Jup, en het is voor de pc. Hoe haal je die dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:50 schreef Mirel het volgende:
Ja bij Jacknife toch? Als ie bij het einde op z'n bek gaat. Welke versie speel jij? PS3 360 of PC? Benieuwd of ze dat foutje bij de PC eruit hebben gehaald
duocore 6600 met 2gb geheugen en een ati videokaart (1950 als ik me niet vergis) van 2 jaar oud en de game loopt hier perfect. Heel soms wil hij op willekeurige moment ff 1x happeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de PC versie even geprobeert, maar mijn PC kan hem niet aan (Quadcore 6600 met 3,25 GB intern geheugen en 8800GT 512mb...)
Buiten gaat het prima, maar zodra je binnen in dat kantoor bent, dan loopt het terug naar ee halve frame per seconde ofzo...
Time trials en Speedruns van de levels inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef super-muffin het volgende:
Wat kun je nog doen als je de storyline hebt uitgespeeld? Alleen timetrials?
Wil het spel ook wel kopen, maar ik vind timetrials over het algemeen maar saai.
Tja... volgens mij zou ie het ook theoretisch gezien prima moeten doen op mijn machine. Helaas...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
duocore 6600 met 2gb geheugen en een ati videokaart (1950 als ik me niet vergis) van 2 jaar oud en de game loopt hier perfect. Heel soms wil hij op willekeurige moment ff 1x happeren.
Zolang je niet een rechte lijn loopt raken ze je nooit. Als je op eentje af rent moet je gewoon schuin naar hem toe lopen alsof je van plan bent om hem vanuit z'n zij te pakken. Op die manier raakt geen enkele kogel jou en kan je dichterbij komen en runnervision aandoen en/of z'n gun afpakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef koffiegast het volgende:
Het enige wat me echt dwars zit, is die AI enzo van blues die je tegenkomt, dan schiete ze zo krom als de tyfus, en dan schieten ze je met zijn 2en instant dood. Zelfs als je ff closecombat ff komt en je runners vision dinges aandoet reagere ze altijd eerder dan jij iets doet... en dan als je dichtbij staat en met shotgun schiet, vangt ie de kogel natuurlijk niet, kortom zit momenteel op de boot eerste gedeelte met tientallen ventjes en het is totaal niet leuk... je kunt ook niks echt sneaky doen, want als je iemand zijn rug loopt voor 2 sec, draaien ze automatisch om. Het enige minpunt van deze game, de rest is egt gaaf.
Is dat als er veel actie is of in het algemeen? Als het gebeurd terwijl er op je geschoten wordt zou je PhysX uit kunnen zetten. Misschien is dat toch net iets teveel gevraagd van je 8800GT (al kan ik me dat niet echt voorstellen). Maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja... volgens mij zou ie het ook theoretisch gezien prima moeten doen op mijn machine. Helaas...
Assasin's Creed en Fallout 3 etc lopen prima. Pro Evo 2009 ook.
Dat probleem had ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de PC versie even geprobeert, maar mijn PC kan hem niet aan (Quadcore 6600 met 3,25 GB intern geheugen en 8800GT 512mb...)
Buiten gaat het prima, maar zodra je binnen in dat kantoor bent, dan loopt het terug naar ee halve frame per seconde ofzo...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:59 schreef Skeletor het volgende:
Ik wil het ook weer spelen, maar het voelt zo nutteloos aangezien ik mn platinum trophy al heb. Morgen maar kijken of ik mijn records kan verbeteren ofzo..
Oepsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heheh het xbox syndroom is overgewaaid naar de PS3
Voor zover ik weet ramt ie als je een ATi-kaart hebt al die PhysX berekeningen op je CPU, en die houdt daar inderdaad niet zo vanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook.
IIntel Core2Quad Q9400 4x2,66 GHz
4GB geheugen
ATI Radeon 4850
Vervolgens heb ik dat Physx gedoe even bij de opties uitgezet en het probleem was opgelost
De huidige patch voor Mirrors Edge zou dit probleem ook moeten oplossen, maar voor mij heeft het geen nut om die te installeren aagezien ik een ATI kaart heb en dus geen gebruik kan maken van Physx.
Kan ondanks de nieuwe drivers alsnog aan PhysX liggen. Dus ik zou toch proberen het uit te zetten. En misschien helpt de update voor Mirror's Edge ook wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
Die nieuwe drivers geinstalleerd, en loopt nu prima in het gebouw, alleen loopt ie vervolgens opeens compleet vast...![]()
Zal straks eens zoeken naar de nieuwste driver/patch voor Mirrors Edge zelf.
Alvast bedankt voor de hulp trouwens voor die Nvidia drivers enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |