Alle 4 de miljonairs (ik laat Claire even buiten beschouwing, want daar weet ik te weinig van) denken dat ze bekende nederlanders zijn die nu alles kunnen doen wat ze willen. Ze hebben daarbij het volgende beeld van zichzelf:quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.
Er staat trouwens wel een boete op informatie lekken, dat begreep ik van Natasia bij Jensen (zij wilde ooit een boek uitgeven, immers).
Als Huub er uit ligt, dan hoop ik wel dat Huub zo stoer is om uit de school te klappen. Maar dat zal ie wel niet durven, want
1. Hij hoopt dat JdM ooit nog eens iets voor hem kan betekenen
2. Hij zal wel bang zijn voor JdM
Bart is ook wel lief.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jammer net gemist dan...vind ze altijd wel gezellig!(hoewel ik liever eric zie posten als bart)
Op steun van medewerkers van DGK hoeft ie niet te rekenen. Dus het kan alleen a.d.h.v. filmpjes. Bewijs lijkt mij idd een helse opgave.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarnaast kun je wel iets vinden, maar je moet het ook maar hard kunnen maken. We weten wel dat er iets niet in de haak is, maar hoe bewijs je het.....
't Zal niet meevallen voor ze, maar als Huub en Jaap samen optrekken dan zie ik een heel klein kansje voor ze. Ik vermoed alleen dat Jaap het wel gehad heeft met Huub.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hoe hard zal de klap zijn als ze ontdekken dat niemand op ze zit te wachten en dat het hoogst haalbare een optreden in Salou/Tirol is?
+1quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.
Ik voel ook wel een beetje mee met de vertrekker, omdat, wie het ook is, het voor geen van allen eerlijk is verlopen. Ze zijn er simpelweg ingestonken. Aan de andere kant, ze hadden, net als Bart?, er ook bij voortschrijdend inzicht uit kunnen stappen.
was 't maar waar......... maar ik vrees voor Huppeltjequote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.
Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
denk dat bart best wel een aardige vent is...alleen komt hij altijd wat te stoer over(typje puber van 15 jaar met te groot ego)quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is ook wel lief.
Hij is alleen een beetje verlegen, daarom neemt die een stoere houding aan
Maar ze post hier toch ook,maar hier kwam ze het nou juist niet posten,dat is wel vreemd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
+1![]()
Als ik Ladynight der bericht lees, is ze wel erg zeker van der zaak.......... dus ik vrees dat Huppel weg is.... ze schreef ook dat tie erg geflipt is en er van alles uitgegooit heeft over het hokje.
Kut SL.......
Vind die sl ook wel weer wat hebben, al dat gegis.....Het voelt als een dag voor een wedstrijd van Oranje..quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
+1![]()
Als ik Ladynight der bericht lees, is ze wel erg zeker van der zaak.......... dus ik vrees dat Huppel weg is.... ze schreef ook dat tie erg geflipt is en er van alles uitgegooit heeft over het hokje.
Kut SL.......
speciaal voor jou danquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gelezen dat Huub er uit is, dat Claire er uit is, en dat Jaap er uit is.
Waarom lees ik nou nergens dat een van die twee ratten er uit is. Dan sluit ik meteen mijn comp af, en ga slapen. Wat zal ik dan heerlijk dromen
Daar moet je door heen kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat bart best wel een aardige vent is...alleen komt hij altijd wat te stoer over(typje puber van 15 jaar met te groot ego)
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
UIt zeer betrouwbare, zeer geheime bron, heb ik gehoord & gezien dat Brian onder ME-begeleiding uit de villa vertrokken is en op het eerste de beste vliegtuig ri. Bonaire is gezet.
Dit alles om Mazaru een goeie nachtrust te geven
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:27 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
UIt zeer betrouwbare, zeer geheime bron, heb ik gehoord & gezien dat Brian onder ME-begeleiding uit de villa vertrokken is en op het eerste de beste vliegtuig ri. Bonaire is gezet.
Dit alles om Mazaru een goeie nachtrust te geven
das waar..... en FOK is voor het merendeel pro-Huub en VOL zit vol met anti'squote:Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar ze post hier toch ook,maar hier kwam ze het nou juist niet posten,dat is wel vreemd.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ook maar slapen,we zien het morgen allemaal wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:33 schreef Desii het volgende:
[..]
das waar..... en FOK is voor het merendeel pro-Huub en VOL zit vol met anti's
kweetut ook niet heur.....
Ga maar slapen, tot morgen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, we geven allemaal Jaap de schuld, maar het kan ook zijn dat het de grote afrekening van Claire was.....dat die Huub maar weinig punten gegeven heeft. Toch spelinzicht van haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |