van motion sickness, maar ik heb hier een filmpje van gezien en dat zag er behoorlijk hectisch uit.quote:[..]
Hooguit kwestie van wennen. Weet nog dat ik ten tijde van Doom last had van motion sickness... maar toen ik gewend was, ging het wel. Zal her ook zo zijn.
V.
Nee, maar jij hebt geen smaakquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:53 schreef Twarres het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat maakt het geen slechte game. HL2 kon mij ook niet boeien. Is dat nu ook een slechte game?
...omdat je het zelf niet speelt. Het misselijkst werd ik in de tijd dat 3D-games nog nieuw waren, als ik meekeek met een van mijn vrienden die aan het spelen was.quote:Ok. Ben benieuwd. Zelf nooit echt last gehad van motion sickness, maar ik heb hier een filmpje van gezien en dat zag er behoorlijk hectisch uit.
quote:When asked by an analyst about which of EA's new intellectual properties would be among its internal top 10 bestsellers for 2008, Riccitiello began listing his picks. "Mercenaries 2, Mirror's Edge, Spore, Dead Space [..]
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef Sackboy het volgende:
Uit dit interview met de CEO van EA:
[..]
![]()
Zou mooi zijn als deze 2008 nog haalt.
Even voor de goede orde, ze hebben in de (officiële) trailer een "crosshair" weggelaten, in het echte spel zal er wel een crosshair aanwezig zijn. Volgens de ontwikkelaar (heb ff geen bron, gelezen in een interview) moet dat enigszins helpen tegen eventuele motion sickness.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:53 schreef Twarres het volgende:
Ok. Ben benieuwd. Zelf nooit echt last gehad van motion sickness, maar ik heb hier een filmpje van gezien en dat zag er behoorlijk hectisch uit.
Nooit last van gehad? Dan ben je ook geen gamerquote:
Ik had dat bij portal altijd als ik gekke dingen aan t doen wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Dan ben je ook geen gamer
(of je hersenen zijn al dood).
V.
Oké ik moet bekennen, ik ben vroegah wel eens ziek geworden van een Yogho Yogho achtig spel, had een isometrisch perspectiefquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Dan ben je ook geen gamer
(of je hersenen zijn al dood).
V.
Die cartoon trailer, awesomequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/35998.html?type=flv
en
http://www.gametrailers.com/player/35992.html?type=flv
quote:Nieuwe details omtrent Mirror's Edge
Mirror's Edge zet spelers in de schoenen van Faith, een vrouwelijke heldin die het in een futuristische wereld opneemt tegen een onderdrukkende regering. Vandaag zijn een aantal nieuwe details omtrent de game opgedoken.
* De single-player story mode neemt zo'n 10 tot 12 uur in beslag.
* Missies zijn niet gebaseerd op free-roaming play, maar elk level zal non-liniear zijn, waardoor er veel wegen en strategieën mogelijk zijn.
* Je snelheid wordt bepaald door het wapen dat je draagt. Zware wapens zullen Faith vertragen. Wapens kunnen simpel worden weggegooid nadat de ammo op is.
* Wanneer Faith een wapen draagt, zal ze niet haar close-combat moves kunnen gebruiken.
* Checkpoints zullen door het level heen worden geplaatst.
* Er zal geen on-screen HUD (waarin data wordt weergeven) beschikbaar zijn. Wel zal een kleine richtcursor aanwezig zijn.
* Faith zal niet veel schade kunnen oplopen, maar haar health zal wel vanzelf herstellen na een korte rustperiode.
* Een bullet-time style systeem genaamd "Reaction Time" zal de tijd doen vertragen.
* "Runner Vision" stelt spelers in staat om snel de omgeving te scannen op helderheid, om zo gemakkelijk mogelijke paden te zien.
* Schrijver Rhianna Pratchett, bekend van Heavenly Sword en Overlord, verzorgt het script.
* Faith's verhaal draait om het redden van haar zus, welke gevangen is genomen door de regering voor moord.
* Er zal geen traditionele multiplayer component aanwezig zijn. Wel zijn verschillende modes te spelen.
Jij bent echt te negatief tegenwoordig. Faith is gewoon een naam. Er was vroeger ooit een leuk spelletje oni. Dat was ook meer losbandig. Tegenwoordig mogen we met rare chinezen rondrennen. Ik denk niet dat mensen een non WWII shooter zo negatief vinden dat ze hem dan niet zouden spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Anders is het wel... respect dat DICE en EA daar de ballen voor hebben.
Ik ben skeptisch. Mocht het later blijken dat Mirror's Edge 'the bomb' is, ga ik 'm natuurlijk halen (op de PC, uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent echt te negatief tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:31 schreef Sackboy het volgende:
Hier staat de gameplay demonstratie van tijdens de EA press conference gisteravond.
quote:Releasedatum van Mirror's Edge bekend
Een game die iedereen zeker weten in de gaten moet houden is Mirror's Edge. De game wordt ontwikkelt door DICE welke onder andere bekend is van de Battlefield franchise. Deze opmerkelijke game welke lijkt op een soort free-running game zal op 11 november in de Amerikaanse winkels verschijnen. De releasedatum voor Europa is nog niet bekend maar de verhalen doen de ronde dat hij in Europa op 14 november in de winkels gaat liggen.
quote:
Wordt dus de PS3 versie voor mij, ook omdat dat het hoofdplatform isquote:PS3-versie Mirror's Edge krijgt exclusive DLC
Sony heeft ontkend dat Mirror's Edge tijdelijk exclusief voor de PlayStation 3 verschijnt, maar heeft wel laten weten dat men alleen voor het PlayStation Network downloadbare content uitbrengt.
Afgelopen maand ontstond er nogal wat verwarring nadat David Reeves volgens het Duitse Heise Online had beweerd dat Mirror's Edge als eerste op de PlayStation 3 verschijnt. Electronic Arts ontkende de claim, net als een woordvoerder van Sony vandaag. "There was a misunderstanding in terms of the quote that Mirror's Edge is to be a timed exclusive on PS3."
Ondanks de multiplatform release bevestigt Sony wel dat het bedrijf een exclusieve marketing overeenkomst heeft gesloten met EA, alsook de verspreiding van exclusieve downloadbare content via het PlayStation Network. Het is nog niet duidelijk wat deze content gaat inhouden.
Thanks voor de link. En die eerste trailer was echt geniaal. Impressive muziek en coole gameplay. Ik wilde het meteen spelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef Ame_thyst het volgende:
En de muziek
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=121242337
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Mirror's Edge verschuift naar 2009?
Game sites zoals GameSpot meldden dat Mirror's Edge waarschijnlijk naar 2009 wordt verschuift. De datum is volgens GameSpot 6 januari 2009. Een klant bij Amazon had een bericht ontvangen met daarin informatie over de datum wanneer hij Mirrors Edge zou ontvangen. De geplande datum gaat niet meer door en de game zal pas in 2009 worden afgeleverd. Die datum is ook 6 januari 2009, wat geen toeval kan zijn. EA meldt het volgende:
"We haven't officially announced the ship date for Mirror's Edge. All that's been stated is a winter ship release window."
Dit alles kan betekenen dat Mirror's Edge pas in januari volgend jaar beschikbaar is.
Wat hebben suffe free roaming games met supertoffe jump en run games te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is best wel begrijpelijk met games als GTA IV, Saints Row 2 etc. rond dezelfde tijd
Ik had hem binnen een half uur allang binnen geloof ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef Gamer_V het volgende:
Na een half uur is de demo al op 15% ... schiet op.
Playstation Networkquote:
Dit!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
De demo is best tofjes. Maar heeft iemand zo'n code voor mij om die time trial mode te unlocken?
Yeah, sinds gisteren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:04 schreef RickoKun het volgende:
is ie ook voor XBOX360 als demo beschikbaar?
Op de PS3 ook hoor (Qore)quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:14 schreef Gamer_V het volgende:
Moet je tegenwoordig al betalen om demo's te spelen op de xbox?
niet in Europaquote:
Precies, dan krijg je de demo dus sowieso een maand laterquote:
Of niietquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Precies, dan krijg je de demo dus sowieso een maand later
Raar ja dat dat niet werkt. Ik had ook een 48u kaartje opengekrast. Die werkte ook niet, maar dat kwam omdat die niet meer geldig was (kwam uit mn crackdown doosjequote:Op zaterdag 1 november 2008 12:25 schreef RickoKun het volgende:
godverdomme, heb ik zo'n xbox live code open gekrast, heb ik 48 uur xbox gold. Zegt die vuile moffenzooi dat ik een Gold abonnement nodig heb. Sterf ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |