Ik heb even gechecked en het valt alles mee gelukkig!quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of onze achterwerken niet zijn uitgelubberd door het vele zitten achter de computer
Ik vind zeker dat we een afkickforum nodig hebben tot BB begintquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:05 schreef SIRA het volgende:
Ik ga het ook zeker missen. Zit toch al meer dan 1,5 jaar tegen die koppen aan te kijken. Niet alleen ga ik de streams missen, maar zeker ook de Cos. Post niet regelmatig, maar lees bijna alles wel.
Maar duimen dat er in het najaar weer een BB komt.![]()
enne meld me vrijwillig voor het afkickprogramma
Wat is HHW, die klote-afkortingen ook altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vertoef de laatste tijd regelmatig in HHW, dus daag me niet uit
Bij mij ook, maar het had ook niet langer moeten durenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en het valt alles mee gelukkig!
Zou je dat niet eens door een onafhankelijk dokter willen laten nakijken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en het valt alles mee gelukkig!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is HHW, die klote-afkortingen ook altijd
Ander keertje dus, ik vind het daar vreselijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ander keertje, kom anders maar naar m'n werk dan vertel ik het wel ff, begin om 10 uur...
We laten dit forum nog zo lang mogelijk openquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat we een afkickforum nodig hebben tot BB begint
Users die hiérin te vinden waren en nu nog stééds op dit subforum rondhangen, zijn per definitie gek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er eigenlijk COS-ers van het eerste uur die echt gek zijn geworden door het vele streamen?
Dat kan ik me nl. best voorstellen...
Jeeeeeeuhquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef SIRA het volgende:
Ga m'n bed maar 's opzoeken..
(er mag gezwaaid worden !)
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef SIRA het volgende:
Welterusten en tot morgenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef SIRA het volgende:
Laat me raden, jij bent die dokterquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou je dat niet eens door een onafhankelijk dokter willen laten nakijken?
Ach als Huub eruit is ,kunnen ze mooi Claire pesten.En de hele dag nog over Huub praten en zeggen dat hun zo goed in het spel zaten.Ze zijn supersterk.Bleh moet er niet aandenkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef BarryK het volgende:
Ik neem aan dat de uitzendingen vanaf vandaag, donderdag, gelijk zullen lopen met de streams?
Moeten ze iedere dag 'televisie' maken zeg.. wat zullen B&A moe worden
Disana valt dankbaar op haar knieenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
We laten dit forum nog zo lang mogelijk open
Daar zitten al jouw matties!quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Users die hiérin te vinden waren en nu nog stééds op dit subforum rondhangen, zijn per definitie gek.![]()
[DGK COS #1] En Vast!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
We laten dit forum nog zo lang mogelijk open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |