quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weer een spel dat ik laat liggen. Ik koop geen uitgestelde spellen meer.
Zijn die leaderboards ook van de ps3ers? Anders ben ik wel benieuwd naar de verschillen in tijdenquote:Op zondag 16 november 2008 19:04 schreef Wessiej het volgende:
Die time trials
Vooral Play ground 1, nu 80e van de wereld.
Ik heb hem voor de ps3, zijn aparte tijden.quote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zijn die leaderboards ook van de ps3ers? Anders ben ik wel benieuwd naar de verschillen in tijden
Laten we een keer de top tijden vergelijkenquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de ps3, zijn aparte tijden.
Neequote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef minq het volgende:
Is dit niet 'n spel wat echt snel gaat vervelen?
Volle prijs meer dan waard!quote:
Die heb ik ook gebruikt, wordt duidelijk aangegeven waar de tassen liggen, ben er geen één keer voorbij gelopen, aanrader dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef OMG het volgende:
Ik heb deze site gebruikt. Screenshots en filmpjes van de tassen, al moet je soms wel zelf nog even uitzoeken welke tas na welke checkpoint in een chapter komt. Ik ben dus af en toe een checkpoint te laat gestart en dan zijn sommige tassen erg lastig te vinden.
vechtmoves zijn idd pittig, ik heb de game nu uitgespeeld op normal en heb alleen met gewoon slaan en disarmen gedaan. Toen heb ik eventjes de tutorial opnieuw gedaan en flying kicks en wallrun kicks maken het eigenlijk wel gelijk een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef numero_uno het volgende:
Net gekocht en first person rennen is af en toe inderdaad misselijkmakend zeker met al dat gerol en dergelijke echter vind ik het tot nu toe toch nog best pittig en heb ik de vechtmoves nog niet echt onder de knie
Moet je mij hebbenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef Gamer_V het volgende:
Helemaal niemand in mijn friends list heeft deze game.
ps3
De flying kicks zijn hier niet van de luchtquote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Platina het volgende:
[..]
vechtmoves zijn idd pittig, ik heb de game nu uitgespeeld op normal en heb alleen met gewoon slaan en disarmen gedaan. Toen heb ik eventjes de tutorial opnieuw gedaan en flying kicks en wallrun kicks maken het eigenlijk wel gelijk een stuk makkelijker
Speel de demo?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap nog steeds niet ook maar een klein beetje wat hier nou leuk aan kan zijn
je bedoelt dat stuk nadat je je een stukje over de rails moet rennen, trap omhoog, over zon smalle balk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:53 schreef biertank het volgende:
Ik zit vast
In de metro level 2 of 3 oid.
Je loopt naar beneden komt je op een metro statoin, moet je 5 a 6 cops ontwijken of neerhalen.
Dan moet je trappetje omhoog.
Dan kom je in een gangetje.
Dan zou je in een gat boven een deur moeten.
Ja kan via de meur tegen over de deur op een buis klimmen, maar als ik vervolgens naar het gat spring kom ik of boven of onder het gat terecht.
kan iemand mij helpen?
tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |