Hoor ik niet bij,zat toen nog bij zuipschuit Hilde en bootje Egbertquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Users die hiérin te vinden waren en nu nog stééds op dit subforum rondhangen, zijn per definitie gek.![]()
[DGK COS #1] En Vast!
Hey tof! Maar hij is al dicht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Users die hiérin te vinden waren en nu nog stééds op dit subforum rondhangen, zijn per definitie gek.![]()
[DGK COS #1] En Vast!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ander keertje dus, ik vind het daar vreselijk.![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nee, maar wil het ook wel voor je doen, eventueel, misschien.
Zegt er een dat Natasia veel minder irritant is dan Chantal uit BB.Wil je daar nog op terug komen Gertquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[DGK COS #1] En Vast!
Ben jij een jongetje?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nee, maar wil het ook wel voor je doen, eventueel, misschien.
*plettert van verbijstering van stoel*quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt over Blurk, tongt hevig, damned I missed you
Het lukt me tot op de dag van vandaag niet om daar antwoord op te geven. Genderdystofie.quote:
Heb een tijdje terug eens een aantal COS'en met hooguit twee cijfers door zitten lezen. Grappig hoor, om te zien hoe meningen kunnen veranderen. In het begin viel Natasia best goed. Brian ook trouwens. Maar ja: de camera's zijn meedogenloos.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zegt er een dat Natasia veel minder irritant is dan Chantal uit BB.Wil je daar nog op terug komen Gert![]()
Bonnie St. Claire die na haar zoveelste kater Viola Holt (terecht) onderkotstquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:10 schreef STAP01 het volgende:
Misschien komt er wel een Hotel De Gouden Kooi! Met allemaal BNners die ruzie gaan maken en over elkaar heen gaan kotsen!!!!
Wat een onthullingen zo op het einde van DGKquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lukt me tot op de dag van vandaag niet om daar antwoord op te geven. Genderdystofie.
Kijk toch ff naar benenden, en......
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[DGK COS #1] En Vast!
kom op Rooie..... dan kunnen we ons nog 1 week gigantisch ergeren aan de streams... en dan de cold turkeyquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach als Huub eruit is ,kunnen ze mooi Claire pesten.En de hele dag nog over Huub praten en zeggen dat hun zo goed in het spel zaten.Ze zijn supersterk.Bleh moet er niet aandenken
hoi vikinginnetje.........quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:zit hier al een paar dagen te lurken. Jammer dat jullie nog niets te weten zijn gekomen. De media zijn ook al druk aan het speculeren. Zit nu de tv-uitzending te bekijken. En word knettergek van Claire. Die loopt ook echt als een jonge puppie achter Huub aan. Ik wist niet dat je echt alles met elkaar moest doen als je gehuwd bent
Haha. De een valt van zijn stoel, de ander loopt binnen twee seconden de hele handel te filmen met z'n mobieltje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
*plettert van verbijstering van stoel*
die rel was keigaaf........ de AH-actiequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Je lijkt Brian wel met zijn "ik ben de langstzittende"
maar serieus, je hebt een formidabele prestatie geleverd. Respect !
(inclusief enkele nachtjes elders, en een bijna-exit wegens rel schoppen)
Zo gaan volwassen dames met elkaar om Yv, met zaad vol zittende mannetjes, proberen er met hun elleboog bij jou in te komen, thats the differancequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
*plettert van verbijstering van stoel*
Vind je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De media zijn ook al druk aan het speculeren.
Die actie was top!quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
die rel was keigaaf........ de AH-actie
Gert daar heb ik van genoten
Ja hè, ik ben ook een jongetjequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een onthullingen zo op het einde van DGK
Viel het op?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Je lijkt Brian wel met zijn "ik ben de langstzittende"
Verliefd?? O, noem je dat zo? Ik gedraag me toch anders als ik verliefd benquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hoi vikinginnetje.........![]()
Och, ze is smoorverliefd; vind het irritant en schattig tegelijk
Ik lees hier met enige regelmaat dat de COSsen vroeger zoveel anders waren, zoveel beter ook. Het doet me deugd te zien dat er eigenlijk helemaal niets is veranderdquote:
Ja, Wilma Nanninga wa gewoon ingehuurd door JdM, denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vind je?
De telegraaf, die volgens mij gewoon een bepaald belang hebben in het programma (de logeerpartijtjes van wilma nanninga), zie ik nou niet echt als DE MEDIA.
Mijn vriendje heeft vandaag de bekende ochtendblaadjes van het station gelezen. En probeerde mij verslag te doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vind je?
De telegraaf, die volgens mij gewoon een bepaald belang hebben in het programma (de logeerpartijtjes van wilma nanninga), zie ik nou niet echt als DE MEDIA.
Van jou wist ik hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, ik ben ook een jongetje![]()
Niets is wat het lijkt...
JdM heeft aandelen Telegraaf- Privéquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Wilma Nanninga wa gewoon ingehuurd door JdM, denk ik.
Dus iets kritisch hoef je van haar niet te verwachten.
Volgens mij was Amanda er ook al, toch? Dit stukje heb ik net op tv gemist :s Nou ja, zag net Brian wel binnenkomen, maar Amanda was er toch geloof ik al...quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb een vraagje.......
stel : brian moet eruit morgen en huub blijft tot het einde........
is Huub dan de langstzittende milionair?
ik hoop het zooooooooo![]()
weet iemand dit?
Ik ook !quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
die rel was keigaaf........ de AH-actie
Gert daar heb ik van genoten
Ghehe.. ik keek al wel, maar toen had ik Fok nog niet echt gevonden, geloof dat ik hier pas rond de 1500 kwam ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef demins het volgende:
Brian lijkt me een pedofiel. Moet wel nog uit de kast komen...![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook !
Maar het was ook wel een béétje verbijsterend, dat zoveel mensen het bloedserieus namen.
Hoogtepunt vond ik trouwens het filmpje van Soylent... dat ie een Albert Heijn-tas in de fik probeerde te steken. Dat lukte niet door de wind, en toen ging-ie er maar heel hard op stampen.
Brian is sowieso de 'langstliggende miljonair'. Damned wat een uberkneus, je afrukken naast silliconentietenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
weet iemand dit?
klepperdquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:28 schreef kissa het volgende:
Hier zie je mijn huisdieren and else : http://flickr.com/photos/11855752@N02
Ik heb ontwenningsverschijnselen
Dat zwaaien van jou, ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is sowieso de 'langstliggende miljonair'. Damned wat een uberkneus, je afrukken naast silliconentieten![]()
Ik denk echt dat Huub eruit is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
weet iemand dit?
Mooie poezenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:28 schreef kissa het volgende:
Hier zie je mijn huisdieren and else : http://flickr.com/photos/11855752@N02
Ik heb ontwenningsverschijnselen
Ow schatje, niet doen, ik duik bovenop jequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zwaaien van jou, ik lig hier dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |