Je kunt beter vragen of onze achterwerken niet zijn uitgelubberd door het vele zitten achter de computerquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er eigenlijk COS-ers van het eerste uur die echt gek zijn geworden door het vele streamen?
Dat kan ik me nl. best voorstellen...
Nou gek niet,maar of het goed voor je is om zoiets zo lang te volgen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er eigenlijk COS-ers van het eerste uur die echt gek zijn geworden door het vele streamen?
Ik vertoef de laatste tijd regelmatig in HHW, dus daag me niet uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Yo, wedden dat ik betere groundstrokes sla?
Nee, ben ook blij dat ik voor het werk heb gekozen want ik zat me vaak zo verschrikkelijk op te fokkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou gek niet,maar of het goed voor je is om zoiets zo lang te volgen.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Yo, wedden dat ik betere groundstrokes sla?
ik heb een lap, die achtervolgt me, valt wel eens en herrijst weer uit de dood, maw ik beweeg genoegquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of onze achterwerken niet zijn uitgelubberd door het vele zitten achter de computer
Ja, die zijn nu fan van Brianquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zal het wel missen,maar ben blij dat het stopt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ben ook blij dat ik voor het werk heb gekozen want ik zat me vaak zo verschrikkelijk op te fokken
Misschien een goed idee om nazorg aan te bieden voor de serieuze gevallen?
Nee, we hebben 'm ff op de huisregels gewezenquote:
Duik eens op de MSN en vertel eens..quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, we hebben 'm ff op de huisregels gewezen
Het draait allemaal om respect hè, en dat is / was ver te zoeken maar dat heeft ook weer een geschiedenis...
Als je tijd over hebtquote:
owowowow, en niemand die die drel zegt dat ze er belachelijk uitziet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:58 schreef SIRA het volgende:
Vooruit eentje uit de oude doos.
[ afbeelding ]
Ik heb even gechecked en het valt alles mee gelukkig!quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of onze achterwerken niet zijn uitgelubberd door het vele zitten achter de computer
Ik vind zeker dat we een afkickforum nodig hebben tot BB begintquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:05 schreef SIRA het volgende:
Ik ga het ook zeker missen. Zit toch al meer dan 1,5 jaar tegen die koppen aan te kijken. Niet alleen ga ik de streams missen, maar zeker ook de Cos. Post niet regelmatig, maar lees bijna alles wel.
Maar duimen dat er in het najaar weer een BB komt.![]()
enne meld me vrijwillig voor het afkickprogramma
Wat is HHW, die klote-afkortingen ook altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vertoef de laatste tijd regelmatig in HHW, dus daag me niet uit
Bij mij ook, maar het had ook niet langer moeten durenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en het valt alles mee gelukkig!
Zou je dat niet eens door een onafhankelijk dokter willen laten nakijken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en het valt alles mee gelukkig!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is HHW, die klote-afkortingen ook altijd
Ander keertje dus, ik vind het daar vreselijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ander keertje, kom anders maar naar m'n werk dan vertel ik het wel ff, begin om 10 uur...
We laten dit forum nog zo lang mogelijk openquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat we een afkickforum nodig hebben tot BB begint
Users die hiérin te vinden waren en nu nog stééds op dit subforum rondhangen, zijn per definitie gek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jeeeeeeuhquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef SIRA het volgende:
Ga m'n bed maar 's opzoeken..
(er mag gezwaaid worden !)
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef SIRA het volgende:
Welterusten en tot morgenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef SIRA het volgende:
Laat me raden, jij bent die dokterquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou je dat niet eens door een onafhankelijk dokter willen laten nakijken?
Ach als Huub eruit is ,kunnen ze mooi Claire pesten.En de hele dag nog over Huub praten en zeggen dat hun zo goed in het spel zaten.Ze zijn supersterk.Bleh moet er niet aandenkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef BarryK het volgende:
Ik neem aan dat de uitzendingen vanaf vandaag, donderdag, gelijk zullen lopen met de streams?
Moeten ze iedere dag 'televisie' maken zeg.. wat zullen B&A moe worden
Disana valt dankbaar op haar knieenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
We laten dit forum nog zo lang mogelijk open
Daar zitten al jouw matties!quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Users die hiérin te vinden waren en nu nog stééds op dit subforum rondhangen, zijn per definitie gek.![]()
[DGK COS #1] En Vast!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
We laten dit forum nog zo lang mogelijk open
Hoor ik niet bij,zat toen nog bij zuipschuit Hilde en bootje Egbertquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Users die hiérin te vinden waren en nu nog stééds op dit subforum rondhangen, zijn per definitie gek.![]()
[DGK COS #1] En Vast!
Hey tof! Maar hij is al dicht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[DGK COS #1] En Vast!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ander keertje dus, ik vind het daar vreselijk.![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nee, maar wil het ook wel voor je doen, eventueel, misschien.
Zegt er een dat Natasia veel minder irritant is dan Chantal uit BB.Wil je daar nog op terug komen Gertquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[DGK COS #1] En Vast!
Ben jij een jongetje?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nee, maar wil het ook wel voor je doen, eventueel, misschien.
*plettert van verbijstering van stoel*quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt over Blurk, tongt hevig, damned I missed you
Het lukt me tot op de dag van vandaag niet om daar antwoord op te geven. Genderdystofie.quote:
Heb een tijdje terug eens een aantal COS'en met hooguit twee cijfers door zitten lezen. Grappig hoor, om te zien hoe meningen kunnen veranderen. In het begin viel Natasia best goed. Brian ook trouwens. Maar ja: de camera's zijn meedogenloos.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zegt er een dat Natasia veel minder irritant is dan Chantal uit BB.Wil je daar nog op terug komen Gert![]()
Bonnie St. Claire die na haar zoveelste kater Viola Holt (terecht) onderkotstquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:10 schreef STAP01 het volgende:
Misschien komt er wel een Hotel De Gouden Kooi! Met allemaal BNners die ruzie gaan maken en over elkaar heen gaan kotsen!!!!
Wat een onthullingen zo op het einde van DGKquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lukt me tot op de dag van vandaag niet om daar antwoord op te geven. Genderdystofie.
Kijk toch ff naar benenden, en......
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[DGK COS #1] En Vast!
kom op Rooie..... dan kunnen we ons nog 1 week gigantisch ergeren aan de streams... en dan de cold turkeyquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach als Huub eruit is ,kunnen ze mooi Claire pesten.En de hele dag nog over Huub praten en zeggen dat hun zo goed in het spel zaten.Ze zijn supersterk.Bleh moet er niet aandenken
hoi vikinginnetje.........quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:zit hier al een paar dagen te lurken. Jammer dat jullie nog niets te weten zijn gekomen. De media zijn ook al druk aan het speculeren. Zit nu de tv-uitzending te bekijken. En word knettergek van Claire. Die loopt ook echt als een jonge puppie achter Huub aan. Ik wist niet dat je echt alles met elkaar moest doen als je gehuwd bent
Haha. De een valt van zijn stoel, de ander loopt binnen twee seconden de hele handel te filmen met z'n mobieltje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
*plettert van verbijstering van stoel*
die rel was keigaaf........ de AH-actiequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Je lijkt Brian wel met zijn "ik ben de langstzittende"
maar serieus, je hebt een formidabele prestatie geleverd. Respect !
(inclusief enkele nachtjes elders, en een bijna-exit wegens rel schoppen)
Zo gaan volwassen dames met elkaar om Yv, met zaad vol zittende mannetjes, proberen er met hun elleboog bij jou in te komen, thats the differancequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
*plettert van verbijstering van stoel*
Vind je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De media zijn ook al druk aan het speculeren.
Die actie was top!quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
die rel was keigaaf........ de AH-actie
Gert daar heb ik van genoten
Ja hè, ik ben ook een jongetjequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een onthullingen zo op het einde van DGK
Viel het op?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Je lijkt Brian wel met zijn "ik ben de langstzittende"
Verliefd?? O, noem je dat zo? Ik gedraag me toch anders als ik verliefd benquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hoi vikinginnetje.........![]()
Och, ze is smoorverliefd; vind het irritant en schattig tegelijk
Ik lees hier met enige regelmaat dat de COSsen vroeger zoveel anders waren, zoveel beter ook. Het doet me deugd te zien dat er eigenlijk helemaal niets is veranderdquote:
Ja, Wilma Nanninga wa gewoon ingehuurd door JdM, denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vind je?
De telegraaf, die volgens mij gewoon een bepaald belang hebben in het programma (de logeerpartijtjes van wilma nanninga), zie ik nou niet echt als DE MEDIA.
Mijn vriendje heeft vandaag de bekende ochtendblaadjes van het station gelezen. En probeerde mij verslag te doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vind je?
De telegraaf, die volgens mij gewoon een bepaald belang hebben in het programma (de logeerpartijtjes van wilma nanninga), zie ik nou niet echt als DE MEDIA.
Van jou wist ik hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, ik ben ook een jongetje![]()
Niets is wat het lijkt...
JdM heeft aandelen Telegraaf- Privéquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Wilma Nanninga wa gewoon ingehuurd door JdM, denk ik.
Dus iets kritisch hoef je van haar niet te verwachten.
Volgens mij was Amanda er ook al, toch? Dit stukje heb ik net op tv gemist :s Nou ja, zag net Brian wel binnenkomen, maar Amanda was er toch geloof ik al...quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb een vraagje.......
stel : brian moet eruit morgen en huub blijft tot het einde........
is Huub dan de langstzittende milionair?
ik hoop het zooooooooo![]()
weet iemand dit?
Ik ook !quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
die rel was keigaaf........ de AH-actie
Gert daar heb ik van genoten
Ghehe.. ik keek al wel, maar toen had ik Fok nog niet echt gevonden, geloof dat ik hier pas rond de 1500 kwam ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef demins het volgende:
Brian lijkt me een pedofiel. Moet wel nog uit de kast komen...![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook !
Maar het was ook wel een béétje verbijsterend, dat zoveel mensen het bloedserieus namen.
Hoogtepunt vond ik trouwens het filmpje van Soylent... dat ie een Albert Heijn-tas in de fik probeerde te steken. Dat lukte niet door de wind, en toen ging-ie er maar heel hard op stampen.
Brian is sowieso de 'langstliggende miljonair'. Damned wat een uberkneus, je afrukken naast silliconentietenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
weet iemand dit?
klepperdquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:28 schreef kissa het volgende:
Hier zie je mijn huisdieren and else : http://flickr.com/photos/11855752@N02
Ik heb ontwenningsverschijnselen
Dat zwaaien van jou, ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is sowieso de 'langstliggende miljonair'. Damned wat een uberkneus, je afrukken naast silliconentieten![]()
Ik denk echt dat Huub eruit is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
weet iemand dit?
Mooie poezenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:28 schreef kissa het volgende:
Hier zie je mijn huisdieren and else : http://flickr.com/photos/11855752@N02
Ik heb ontwenningsverschijnselen
Ow schatje, niet doen, ik duik bovenop jequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zwaaien van jou, ik lig hier dubbel
ja op het moment dat huub ik geloof voor één week (of een dag of 5) de kooi had moeten verlaten wasquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij was Amanda er ook al, toch? Dit stukje heb ik net op tv gemist :s Nou ja, zag net Brian wel binnenkomen, maar Amanda was er toch geloof ik al...
Ik hoop het wel, omdat anders dat gedrag van hem beloond wordt. Aan de andere kant hoop ik van niet, want dan wordt alles minder leuk.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja op het moment dat huub ik geloof voor één week (of een dag of 5) de kooi had moeten verlaten was
amanda ook al binnen maar huub was geloof ik vanaf de eerste week binnen (niet de eerste dag) en als brian de langstzittende milionair zou mogen zijn ondanks dat ie één nacht eruit is geweest (witte bergen) zou het dus niet persé een aanéénsluitende periode hoeven zijn en zijn ze volgens mij nét even lang in de kooi of huub of brian één of twee dagen langer..........
Nou, ik hoop het niet, ik hoop nog steeds (misschien tegen beter weten in) dat Huub gaat winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, omdat anders dat gedrag van hem beloond wordt. Aan de andere kant hoop ik van niet, want dan wordt alles minder leuk.
Jaap wordt de winnaar, onder het motto als twee honden vechten om één been, waarbij de stelletjes de honden zijn
veel meer heeft ze ook niet gedaan in haar gehele periode gouden kooiquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja amanda was er al: ze zat er immers náást!!
Wat ze zopas lieten zien was zijn eerste binnenkomst., Hij stapt uit de auto en zegt iets als ik ben de nieuwe miljonair. Natasia was voor het eerst een keer stil, en je zag haar wit wegtrekkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja op het moment dat huub ik geloof voor één week (of een dag of 5) de kooi had moeten verlaten was
amanda ook al binnen maar huub was geloof ik vanaf de eerste week binnen (niet de eerste dag) en als brian de langstzittende milionair zou mogen zijn ondanks dat ie één nacht eruit is geweest (witte bergen) zou het dus niet persé een aanéénsluitende periode hoeven zijn en zijn ze volgens mij nét even lang in de kooi of huub of brian één of twee dagen langer..........
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, omdat anders dat gedrag van hem beloond wordt. Aan de andere kant hoop ik van niet, want dan wordt alles minder leuk.
Jaap wordt de winnaar, onder het motto als twee honden vechten om één been, waarbij de stelletjes de honden zijn
sjongejonge, je hebt het echt zwaar, he?quote:
Gewoon concentreren op iets anders.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet Rooie, ik wil net naar bed gaan, en dat slaapt zo onrustig
Ja dat is erquote:
Lady night post toch ook hier of niet.Op vol beweert ze echt dat Huub eruit is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet Rooie, ik wil net naar bed gaan, en dat slaapt zo onrustig
Moet je morgenavond eens opletten, als het écht zo blijkt te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
sjongejonge, je hebt het echt zwaar, he?
Één van de nuchtere fokkers, en nu al voor de tweede avond achter elkaar in een zwart gat gevallen
Ladynight is betrouwbaar als verslaggever. Maar hoe weet zij dat dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lady night post toch ook hier of niet.Op vol beweert ze echt dat Huub eruit is.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef FSR het volgende:
[..]
Ja dat is er
Jaap is nog steeds dik
Amanda is nog steeds voor 75% omgebouwd
Bwian is Para(abnormaal)
Claire is het er mee eens, omdat ze het begrijpt
Huub is nog steeds klein
Ja ik kan hier echt niet meer tegen,maar dat komt omdat iedereen maar roept dat Brian van de regie moet winnen.En dit is de enige kans om Huub te lozen.En als dat echt zo is ,baal ik echt.Pffff met streams zie ik alles veel nuchterderquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
sjongejonge, je hebt het echt zwaar, he?
Één van de nuchtere fokkers, en nu al voor de tweede avond achter elkaar in een zwart gat gevallen
Dat was zijn tweede binnenkomst denk ik. In eerste instantie moesten ze kiezen wie de laatste miljonair zou worden: Sylvia, Huub of een Marokkaanse jongen van wie ik de naam niet meer weet. Dat werd Sylvia. Toen er een tijd later een nieuwe miljonair nodig was om iemand te vervangen stond Huub weer voor de deur en was de rest compleet verbijsterd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat ze zopas lieten zien was zijn eerste binnenkomst., Hij stapt uit de auto en zegt iets als ik ben de nieuwe miljonair. Natasia was voor het eerst een keer stil, en je zag haar wit wegtrekken
Heeft ze van twee bronnen.Huub is echt doorgeflipt en zit nu alleen.Hij gooide alles van onrecht eruit en was niet te houden meer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Ladynight is betrouwbaar als verslaggever. Maar hoe weet zij dat dan?
Amanda zit langer dan Huub, Brian zit langer dan Amanda. Als je die nacht eruit echt een onderbreking zou zijn die "de langstzittende" in de weg staat, dan is Huub de langstzittende, omdat Jaap één nacht met Amanda uit logeren is geweest tijdens de verbouwing...quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dat kan weten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lady night post toch ook hier of niet.Op vol beweert ze echt dat Huub eruit is.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze van twee bronnen.Huub is echt doorgeflipt en zit nu alleen.Hij gooide alles van onrecht eruit en was niet te houden meer.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:42 schreef Spaarne het volgende:
Quinten (kruising teckel en Jack Russel) had toch ook nog graag in de beestenboel gewild.
[ link | afbeelding ]
Speltechnisch niet, inkomstentechnisch wel. Daar kun je dan morgen gelijk aan afmeten of het "eerlijk" is gegaan of dat het in elkaar gestoken is.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dat kan weten.
Bovendien lijkt het me ook sterk dat Huub er uit is. Weet je hoe veel mensen dan hen SMS'je laten vervallen?
Dat kost RTL veel te veel aan inkomsten.
Claire lijkt me het meest logisch.
Natasia vond ik meteen als een skreeuwerd. Maar Brian ... ik dacht dat het een romantische dichter was met ambitiesquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug eens een aantal COS'en met hooguit twee cijfers door zitten lezen. Grappig hoor, om te zien hoe meningen kunnen veranderen. In het begin viel Natasia best goed. Brian ook trouwens. Maar ja: de camera's zijn meedogenloos.
Nee,want ze gokken er gewoon op dat al die mafketels dan voor Claire gaan bellen omdat ze met Huub getrouwd is en iedereen Brian het echt niet gunt.Dus slaan ze drie vliegen in een klap,misschien wel 4.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dat kan weten.
Bovendien lijkt het me ook sterk dat Huub er uit is. Weet je hoe veel mensen dan hen SMS'je laten vervallen?
Dat kost RTL veel te veel aan inkomsten.
Claire lijkt me het meest logisch.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee,want ze gokken er gewoon op dat al die mafketels dan voor Claire gaan bellen omdat ze met Huub getrouwd is en iedereen Brian het echt niet gunt.Dus slaan ze drie vliegen in een klap,misschien wel 4.
Huub eruit,Claire krijgt de smsjes dus Johnny gelukkig.Brian kan dan winnen en de laatste week ontzettend veel heisa omdat Huub weg is.
Er is ook ooit een filmpje gemaakt dat Brian betrapt werd op rukken onder de douche. Dat was voor dat zijn zaadvanger Amanda in DGK kwam. Dat hoofd van Brian, toen ie besefte dat de camera op hem gericht was: priceless. Ik heb dat filmpje een paar dagen geleden nog gezocht, maar helaas, kon het niet meer vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is sowieso de 'langstliggende miljonair'. Damned wat een uberkneus, je afrukken naast silliconentieten![]()
Tenzij de door JdM persoonlijk voorgedragen Brian moet winnen, en ze verwachten dat huub-fans (veelal Brian-haters) tóch wel gaan SMS-en omdat ze niet willen dat Brian of Amanda wint.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speltechnisch niet, inkomstentechnisch wel. Daar kun je dan morgen gelijk aan afmeten of het "eerlijk" is gegaan of dat het in elkaar gestoken is.....
abc-tje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:45 schreef rooie3 het volgende:
Op woensdag 14 mei 2008 @ 23:41 schreef ladynight het volgende:
Ook mijn tweede bron bevestigd nu dat Huub eruit is....hij is min of meer geflipt toen hij het hoorde en haalde allerlei zaken boven die niet eerlijk waren gegaan volgens hem,.....de beerput ging open...laat ik het zo maar zeggen, vandaar dat hij nu geisoleerd is...
Dit schreef ze op vol.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie poezenEn wat veel foto's... ik heb er nog maar een paar gezien.
ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zit iedereen gewoon te gissen en te raden. Ik kan mij niet voorstellen dat Huub nog één dag in die villa zou blijven bij verlies. Zeker niet als hij heel erg boos is.....Hij lijkt mij daar het karakter niet voor te hebben....
Morgen (en de finale ongetwijfeld ook) moet kijkcijfertechnisch een knaller worden (al kun je dan beter iemand anders laten presenteren dan Bridget): wie er ook uitgaat, die persoon zal moeten blijven, of hij/zij nou wil of niet, want het is van cruciaal belang voor rtl dat het geheim blijft. Ik weet niet hoeveel streamers er zijn, maar een grote groep heeft aangegeven geen tv-uitzendingen te kijken. Deze worden min of meer gedwongen morgen toch te kijken, omdat dat de enige manier is om de beelden van de halve finale te zien. Die kijkcijfers tellen aanzienlijk zwaarder dan het ego van een miljonair.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zit iedereen gewoon te gissen en te raden. Ik kan mij niet voorstellen dat Huub nog één dag in die villa zou blijven bij verlies. Zeker niet als hij heel erg boos is.....Hij lijkt mij daar het karakter niet voor te hebben....
Darling, je hoeft mj niks te vertellen, Rat is blij als hij zijn IQ-loze kwakkie kan lozen en Del denkt dat datzelfde kwakkie liefde isquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Er is ook ooit een filmpje gemaakt dat Brian betrapt werd op rukken onder de douche. Dat was voor dat zijn zaadvanger Amanda in DGK kwam. Dat hoofd van Brian, toen ie besefte dat de camera op hem gericht was: priceless. Ik heb dat filmpje een paar dagen geleden nog gezocht, maar helaas, kon het niet meer vinden.
De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Ziet het volgende:
ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat het, als het door 2 bronnen is bevestigd en waar is, al niet is uitgelekt in de pers.
En dat bedoel ik dus ook.Vind gewoon dat Brian.Jaap en Huub in de finale moeten.Zou het ook raar vinden als Brian weg moest.Zou toch lullig zijn dat je die hele periode iedereen unaniem moest weg krijgen en dan net in de laatste week sneuvel je door punten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij de door JdM persoonlijk voorgedragen Brian moet winnen, en ze verwachten dat huub-fans (veelal Brian-haters) tóch wel gaan SMS-en omdat ze niet willen dat Brian of Amanda wint.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.
Wat wel kan, is dat de bronnen van Ladynight bewust sensationele informatie verstrekken die niét waar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?
Ik kan me wel voorstellen dat Huub (en ook Brian en Amanda) niet braaf 2 daagjes blijft zitten zonder alle frustraties er uit te gooien en een paar klappen uit te delen. Dat alle medewerkers op het terrein zijn en niemand gefilmd wordt, kan ook betekenen dat de bewoners worden bezig gehouden, en uit elkaar gehouden.
Kan. Maar dan maakt in mijn optiek Claire een goede kans. En dat zou voor het spel dramatisch zijn vind ik. Dan is er van de oorspronkelijke doelstelling, "wie zit er het langst". helemaal niets meer over. En dat spel is al voor een groot deel om zeep geholpen door dat half uur per dag TV moeten maken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij de door JdM persoonlijk voorgedragen Brian moet winnen, en ze verwachten dat huub-fans (veelal Brian-haters) tóch wel gaan SMS-en omdat ze niet willen dat Brian of Amanda wint.
BB7 here we come.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef patjuh001 het volgende:
Als het straks allemaal weer opnieuw begint, zouden jullie het dan weer zo over doen?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14163&postdays=0&postorder=asc&start=275quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?
Ik kan me wel voorstellen dat Huub (en ook Brian en Amanda) niet braaf 2 daagjes blijft zitten zonder alle frustraties er uit te gooien en een paar klappen uit te delen. Dat alle medewerkers op het terrein zijn en niemand gefilmd wordt, kan ook betekenen dat de bewoners worden bezig gehouden, en uit elkaar gehouden.
Iemand noemde 1 of 2 pagina's geleden het belang dat John de Mol heeft in de telegraaf. Het feit dat Wilma Nanninga langere tijd in de gouden kooi heeft mogen logeren (en dus ook heeft kunnen zien hoe de zaken daar verlopen) geeft wel aan dat er bepaalde afspraken zijn tussen beide partijen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat heeft NU.nl voor belangen?
of de telegraaf?
rtl snap ik
maar er is nog wel meer pers geweest, toch?
als ik naar mezelf kijk...heb nooit een smsje verstuurd,op een paar keer na nooit streams aangeschaft...tja wrm niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef patjuh001 het volgende:
Als het straks allemaal weer opnieuw begint, zouden jullie het dan weer zo over doen?
"Eerlijk" vind ik de halve finale en de finale zowiezo niet. Stemmen en sms-en ipv "blijven zitten waar je zit"quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
ik zou het ook raar vinden als brian weg moest ja.
het meest eerlijke zou zijn als claire weg gaat.
Heb ik al een half jaar geleden gepost, maar sommigen denken het beter te weten..quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef MargrietV het volgende:
John de Mol bezit 40 procent aandelen in de Telegraaf.... daar ligt zijn belang..... tweede Berlusconi worden of nog beter
Dat is zeker waar. En dat vind ik reuze frustrerend. Dat er nooit een objectief verhaal over DGK is verschenen. Altijd gemanipuleerd. Bah. Ik hoop trouwens niet dat het verhaal van Ladynight waar is. Als het waar is, heeft Jaap/de Redactie Huub dus genaaid. En zijn ze te bang om het op sms'jes aan te laten komen. Want dan moeten ze écht zwaar frauderen om Brian te laten winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.
Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat betreft het koest houden van de afvaller: daar zijn manieren voor: een fikse boete-clausule. En/of een lekker bonus als ook die laatste twee dagen nog even braaf wordt meegewerkt.
En 1 minuut geleden zeiden ze weer half tienquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:35 schreef Marieke_B het volgende:
Weten jullie wat raar is?
In de tv gids van morgen staat dat de halve finale begint om half 10 en datie 1 uur duurt tot half 11.
Maar in de afsluiting van de aflevering van vandaag, wordt gezegd dat de halve finale om half 9 begint!
Aflevering van vandaag via rtl gemist
Ja, het ANP was er. En ik denk dat de meeste nieuwsberichten daar vandaan komen. Zij zetten hun stuk gewoon op de 'telex' en de rest kopieert.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
of de telegraaf?
rtl snap ik
Van de oorspronkelijke opzet, "als laatste overblijven", is sowieso niks meer over.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan. Maar dan maakt in mijn optiek Claire een goede kans. En dat zou voor het spel dramatisch zijn vind ik. Dan is er van de oorspronkelijke doelstelling, "wie zit er het langst". helemaal niets meer over. En dat spel is al voor een groot deel om zeep geholpen door dat half uur per dag TV moeten maken.
Ik zou juichen als Huub weg was, maar gezien zijn "staat van dienst" vind ik eigenlijk ook wel dat hij een finaleplaats zou mogen bezetten, in tegenstelling tot Claire.
willen we dat echt weten dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het best wel knap gedaan van RTL om nog steeds niets door te laten lekken.
Moet je eens zien hoe veel mensen er op informatie lopen te azen, en niemand weet ook maar iets zeker.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iemand noemde 1 of 2 pagina's geleden het belang dat John de Mol heeft in de telegraaf. Het feit dat Wilma Nanninga langere tijd in de gouden kooi heeft mogen logeren (en dus ook heeft kunnen zien hoe de zaken daar verlopen) geeft wel aan dat er bepaalde afspraken zijn tussen beide partijen.
Nu.nl zie ik niet als pers, want bij mijn weten hebben ze geen journalisten in dienst, maar tonen ze alleen de beknopte anp-berichten.
Er hoeft helemaal geen bonus uitgekeerd te worden, want ze hebben een wurgcontract getekend. Die som geld mag dan ook linea recta worden doorgeschoven richting rtl.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.
Het is juist de sport om er achter te komen voor het op tv komt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
willen we dat echt weten dan?
volgens mij is dan de spanning en ook het speculeren meteen een stuk minder!
Er is wel pers geweest, zoals Metro, Spits enzo. Maar die hebben weinig geld en tijd. En nemen dus gewoon de teksten van De Mol over. Media die er wat dieper in kunnen duiken, zoals Privé van de Telegraaf of RTL Boulevard, die hebben allemaal belang bij Talpa/JdM. Dus van hen hoef je ook geen kritiek te verwachten. Meer serieuze bladen/kranten hebben nooit interesse getoond in DGK. Nou ja, ze schreven wel over Natasia en haar kinderen en over een paar excessen. Maar niet over wat er 'binnen DGK' gebeurde. Dat boeit die bladen niet. Kortom, alle pers die 'inhoudelijk' over DGK schrijft (met inhoudelijk tussen vette aanhalingstekens), die pers heeft allemaal banden met JdM.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
of de telegraaf?
rtl snap ik
nu.nl is van De Telegraaf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:00 schreef humberto.tan het volgende:
Nu.nl zie ik niet als pers, want bij mijn weten hebben ze geen journalisten in dienst, maar tonen ze alleen de beknopte anp-berichten.
Ik zou het graag weten en gun het John de mol echt dat het uitlekt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
willen we dat echt weten dan?
volgens mij is dan de spanning en ook het speculeren meteen een stuk minder!
Gelukkig zijn er altijd (quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het best wel knap gedaan van RTL om nog steeds niets door te laten lekken.
Moet je eens zien hoe veel mensen er op informatie lopen te azen, en niemand weet ook maar iets zeker.
ligt eraan of dat wurgcontract ook is voorzien van een clausule onverwachte regels en verandering?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bonus uitgekeerd te worden, want ze hebben een wurgcontract getekend. Die som geld mag dan ook linea recta worden doorgeschoven richting rtl.
Dream on.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.
Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
Ook al?quote:
ga slapen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd teunkneuzen die denken de wijsheid in pacht te hebben..
Vermoeiend, voorspelbaar en scrollgevoelig
Dat lees je niet, omdat dit het meest onwaarschijnlijk van allemaal is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gelezen dat Huub er uit is, dat Claire er uit is, en dat Jaap er uit is.
Waarom lees ik nou nergens dat een van die twee ratten er uit is. Dan sluit ik meteen mijn comp af, en ga slapen. Wat zal ik dan heerlijk dromen
Haha jij maakt het nog spannender.Huub en Brian er dan samen uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.
Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is juist de sport om er achter te komen voor het op tv komt.
Het haalt de spanning en de lol van het speculeren wel weg, maar de drang om er toch achter te komen is een stuk groter.
waarom? ik geef toe dat het slaapverwekkend is, maar tegen dit soort aandachttrekkerij mag ook wel geaggeerd worden, wordt ook gedaan trouwensquote:
ik gun dat onze sjonnie ook wel hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zou het graag weten en gun het John de mol echt dat het uitlekt.
Dat wil ik helemaal niet facenquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lees je niet, omdat dit het meest onwaarschijnlijk van allemaal is.
Eigenlijk weten we allemaal al dat Brian gaat winnen, let's face it.
De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt eraan of dat wurgcontract ook is voorzien van een clausule onverwachte regels en verandering?
denk dat hoewel het contract uiteraard wurgend zal zijn...menig advocaat er nog zn handen mee warm kan wrijven om het te bestrijden?
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bonus uitgekeerd te worden, want ze hebben een wurgcontract getekend. Die som geld mag dan ook linea recta worden doorgeschoven richting rtl.
Maar niet op die toon en met jouw verleden. Kom op, hou je een beetje in, en zorg dat je de finale haalt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waarom? ik geef toe dat het slaapverwekkend is, maar tegen dit soort aandachttrekkerij mag ook wel geaggeerd worden, wordt ook gedan trouwens
Zou er ook een concurentie-beding in dat contract zitten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:11 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet op die toon en met jouw verleden. Kom op, hou je een beetje in, en zorg dat je de finale haalt.
Waren er allebei gisteren nog, echter posten ze maar één of enkele berichten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef cindy10 het volgende:
wat ik trouwens wel mis in deze barre tijden...is de inbreng van eric of dieenebart
Ik zet mijn geld in op Amanda.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we allemaal al dat Brian gaat winnen, let's face it.
Wat dat gepeupel zegt neem ik met een hele grote zoutvlakte.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....
Probleem is natuurlijk dat ze gouden bergen beloofd zijn na DGK en dat dat na de eerste uitbarsting weer naar boven komt.....wikken en wegen...en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.
Alleen bij Huub zou ik echt verwachten dat hij de onderste steen boven probeert te krijgen, omdat hij na die uitzetting ook gelijk de media heeft opgezocht. Tenzij.....zoals door Amanda/Jaap/Brian geïnsinueerd, het vanuit DGK is toegefluisterd om dat te doen.
tja... de keuze voor RTL is wel een beetje verdacht. En dat de overige bewoners het rechtstreeks, zonder time lap, te zien kregen ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....
Probleem is natuurlijk dat ze gouden bergen beloofd zijn na DGK en dat dat na de eerste uitbarsting weer naar boven komt.....wikken en wegen...en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.
Alleen bij Huub zou ik echt verwachten dat hij de onderste steen boven probeert te krijgen, omdat hij na die uitzetting ook gelijk de media heeft opgezocht. Tenzij.....zoals door Amanda/Jaap/Brian geïnsinueerd, het vanuit DGK is toegefluisterd om dat te doen.
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Bart heb ik toch vroeg ik de avond ook even voorbij zien komen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:13 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waren er allebei gisteren nog, echter posten ze maar één of enkele berichten.
Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:11 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.
ik schat de bewoners niet al te hoog in,maar je gaat toch niet tekenen als je in de buitenwereld nog meer kan verdienen met het naar buiten brengen van het hele verhaal van het consept de goudenkooi?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:11 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Jaap is de sleutel.Zijn punten zijn het belangrijkst.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ff hoor
stel dat huub er uit is
dan is ie naast jaap toch ook door claire genaaid?
of kan alleen jaap er voor zorgen dat ie er uit ligt?
Als Jaap hem de laagste punten heeft gegeven, dan kan dat prima hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ff hoor
stel dat huub er uit is
we weten de regels van het stemmen niet, maar als het simpelweg punten geven is in de trant van 10-8-6-4 (zoiets was on stream) dan zijn 3 personen genoeg om 2 andere te overrulenquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ff hoor
stel dat huub er uit is
Huub lust hem rauwquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.
Er staat trouwens wel een boete op informatie lekken, dat begreep ik van Natasia bij Jensen (zij wilde ooit een boek uitgeven, immers).
Als Huub er uit ligt, dan hoop ik wel dat Huub zo stoer is om uit de school te klappen. Maar dat zal ie wel niet durven, want
1. Hij hoopt dat JdM ooit nog eens iets voor hem kan betekenen
2. Hij zal wel bang zijn voor JdM
Daarnaast kun je wel iets vinden, maar je moet het ook maar hard kunnen maken. We weten wel dat er iets niet in de haak is, maar hoe bewijs je het.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als Huub er uit ligt, dan hoop ik wel dat Huub zo stoer is om uit de school te klappen. Maar dat zal ie wel niet durven, want
jammer net gemist dan...vind ze altijd wel gezellig!(hoewel ik liever eric zie posten als bart)quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:13 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waren er allebei gisteren nog, echter posten ze maar één of enkele berichten.
Alle 4 de miljonairs (ik laat Claire even buiten beschouwing, want daar weet ik te weinig van) denken dat ze bekende nederlanders zijn die nu alles kunnen doen wat ze willen. Ze hebben daarbij het volgende beeld van zichzelf:quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.
Er staat trouwens wel een boete op informatie lekken, dat begreep ik van Natasia bij Jensen (zij wilde ooit een boek uitgeven, immers).
Bart is ook wel lief.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jammer net gemist dan...vind ze altijd wel gezellig!(hoewel ik liever eric zie posten als bart)
Op steun van medewerkers van DGK hoeft ie niet te rekenen. Dus het kan alleen a.d.h.v. filmpjes. Bewijs lijkt mij idd een helse opgave.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarnaast kun je wel iets vinden, maar je moet het ook maar hard kunnen maken. We weten wel dat er iets niet in de haak is, maar hoe bewijs je het.....
't Zal niet meevallen voor ze, maar als Huub en Jaap samen optrekken dan zie ik een heel klein kansje voor ze. Ik vermoed alleen dat Jaap het wel gehad heeft met Huub.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hoe hard zal de klap zijn als ze ontdekken dat niemand op ze zit te wachten en dat het hoogst haalbare een optreden in Salou/Tirol is?
+1quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.
Ik voel ook wel een beetje mee met de vertrekker, omdat, wie het ook is, het voor geen van allen eerlijk is verlopen. Ze zijn er simpelweg ingestonken. Aan de andere kant, ze hadden, net als Bart?, er ook bij voortschrijdend inzicht uit kunnen stappen.
was 't maar waar......... maar ik vrees voor Huppeltjequote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
denk dat bart best wel een aardige vent is...alleen komt hij altijd wat te stoer over(typje puber van 15 jaar met te groot ego)quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is ook wel lief.
Hij is alleen een beetje verlegen, daarom neemt die een stoere houding aan
Maar ze post hier toch ook,maar hier kwam ze het nou juist niet posten,dat is wel vreemd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
+1![]()
Als ik Ladynight der bericht lees, is ze wel erg zeker van der zaak.......... dus ik vrees dat Huppel weg is.... ze schreef ook dat tie erg geflipt is en er van alles uitgegooit heeft over het hokje.
Kut SL.......
Vind die sl ook wel weer wat hebben, al dat gegis.....Het voelt als een dag voor een wedstrijd van Oranje..quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
+1![]()
Als ik Ladynight der bericht lees, is ze wel erg zeker van der zaak.......... dus ik vrees dat Huppel weg is.... ze schreef ook dat tie erg geflipt is en er van alles uitgegooit heeft over het hokje.
Kut SL.......
speciaal voor jou danquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gelezen dat Huub er uit is, dat Claire er uit is, en dat Jaap er uit is.
Waarom lees ik nou nergens dat een van die twee ratten er uit is. Dan sluit ik meteen mijn comp af, en ga slapen. Wat zal ik dan heerlijk dromen
Daar moet je door heen kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat bart best wel een aardige vent is...alleen komt hij altijd wat te stoer over(typje puber van 15 jaar met te groot ego)
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
UIt zeer betrouwbare, zeer geheime bron, heb ik gehoord & gezien dat Brian onder ME-begeleiding uit de villa vertrokken is en op het eerste de beste vliegtuig ri. Bonaire is gezet.
Dit alles om Mazaru een goeie nachtrust te geven
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
UIt zeer betrouwbare, zeer geheime bron, heb ik gehoord & gezien dat Brian onder ME-begeleiding uit de villa vertrokken is en op het eerste de beste vliegtuig ri. Bonaire is gezet.
Dit alles om Mazaru een goeie nachtrust te geven
das waar..... en FOK is voor het merendeel pro-Huub en VOL zit vol met anti'squote:Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar ze post hier toch ook,maar hier kwam ze het nou juist niet posten,dat is wel vreemd.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ook maar slapen,we zien het morgen allemaal wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:33 schreef Desii het volgende:
[..]
das waar..... en FOK is voor het merendeel pro-Huub en VOL zit vol met anti's
kweetut ook niet heur.....
Ga maar slapen, tot morgen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, we geven allemaal Jaap de schuld, maar het kan ook zijn dat het de grote afrekening van Claire was.....dat die Huub maar weinig punten gegeven heeft. Toch spelinzicht van haar?
ja zou best kunnen hoor,maar zeg even hoe hij overkomt,en veel mensen nemen dan niet eens de moeite iemand nog te doorgronden en verder te kijken als hun neusje lang is!quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet je door heen kijken
[ afbeelding ]
ik heb nog een speculatie voor jequote:Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind die sl ook wel weer wat hebben, al dat gegis.....Het voelt als een dag voor een wedstrijd van Oranje..(toen ze nog echt voetbalden)
Ja natuurlijk maar het wordt wel heel lastig aan de kijker te verkopen dat Brr meer stemmen heeft ontvangen dan Huub, vanuit dat oogpunt kunnen ze 'm beter nu dumpen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef mazaru het volgende:
Van de opbrengst van de SMS'jes die er voor Huub zullen binnenkomen, kunnnen ze de hoofdprijs al uitbetalen.
Ze zouden wel gek zijn om de publiekslieveling er in die halve finale uit te gooien.
Dit is en blijft een gemanipuleerde show.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
trouwens, nog een speculatie: wordt Dementor moderator?
Hij post door slotjes heen
Nope, Nu.nl is van Ilse Media en dat valt weer onder/of is gefuseerd met Sanoma uitgevers. Telegraaf valt onder TTGquote:
Er kan een bonus staan op opdrachten uitvoeren. Ik vermoed dat ze ook flink gevangen heeft van dat huwelijk. Wat is er dan nog mooier dan je echtgenoot weg stemmen. Dat is wel TV en het komt aan!quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:35 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat schiet ze er mee op?
dat ze de 22e haalt?
nee ik denk niet ze zich zo sterk voelt dat ze een sms finale van brian of jaap wint.
misschien als ze een koffer met geld heeft genomen,
dat ze niet meer mee mocht stemmen...?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er kan een bonus staan op opdrachten uitvoeren. Ik vermoed dat ze ook flink gevangen heeft van dat huwelijk. Wat is er dan nog mooier dan je echtgenoot weg stemmen. Dat is wel TV en het komt aan!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb nog een speculatie voor je
Stel nou dat Talpa nog steeds pissig is over het lekken van het filmpje van "de klap van Natasia aan Lieke" en de dader nog niet heeft gevonden? En zó pissig is dat alles op alles gezet wordt om die lul te pakken te krijgen?
Geef alle verdachten verschillende brokjes fictieve "hot info", sluit iedereen op in een Engels kasteel de villa, leun achterover en wacht af welk brokje op de fora verschijnt. Bingo!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:46 schreef Spaarne het volgende:
Ik heb nu toch best vaak gelezen dat Huub er uit is en geflipt is en daarom apart gehouden wordt. Kan me best voorstellen dat dat zo is. Zou wel kut en klote zijn. Ladynight ken ik trouwens als objectieve rustige poster, kan mij bijna niet voorstellen dat die gaat rellen. Maar ja, je weet het maar nooit.
De verrassing is denk ik dat de langstzittende de villa krijgt !quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
We hadden sowieso een enorme lange streamlock gehad, daar was ik ook wel van overtuigd. Tenzij het Claire is, die is gewoon lief en maakt niet zoveel tamtam.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:48 schreef Spaarne het volgende:
Als Huub geflipt is, is dat misschien ook de verklaring voor de lange streamlock van 2 dagen. Want als de halve finale live was uitgezonden (wat mij logisch had geleken) dan had de verliezer allerlei dingen over de streams kunnen gooien/roepen. Nu wordt het gewoon een gelikt (nou ja, gelikt ...) toneelstukje.
Ladynight te goeder trouw en geeft gewoon info door. Ik geloof niets zeker meer totdat ik het zie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:46 schreef Spaarne het volgende:
Ik heb nu toch best vaak gelezen dat Huub er uit is en geflipt is en daarom apart gehouden wordt. Kan me best voorstellen dat dat zo is. Zou wel kut en klote zijn. Ladynight ken ik trouwens als objectieve rustige poster, kan mij bijna niet voorstellen dat die gaat rellen. Maar ja, je weet het maar nooit.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
trouwens, nog een speculatie: wordt Dementor moderator?
Hij post door slotjes heen
Nog 20 uur wachten en je weet het.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
die regels veranderen met het seizoen mee,
dus daar zullen ze het dan wel op gooien.
er was ook ff sprake over bronnen die zeker wisten van de te nemen koffer met geld.
denken jullie dat er een kans is dat er 2 uit kunnen op die manier?
1 door de koffer
en die mag niet meer mee stemmen dan,
dus de ander ligt er uit
Ik denk ook Claire eruit, maar Amanda winnen.....De drie stoere mannen denken dat ze wel even met dat meisje kunnen afrekenen en hebben het nakijken......quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil nog even mijn laatste contactpunten inzetten op Claire eruit, Huub zit er nog in voor de sms inkomsten en Brian gaat winnen
Dan neemt Jaap het geld en geven B&A en H&C elkaar de punten en is het gelijkspel, en gaat er verder niemand uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
die regels veranderen met het seizoen mee,
dus daar zullen ze het dan wel op gooien.
er was ook ff sprake over bronnen die zeker wisten van de te nemen koffer met geld.
denken jullie dat er een kans is dat er 2 uit kunnen op die manier?
1 door de koffer
en die mag niet meer mee stemmen dan,
dus de ander ligt er uit
Het nieuws komt van een DGK medewerkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
jaja, ik weet het, je mag niks zeggen en moet ontkennen
http://www.clipser.com/watch_video/46651quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb nog een speculatie voor je
Stel nou dat Talpa nog steeds pissig is over het lekken van het filmpje van "de klap van Natasia aan Lieke" en de dader nog niet heeft gevonden? En zó pissig is dat alles op alles gezet wordt om die lul te pakken te krijgen?
Geef alle verdachten verschillende brokjes fictieve "hot info", sluit iedereen op in een Engels kasteel de villa, leun achterover en wacht af welk brokje op de fora verschijnt. Bingo!
Die was bizar......quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/46651
Deze bedoel je?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem is dat ik zo ongeveer ieder uur weer anders denk....
Zo is dat, maar morgenvroeg om zeven uur heul niet.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt gewoon flexibele hersentjes. Is goed, hoor
Ik mis alleen een RAT.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben er nog wel,maar schrik van al die katten.
Jij denkt dat hij die dag een afspraak had om zich willens en wetens voor z'n muil te laten slaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 06:01 schreef Prospera het volgende:
Het viel me op dat tijdens de reguliere gisteravond Brian's bult te zien was als een geel/blauwe kleur.
Dat is de zwelling+kleur van een bloeduitstorting en de plek was vooraan op de rechteronderkaak.
Daar zit geen verstandskies
En een ontsteking ziet er niet zo uit.
Die heeft gewoon een knal voor zijn bek gehad.
Dat verklaart ook dat hij wijn kon drinken terwijl hij zogenaamd op de AB stond en
geen last had van de verdoving en de napijn van een extractie.
[ afbeelding ]
Ik vond hem mooi! Heb hem pas veel later gezien maar hij is prachtig. Hij lijkt een beetje op een wolf vond ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:15 schreef DrsH het volgende:
Met veel pijn en moeite een foto van ons huisdier geplaatst, en niemand die zegt " god wat een mooie hond is dat " En dat terwijl er maar twee van dit ras in Nederland zijn.
Uit pure pissigheid ga ik in de finale voor Brian SMS (en) jullie zullen het weten!!!!!!!
Ik heb wel gezegd dat hij op zijn baas leek, qua aandachtige houding dan, maakt dat nog iets goed?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:15 schreef DrsH het volgende:
Met veel pijn en moeite een foto van ons huisdier geplaatst, en niemand die zegt " god wat een mooie hond is dat " En dat terwijl er maar twee van dit ras in Nederland zijn.
Uit pure pissigheid ga ik in de finale voor Brian SMS (en) jullie zullen het weten!!!!!!!
Ook dat is een bizonder ras, een Polski Owczarek Nizinny, een rasechte herdershond en een harde werker met een enorme "will to please". Ik kan dat ras aan iedereen aanbevelen. Als je wilt dat hij speels is dan is hij dat, als je wil dat hij een uur bij een restaurant onder de tafel gaat liggen, dan doet hij dat. Daarnaast ook nog eens heel waaks en zeer beschermend. Een soort van Poolse variant van de schapedoes, in WOII bijna uitgestorven maar nu weer in opmars...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond hem mooi! Heb hem pas veel later gezien maar hij is prachtig. Hij lijkt een beetje op een wolf vond ik.
Zeg me dat ik de goede hond voor ogen heb nu.
Die van Nmns vond ik schattig. Echt zo'n goedzak was dat volgens mij.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat we een afkickforum nodig hebben tot BB begint
Ik schreef gisteren al dat Claire misschien wel Huub eruit gestemd heeft. Zou geweldige TV opleveren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:25 schreef Katewalker het volgende:
Nog een kleine 15 uur en we weten het zeker...Huub of Brian of Claire spelen geen finale..Jaap had de macht om Brian of Huub weg te sturen en Claire de macht om Huub er in te houden door een koffer met geld te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |