Kijk even naar het vergelijkingsfilmpje tussen de console en PC versie, is volgens mij 2 x langs gekomen op games.fok.nl . Bij de PC zijn dat soort dingen inderdaad toegevoegd.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:28 schreef Gamer_V het volgende:
Plastic zat niet bij de consoles. Door de PhysX gedaan waarschijnlijk?
Moet jij niet gewoon eens een 360 halen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Verbal het volgende:
Hebben we het over de pc versie? (de enthousiastelingen, dan).
Zit er al een hele tijd op te wachten, maar ben nu toch wat huiverig. Heb een paar weken geleden CoD World at War aangeschaft, en dat valt behoorlijk tegen, kwa vooral online geen verbinding kunnen maken.
Nu is Gamespot gematigd enthousiast, en hier lees ik over diverse problemen... maar ja, het jeukt wel...
V.
Wacht gewoon even op een demo dan, die komt er vast welquote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Verbal het volgende:
Hebben we het over de pc versie? (de enthousiastelingen, dan).
Zit er al een hele tijd op te wachten, maar ben nu toch wat huiverig. Heb een paar weken geleden CoD World at War aangeschaft, en dat valt behoorlijk tegen, kwa vooral online geen verbinding kunnen maken.
Nu is Gamespot gematigd enthousiast, en hier lees ik over diverse problemen... maar ja, het jeukt wel...
V.
Eehhh, nee? Ik kan niet omgaan met die controllers. Geef mij maar een keyboard en een muisquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon eens een 360 halen?
Alleen voor strategy en heel misschien FPS. Maar de rest van de games zijn toch prima te spelen, dan niet beter?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eehhh, nee? Ik kan niet omgaan met die controllers. Geef mij maar een keyboard en een muis
V.
PhysX is niet alleen extra eyecandy.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:12 schreef vosss het volgende:
Ik vind het eik belachelijk dat die PhysX het spel zo vertraagt. Mijn videokaart zou dat makkelijk aan moeten kunnen voor de eyecandy die je er voor terugkrijgt.
Ik ga eens testen of dat bij mij ook werkt als ik dat vinkje uit zet
Dat zal hendig zijn, maar als ik die video bekijk dan is het alleen maar eyecandy. Dat die PhysX dan toevallig hele realistische bewegingen van dingen uitrekent zal me worst wezen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
PhysX is niet alleen extra eyecandy.
Nou, voor mij niet, dus, want ik kan niet omgaan met die controllers. Ooit drie weken de PS2 van mijn zusje geleend toen zij op vakantie waren, geen seconde lol aan beleefd. Ik zit maar te hannesen met zo'n controller... ik ben er te oud voor, denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 12:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Alleen voor strategy en heel misschien FPS. Maar de rest van de games zijn toch prima te spelen, dan niet beter?![]()
Hoe oud ben je dan!?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, voor mij niet, dus, want ik kan niet omgaan met die controllers. Ooit drie weken de PS2 van mijn zusje geleend toen zij op vakantie waren, geen seconde lol aan beleefd. Ik zit maar te hannesen met zo'n controller... ik ben er te oud voor, denk ik
V.
Ik heb hem meegemaakt, maar dus niet bewust. Ik heb vooral de opkomst van de pc bewust meegemaakt, en ben daar al vroeg aan de spellen begonnen. Wolfenstein 3D, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Doom etc. Geen reden gehad om over te stappen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef vosss het volgende:
Zeg, maar Verbal, als jij 40 bent dan heb je toch de hele opkomst van de consoles bewust meegemaakt?
Zooooooooooo herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef Verbal het volgende:
Ik heb hem meegemaakt, maar dus niet bewust. Ik heb vooral de opkomst van de pc bewust meegemaakt, en ben daar al vroeg aan de spellen begonnen. Wolfenstein 3D, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Doom etc. Geen reden gehad om over te stappen.
Sterker nog, ik ben ooit nog begonnen met Pong en de ZX81 en de ZX Spectrum (wel bij vriendjes, want mijn ouders waren tegen de computer. (En nu mag ik ze helpen als ze hun computer moeten opruimen))
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |