quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.
Wat wel kan, is dat de bronnen van Ladynight bewust sensationele informatie verstrekken die niét waar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?
Ik kan me wel voorstellen dat Huub (en ook Brian en Amanda) niet braaf 2 daagjes blijft zitten zonder alle frustraties er uit te gooien en een paar klappen uit te delen. Dat alle medewerkers op het terrein zijn en niemand gefilmd wordt, kan ook betekenen dat de bewoners worden bezig gehouden, en uit elkaar gehouden.
Kan. Maar dan maakt in mijn optiek Claire een goede kans. En dat zou voor het spel dramatisch zijn vind ik. Dan is er van de oorspronkelijke doelstelling, "wie zit er het langst". helemaal niets meer over. En dat spel is al voor een groot deel om zeep geholpen door dat half uur per dag TV moeten maken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij de door JdM persoonlijk voorgedragen Brian moet winnen, en ze verwachten dat huub-fans (veelal Brian-haters) tóch wel gaan SMS-en omdat ze niet willen dat Brian of Amanda wint.
BB7 here we come.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef patjuh001 het volgende:
Als het straks allemaal weer opnieuw begint, zouden jullie het dan weer zo over doen?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14163&postdays=0&postorder=asc&start=275quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?
Ik kan me wel voorstellen dat Huub (en ook Brian en Amanda) niet braaf 2 daagjes blijft zitten zonder alle frustraties er uit te gooien en een paar klappen uit te delen. Dat alle medewerkers op het terrein zijn en niemand gefilmd wordt, kan ook betekenen dat de bewoners worden bezig gehouden, en uit elkaar gehouden.
Iemand noemde 1 of 2 pagina's geleden het belang dat John de Mol heeft in de telegraaf. Het feit dat Wilma Nanninga langere tijd in de gouden kooi heeft mogen logeren (en dus ook heeft kunnen zien hoe de zaken daar verlopen) geeft wel aan dat er bepaalde afspraken zijn tussen beide partijen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat heeft NU.nl voor belangen?
of de telegraaf?
rtl snap ik
maar er is nog wel meer pers geweest, toch?
als ik naar mezelf kijk...heb nooit een smsje verstuurd,op een paar keer na nooit streams aangeschaft...tja wrm niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef patjuh001 het volgende:
Als het straks allemaal weer opnieuw begint, zouden jullie het dan weer zo over doen?
"Eerlijk" vind ik de halve finale en de finale zowiezo niet. Stemmen en sms-en ipv "blijven zitten waar je zit"quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
ik zou het ook raar vinden als brian weg moest ja.
het meest eerlijke zou zijn als claire weg gaat.
Heb ik al een half jaar geleden gepost, maar sommigen denken het beter te weten..quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef MargrietV het volgende:
John de Mol bezit 40 procent aandelen in de Telegraaf.... daar ligt zijn belang..... tweede Berlusconi worden of nog beter
Dat is zeker waar. En dat vind ik reuze frustrerend. Dat er nooit een objectief verhaal over DGK is verschenen. Altijd gemanipuleerd. Bah. Ik hoop trouwens niet dat het verhaal van Ladynight waar is. Als het waar is, heeft Jaap/de Redactie Huub dus genaaid. En zijn ze te bang om het op sms'jes aan te laten komen. Want dan moeten ze écht zwaar frauderen om Brian te laten winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.
Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat betreft het koest houden van de afvaller: daar zijn manieren voor: een fikse boete-clausule. En/of een lekker bonus als ook die laatste twee dagen nog even braaf wordt meegewerkt.
En 1 minuut geleden zeiden ze weer half tienquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:35 schreef Marieke_B het volgende:
Weten jullie wat raar is?
In de tv gids van morgen staat dat de halve finale begint om half 10 en datie 1 uur duurt tot half 11.
Maar in de afsluiting van de aflevering van vandaag, wordt gezegd dat de halve finale om half 9 begint!
Aflevering van vandaag via rtl gemist
Ja, het ANP was er. En ik denk dat de meeste nieuwsberichten daar vandaan komen. Zij zetten hun stuk gewoon op de 'telex' en de rest kopieert.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
of de telegraaf?
rtl snap ik
Van de oorspronkelijke opzet, "als laatste overblijven", is sowieso niks meer over.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan. Maar dan maakt in mijn optiek Claire een goede kans. En dat zou voor het spel dramatisch zijn vind ik. Dan is er van de oorspronkelijke doelstelling, "wie zit er het langst". helemaal niets meer over. En dat spel is al voor een groot deel om zeep geholpen door dat half uur per dag TV moeten maken.
Ik zou juichen als Huub weg was, maar gezien zijn "staat van dienst" vind ik eigenlijk ook wel dat hij een finaleplaats zou mogen bezetten, in tegenstelling tot Claire.
willen we dat echt weten dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het best wel knap gedaan van RTL om nog steeds niets door te laten lekken.
Moet je eens zien hoe veel mensen er op informatie lopen te azen, en niemand weet ook maar iets zeker.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iemand noemde 1 of 2 pagina's geleden het belang dat John de Mol heeft in de telegraaf. Het feit dat Wilma Nanninga langere tijd in de gouden kooi heeft mogen logeren (en dus ook heeft kunnen zien hoe de zaken daar verlopen) geeft wel aan dat er bepaalde afspraken zijn tussen beide partijen.
Nu.nl zie ik niet als pers, want bij mijn weten hebben ze geen journalisten in dienst, maar tonen ze alleen de beknopte anp-berichten.
Er hoeft helemaal geen bonus uitgekeerd te worden, want ze hebben een wurgcontract getekend. Die som geld mag dan ook linea recta worden doorgeschoven richting rtl.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.
Het is juist de sport om er achter te komen voor het op tv komt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
willen we dat echt weten dan?
volgens mij is dan de spanning en ook het speculeren meteen een stuk minder!
Er is wel pers geweest, zoals Metro, Spits enzo. Maar die hebben weinig geld en tijd. En nemen dus gewoon de teksten van De Mol over. Media die er wat dieper in kunnen duiken, zoals Privé van de Telegraaf of RTL Boulevard, die hebben allemaal belang bij Talpa/JdM. Dus van hen hoef je ook geen kritiek te verwachten. Meer serieuze bladen/kranten hebben nooit interesse getoond in DGK. Nou ja, ze schreven wel over Natasia en haar kinderen en over een paar excessen. Maar niet over wat er 'binnen DGK' gebeurde. Dat boeit die bladen niet. Kortom, alle pers die 'inhoudelijk' over DGK schrijft (met inhoudelijk tussen vette aanhalingstekens), die pers heeft allemaal banden met JdM.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
of de telegraaf?
rtl snap ik
nu.nl is van De Telegraaf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:00 schreef humberto.tan het volgende:
Nu.nl zie ik niet als pers, want bij mijn weten hebben ze geen journalisten in dienst, maar tonen ze alleen de beknopte anp-berichten.
Ik zou het graag weten en gun het John de mol echt dat het uitlekt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
willen we dat echt weten dan?
volgens mij is dan de spanning en ook het speculeren meteen een stuk minder!
Gelukkig zijn er altijd (quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het best wel knap gedaan van RTL om nog steeds niets door te laten lekken.
Moet je eens zien hoe veel mensen er op informatie lopen te azen, en niemand weet ook maar iets zeker.
ligt eraan of dat wurgcontract ook is voorzien van een clausule onverwachte regels en verandering?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bonus uitgekeerd te worden, want ze hebben een wurgcontract getekend. Die som geld mag dan ook linea recta worden doorgeschoven richting rtl.
Dream on.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.
Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
Ook al?quote:
ga slapen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd teunkneuzen die denken de wijsheid in pacht te hebben..
Vermoeiend, voorspelbaar en scrollgevoelig
Dat lees je niet, omdat dit het meest onwaarschijnlijk van allemaal is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gelezen dat Huub er uit is, dat Claire er uit is, en dat Jaap er uit is.
Waarom lees ik nou nergens dat een van die twee ratten er uit is. Dan sluit ik meteen mijn comp af, en ga slapen. Wat zal ik dan heerlijk dromen
Haha jij maakt het nog spannender.Huub en Brian er dan samen uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.
Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is juist de sport om er achter te komen voor het op tv komt.
Het haalt de spanning en de lol van het speculeren wel weg, maar de drang om er toch achter te komen is een stuk groter.
waarom? ik geef toe dat het slaapverwekkend is, maar tegen dit soort aandachttrekkerij mag ook wel geaggeerd worden, wordt ook gedaan trouwensquote:
ik gun dat onze sjonnie ook wel hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zou het graag weten en gun het John de mol echt dat het uitlekt.
Dat wil ik helemaal niet facenquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lees je niet, omdat dit het meest onwaarschijnlijk van allemaal is.
Eigenlijk weten we allemaal al dat Brian gaat winnen, let's face it.
De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt eraan of dat wurgcontract ook is voorzien van een clausule onverwachte regels en verandering?
denk dat hoewel het contract uiteraard wurgend zal zijn...menig advocaat er nog zn handen mee warm kan wrijven om het te bestrijden?
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bonus uitgekeerd te worden, want ze hebben een wurgcontract getekend. Die som geld mag dan ook linea recta worden doorgeschoven richting rtl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |