ja op het moment dat huub ik geloof voor één week (of een dag of 5) de kooi had moeten verlaten wasquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij was Amanda er ook al, toch? Dit stukje heb ik net op tv gemist :s Nou ja, zag net Brian wel binnenkomen, maar Amanda was er toch geloof ik al...
Ik hoop het wel, omdat anders dat gedrag van hem beloond wordt. Aan de andere kant hoop ik van niet, want dan wordt alles minder leuk.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja op het moment dat huub ik geloof voor één week (of een dag of 5) de kooi had moeten verlaten was
amanda ook al binnen maar huub was geloof ik vanaf de eerste week binnen (niet de eerste dag) en als brian de langstzittende milionair zou mogen zijn ondanks dat ie één nacht eruit is geweest (witte bergen) zou het dus niet persé een aanéénsluitende periode hoeven zijn en zijn ze volgens mij nét even lang in de kooi of huub of brian één of twee dagen langer..........
Nou, ik hoop het niet, ik hoop nog steeds (misschien tegen beter weten in) dat Huub gaat winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, omdat anders dat gedrag van hem beloond wordt. Aan de andere kant hoop ik van niet, want dan wordt alles minder leuk.
Jaap wordt de winnaar, onder het motto als twee honden vechten om één been, waarbij de stelletjes de honden zijn
veel meer heeft ze ook niet gedaan in haar gehele periode gouden kooiquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja amanda was er al: ze zat er immers náást!!
Wat ze zopas lieten zien was zijn eerste binnenkomst., Hij stapt uit de auto en zegt iets als ik ben de nieuwe miljonair. Natasia was voor het eerst een keer stil, en je zag haar wit wegtrekkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja op het moment dat huub ik geloof voor één week (of een dag of 5) de kooi had moeten verlaten was
amanda ook al binnen maar huub was geloof ik vanaf de eerste week binnen (niet de eerste dag) en als brian de langstzittende milionair zou mogen zijn ondanks dat ie één nacht eruit is geweest (witte bergen) zou het dus niet persé een aanéénsluitende periode hoeven zijn en zijn ze volgens mij nét even lang in de kooi of huub of brian één of twee dagen langer..........
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, omdat anders dat gedrag van hem beloond wordt. Aan de andere kant hoop ik van niet, want dan wordt alles minder leuk.
Jaap wordt de winnaar, onder het motto als twee honden vechten om één been, waarbij de stelletjes de honden zijn
sjongejonge, je hebt het echt zwaar, he?quote:
Gewoon concentreren op iets anders.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet Rooie, ik wil net naar bed gaan, en dat slaapt zo onrustig
Ja dat is erquote:
Lady night post toch ook hier of niet.Op vol beweert ze echt dat Huub eruit is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet Rooie, ik wil net naar bed gaan, en dat slaapt zo onrustig
Moet je morgenavond eens opletten, als het écht zo blijkt te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
sjongejonge, je hebt het echt zwaar, he?
Één van de nuchtere fokkers, en nu al voor de tweede avond achter elkaar in een zwart gat gevallen
Ladynight is betrouwbaar als verslaggever. Maar hoe weet zij dat dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lady night post toch ook hier of niet.Op vol beweert ze echt dat Huub eruit is.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef FSR het volgende:
[..]
Ja dat is er
Jaap is nog steeds dik
Amanda is nog steeds voor 75% omgebouwd
Bwian is Para(abnormaal)
Claire is het er mee eens, omdat ze het begrijpt
Huub is nog steeds klein
Ja ik kan hier echt niet meer tegen,maar dat komt omdat iedereen maar roept dat Brian van de regie moet winnen.En dit is de enige kans om Huub te lozen.En als dat echt zo is ,baal ik echt.Pffff met streams zie ik alles veel nuchterderquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
sjongejonge, je hebt het echt zwaar, he?
Één van de nuchtere fokkers, en nu al voor de tweede avond achter elkaar in een zwart gat gevallen
Dat was zijn tweede binnenkomst denk ik. In eerste instantie moesten ze kiezen wie de laatste miljonair zou worden: Sylvia, Huub of een Marokkaanse jongen van wie ik de naam niet meer weet. Dat werd Sylvia. Toen er een tijd later een nieuwe miljonair nodig was om iemand te vervangen stond Huub weer voor de deur en was de rest compleet verbijsterd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat ze zopas lieten zien was zijn eerste binnenkomst., Hij stapt uit de auto en zegt iets als ik ben de nieuwe miljonair. Natasia was voor het eerst een keer stil, en je zag haar wit wegtrekken
Heeft ze van twee bronnen.Huub is echt doorgeflipt en zit nu alleen.Hij gooide alles van onrecht eruit en was niet te houden meer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Ladynight is betrouwbaar als verslaggever. Maar hoe weet zij dat dan?
Amanda zit langer dan Huub, Brian zit langer dan Amanda. Als je die nacht eruit echt een onderbreking zou zijn die "de langstzittende" in de weg staat, dan is Huub de langstzittende, omdat Jaap één nacht met Amanda uit logeren is geweest tijdens de verbouwing...quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dat kan weten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lady night post toch ook hier of niet.Op vol beweert ze echt dat Huub eruit is.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze van twee bronnen.Huub is echt doorgeflipt en zit nu alleen.Hij gooide alles van onrecht eruit en was niet te houden meer.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:42 schreef Spaarne het volgende:
Quinten (kruising teckel en Jack Russel) had toch ook nog graag in de beestenboel gewild.
[ link | afbeelding ]
Speltechnisch niet, inkomstentechnisch wel. Daar kun je dan morgen gelijk aan afmeten of het "eerlijk" is gegaan of dat het in elkaar gestoken is.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dat kan weten.
Bovendien lijkt het me ook sterk dat Huub er uit is. Weet je hoe veel mensen dan hen SMS'je laten vervallen?
Dat kost RTL veel te veel aan inkomsten.
Claire lijkt me het meest logisch.
Natasia vond ik meteen als een skreeuwerd. Maar Brian ... ik dacht dat het een romantische dichter was met ambitiesquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug eens een aantal COS'en met hooguit twee cijfers door zitten lezen. Grappig hoor, om te zien hoe meningen kunnen veranderen. In het begin viel Natasia best goed. Brian ook trouwens. Maar ja: de camera's zijn meedogenloos.
Nee,want ze gokken er gewoon op dat al die mafketels dan voor Claire gaan bellen omdat ze met Huub getrouwd is en iedereen Brian het echt niet gunt.Dus slaan ze drie vliegen in een klap,misschien wel 4.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dat kan weten.
Bovendien lijkt het me ook sterk dat Huub er uit is. Weet je hoe veel mensen dan hen SMS'je laten vervallen?
Dat kost RTL veel te veel aan inkomsten.
Claire lijkt me het meest logisch.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee,want ze gokken er gewoon op dat al die mafketels dan voor Claire gaan bellen omdat ze met Huub getrouwd is en iedereen Brian het echt niet gunt.Dus slaan ze drie vliegen in een klap,misschien wel 4.
Huub eruit,Claire krijgt de smsjes dus Johnny gelukkig.Brian kan dan winnen en de laatste week ontzettend veel heisa omdat Huub weg is.
Er is ook ooit een filmpje gemaakt dat Brian betrapt werd op rukken onder de douche. Dat was voor dat zijn zaadvanger Amanda in DGK kwam. Dat hoofd van Brian, toen ie besefte dat de camera op hem gericht was: priceless. Ik heb dat filmpje een paar dagen geleden nog gezocht, maar helaas, kon het niet meer vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is sowieso de 'langstliggende miljonair'. Damned wat een uberkneus, je afrukken naast silliconentieten![]()
Tenzij de door JdM persoonlijk voorgedragen Brian moet winnen, en ze verwachten dat huub-fans (veelal Brian-haters) tóch wel gaan SMS-en omdat ze niet willen dat Brian of Amanda wint.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speltechnisch niet, inkomstentechnisch wel. Daar kun je dan morgen gelijk aan afmeten of het "eerlijk" is gegaan of dat het in elkaar gestoken is.....
abc-tje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:45 schreef rooie3 het volgende:
Op woensdag 14 mei 2008 @ 23:41 schreef ladynight het volgende:
Ook mijn tweede bron bevestigd nu dat Huub eruit is....hij is min of meer geflipt toen hij het hoorde en haalde allerlei zaken boven die niet eerlijk waren gegaan volgens hem,.....de beerput ging open...laat ik het zo maar zeggen, vandaar dat hij nu geisoleerd is...
Dit schreef ze op vol.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie poezenEn wat veel foto's... ik heb er nog maar een paar gezien.
ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zit iedereen gewoon te gissen en te raden. Ik kan mij niet voorstellen dat Huub nog één dag in die villa zou blijven bij verlies. Zeker niet als hij heel erg boos is.....Hij lijkt mij daar het karakter niet voor te hebben....
Morgen (en de finale ongetwijfeld ook) moet kijkcijfertechnisch een knaller worden (al kun je dan beter iemand anders laten presenteren dan Bridget): wie er ook uitgaat, die persoon zal moeten blijven, of hij/zij nou wil of niet, want het is van cruciaal belang voor rtl dat het geheim blijft. Ik weet niet hoeveel streamers er zijn, maar een grote groep heeft aangegeven geen tv-uitzendingen te kijken. Deze worden min of meer gedwongen morgen toch te kijken, omdat dat de enige manier is om de beelden van de halve finale te zien. Die kijkcijfers tellen aanzienlijk zwaarder dan het ego van een miljonair.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zit iedereen gewoon te gissen en te raden. Ik kan mij niet voorstellen dat Huub nog één dag in die villa zou blijven bij verlies. Zeker niet als hij heel erg boos is.....Hij lijkt mij daar het karakter niet voor te hebben....
Darling, je hoeft mj niks te vertellen, Rat is blij als hij zijn IQ-loze kwakkie kan lozen en Del denkt dat datzelfde kwakkie liefde isquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Er is ook ooit een filmpje gemaakt dat Brian betrapt werd op rukken onder de douche. Dat was voor dat zijn zaadvanger Amanda in DGK kwam. Dat hoofd van Brian, toen ie besefte dat de camera op hem gericht was: priceless. Ik heb dat filmpje een paar dagen geleden nog gezocht, maar helaas, kon het niet meer vinden.
De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Ziet het volgende:
ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat het, als het door 2 bronnen is bevestigd en waar is, al niet is uitgelekt in de pers.
En dat bedoel ik dus ook.Vind gewoon dat Brian.Jaap en Huub in de finale moeten.Zou het ook raar vinden als Brian weg moest.Zou toch lullig zijn dat je die hele periode iedereen unaniem moest weg krijgen en dan net in de laatste week sneuvel je door punten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij de door JdM persoonlijk voorgedragen Brian moet winnen, en ze verwachten dat huub-fans (veelal Brian-haters) tóch wel gaan SMS-en omdat ze niet willen dat Brian of Amanda wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |