abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58676781
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:56 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.

wat heeft NU.nl voor belangen?
of de telegraaf?
rtl snap ik
maar er is nog wel meer pers geweest, toch?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58676783
Als het straks allemaal weer opnieuw begint, zouden jullie het dan weer zo over doen?
pi_58676786
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:54 schreef yvonne het volgende:
Trusten all, zwaaien

Liggend op mijn voeten, eeuwig dankbaar
Dag yvonne
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58676792
ik zou het ook raar vinden als brian weg moest ja.
het meest eerlijke zou zijn als claire weg gaat.
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 00:59:13 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58676793
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:54 schreef avonne het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?

Ik kan me wel voorstellen dat Huub (en ook Brian en Amanda) niet braaf 2 daagjes blijft zitten zonder alle frustraties er uit te gooien en een paar klappen uit te delen. Dat alle medewerkers op het terrein zijn en niemand gefilmd wordt, kan ook betekenen dat de bewoners worden bezig gehouden, en uit elkaar gehouden.
Wat wel kan, is dat de bronnen van Ladynight bewust sensationele informatie verstrekken die niét waar hoeft te zijn.

En wat betreft het koest houden van de afvaller: daar zijn manieren voor: een fikse boete-clausule. En/of een lekker bonus als ook die laatste twee dagen nog even braaf wordt meegewerkt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58676794
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Tenzij de door JdM persoonlijk voorgedragen Brian moet winnen, en ze verwachten dat huub-fans (veelal Brian-haters) tóch wel gaan SMS-en omdat ze niet willen dat Brian of Amanda wint.
Kan. Maar dan maakt in mijn optiek Claire een goede kans. En dat zou voor het spel dramatisch zijn vind ik. Dan is er van de oorspronkelijke doelstelling, "wie zit er het langst". helemaal niets meer over. En dat spel is al voor een groot deel om zeep geholpen door dat half uur per dag TV moeten maken.

Ik zou juichen als Huub weg was, maar gezien zijn "staat van dienst" vind ik eigenlijk ook wel dat hij een finaleplaats zou mogen bezetten, in tegenstelling tot Claire.
pi_58676795
John de Mol bezit 40 procent aandelen in de Telegraaf.... daar ligt zijn belang..... tweede Berlusconi worden of nog beter
pi_58676798
mijn mening...denk dat er intussen veel word opgenomen voor de uitzendingen...
maar mischien weten de bewoners ook nog niet wie er wint?
denk dat zowel brian als huub het niet zomaar aannemen om eruit gegooit te worden(of er moet een fiks bedrag tegenover staan?).
of het zou jaap moeten zijn,die voor een ton wel zn biezen zou pakken en met stille trom vertrekken?
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 01:00:03 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58676802
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef patjuh001 het volgende:
Als het straks allemaal weer opnieuw begint, zouden jullie het dan weer zo over doen?
BB7 here we come.

Fuck het is nog zo ook.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58676803
Ze noemen steeds mijn naam op de reclame tussen DGK programma
pi_58676806
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:54 schreef avonne het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat Ladynight uit haar duim zuigt. Waar is de link naar VOL?

Ik kan me wel voorstellen dat Huub (en ook Brian en Amanda) niet braaf 2 daagjes blijft zitten zonder alle frustraties er uit te gooien en een paar klappen uit te delen. Dat alle medewerkers op het terrein zijn en niemand gefilmd wordt, kan ook betekenen dat de bewoners worden bezig gehouden, en uit elkaar gehouden.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14163&postdays=0&postorder=asc&start=275
pi_58676809
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:

[..]

of de telegraaf?
rtl snap ik
Iemand noemde 1 of 2 pagina's geleden het belang dat John de Mol heeft in de telegraaf. Het feit dat Wilma Nanninga langere tijd in de gouden kooi heeft mogen logeren (en dus ook heeft kunnen zien hoe de zaken daar verlopen) geeft wel aan dat er bepaalde afspraken zijn tussen beide partijen.
Nu.nl zie ik niet als pers, want bij mijn weten hebben ze geen journalisten in dienst, maar tonen ze alleen de beknopte anp-berichten.
pi_58676817
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef patjuh001 het volgende:
als ik naar mezelf kijk...heb nooit een smsje verstuurd,op een paar keer na nooit streams aangeschaft...tja wrm niet?
pi_58676818
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
ik zou het ook raar vinden als brian weg moest ja.
het meest eerlijke zou zijn als claire weg gaat.
"Eerlijk" vind ik de halve finale en de finale zowiezo niet. Stemmen en sms-en ipv "blijven zitten waar je zit"

Maar gegeven de regels zoals wij denken dat ze zijn zou Huub zeker weggestemd kunnen worden. Het is in de handen van Jaap, en die kan alleen winnen als Huub weg is.
pi_58676821
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef MargrietV het volgende:
John de Mol bezit 40 procent aandelen in de Telegraaf.... daar ligt zijn belang..... tweede Berlusconi worden of nog beter
Heb ik al een half jaar geleden gepost, maar sommigen denken het beter te weten.. Live goes on, were they standing still.. Huubhuubhuubhuub..
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:02:12 #166
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58676824
Eigenlijk is het best wel knap gedaan van RTL om nog steeds niets door te laten lekken.
Moet je eens zien hoe veel mensen er op informatie lopen te azen, en niemand weet ook maar iets zeker.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58676826
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:56 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

De enige pers die geïnteresseerd is in de gouden kooi heeft belangen in de gouden kooi. Die publiceren alleen wat de gouden kooi gepubliceerd wil zien.
Dat is zeker waar. En dat vind ik reuze frustrerend. Dat er nooit een objectief verhaal over DGK is verschenen. Altijd gemanipuleerd. Bah. Ik hoop trouwens niet dat het verhaal van Ladynight waar is. Als het waar is, heeft Jaap/de Redactie Huub dus genaaid. En zijn ze te bang om het op sms'jes aan te laten komen. Want dan moeten ze écht zwaar frauderen om Brian te laten winnen.

Als Huub er uit is ga ik zeker niet sms'en. Ook niet voor Claire. Brian wint toch, dusssssssss. Die paar ton aan sms'jes kan JdM wellicht niet meer schelen. Financieel gezien is DGK toch één grote verliespost, dus dat kan er ook nog wel bij.
pi_58676828
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef Gert het volgende:

[..]
En wat betreft het koest houden van de afvaller: daar zijn manieren voor: een fikse boete-clausule. En/of een lekker bonus als ook die laatste twee dagen nog even braaf wordt meegewerkt.
Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.

Ik voel ook wel een beetje mee met de vertrekker, omdat, wie het ook is, het voor geen van allen eerlijk is verlopen. Ze zijn er simpelweg ingestonken. Aan de andere kant, ze hadden, net als Bart?, er ook bij voortschrijdend inzicht uit kunnen stappen.
pi_58676831
wat ik trouwens wel mis in deze barre tijden...is de inbreng van eric of dieenebart
pi_58676834
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:35 schreef Marieke_B het volgende:
Weten jullie wat raar is?

In de tv gids van morgen staat dat de halve finale begint om half 10 en datie 1 uur duurt tot half 11.

Maar in de afsluiting van de aflevering van vandaag, wordt gezegd dat de halve finale om half 9 begint!

Aflevering van vandaag via rtl gemist
En 1 minuut geleden zeiden ze weer half tien
pi_58676836
John heeft een merendeel belang in Geen Stijl en begint op vele fronten de media te beheersen!
pi_58676837
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:

[..]

of de telegraaf?
rtl snap ik
Ja, het ANP was er. En ik denk dat de meeste nieuwsberichten daar vandaan komen. Zij zetten hun stuk gewoon op de 'telex' en de rest kopieert.
Make my day!
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 01:03:45 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58676839
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kan. Maar dan maakt in mijn optiek Claire een goede kans. En dat zou voor het spel dramatisch zijn vind ik. Dan is er van de oorspronkelijke doelstelling, "wie zit er het langst". helemaal niets meer over. En dat spel is al voor een groot deel om zeep geholpen door dat half uur per dag TV moeten maken.

Ik zou juichen als Huub weg was, maar gezien zijn "staat van dienst" vind ik eigenlijk ook wel dat hij een finaleplaats zou mogen bezetten, in tegenstelling tot Claire.
Van de oorspronkelijke opzet, "als laatste overblijven", is sowieso niks meer over.
Al heel snel na de start van DGK, hebben we het er hier weleens over gehad: hoe kan het programma nou leuk blijven voor TV-publiek, als er nog maandenlang twee of drie bewoners over zijn. Een einde zoals dit, zat er van begin af aan in.
Neemt niet weg dat het wel iets oneerlijks heeft, als Claire zou winnen ja.
Maarik moet zeggen: ik zou er nu ter plekke voor tekenen.
pi_58676843
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het best wel knap gedaan van RTL om nog steeds niets door te laten lekken.
Moet je eens zien hoe veel mensen er op informatie lopen te azen, en niemand weet ook maar iets zeker.
willen we dat echt weten dan?
volgens mij is dan de spanning en ook het speculeren meteen een stuk minder!
pi_58676849
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:00 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Iemand noemde 1 of 2 pagina's geleden het belang dat John de Mol heeft in de telegraaf. Het feit dat Wilma Nanninga langere tijd in de gouden kooi heeft mogen logeren (en dus ook heeft kunnen zien hoe de zaken daar verlopen) geeft wel aan dat er bepaalde afspraken zijn tussen beide partijen.
Nu.nl zie ik niet als pers, want bij mijn weten hebben ze geen journalisten in dienst, maar tonen ze alleen de beknopte anp-berichten.

ja da;s waar...
hm....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')