Je kunt beter vragen of onze achterwerken niet zijn uitgelubberd door het vele zitten achter de computerquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er eigenlijk COS-ers van het eerste uur die echt gek zijn geworden door het vele streamen?
Dat kan ik me nl. best voorstellen...
Nou gek niet,maar of het goed voor je is om zoiets zo lang te volgen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er eigenlijk COS-ers van het eerste uur die echt gek zijn geworden door het vele streamen?
Ik vertoef de laatste tijd regelmatig in HHW, dus daag me niet uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Yo, wedden dat ik betere groundstrokes sla?
Nee, ben ook blij dat ik voor het werk heb gekozen want ik zat me vaak zo verschrikkelijk op te fokkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou gek niet,maar of het goed voor je is om zoiets zo lang te volgen.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Yo, wedden dat ik betere groundstrokes sla?
ik heb een lap, die achtervolgt me, valt wel eens en herrijst weer uit de dood, maw ik beweeg genoegquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of onze achterwerken niet zijn uitgelubberd door het vele zitten achter de computer
Ja, die zijn nu fan van Brianquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zal het wel missen,maar ben blij dat het stopt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ben ook blij dat ik voor het werk heb gekozen want ik zat me vaak zo verschrikkelijk op te fokken
Misschien een goed idee om nazorg aan te bieden voor de serieuze gevallen?
Nee, we hebben 'm ff op de huisregels gewezenquote:
Duik eens op de MSN en vertel eens..quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, we hebben 'm ff op de huisregels gewezen
Het draait allemaal om respect hè, en dat is / was ver te zoeken maar dat heeft ook weer een geschiedenis...
Als je tijd over hebtquote:
owowowow, en niemand die die drel zegt dat ze er belachelijk uitziet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:58 schreef SIRA het volgende:
Vooruit eentje uit de oude doos.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |