abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 01:12:36 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58676913
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:

[..]

waarom? ik geef toe dat het slaapverwekkend is, maar tegen dit soort aandachttrekkerij mag ook wel geaggeerd worden, wordt ook gedan trouwens
Maar niet op die toon en met jouw verleden. Kom op, hou je een beetje in, en zorg dat je de finale haalt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58676918

pi_58676919
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:11 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.
Zou er ook een concurentie-beding in dat contract zitten?
Dat je de komende X jaar niet voor een ander bedrijf in de dezelfde branche mag werken...is in de IT heel normaal tegenwoordig.
Make my day!
pi_58676921
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar niet op die toon en met jouw verleden. Kom op, hou je een beetje in, en zorg dat je de finale haalt.
voor jou dan
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58676922
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef cindy10 het volgende:
wat ik trouwens wel mis in deze barre tijden...is de inbreng van eric of dieenebart
Waren er allebei gisteren nog, echter posten ze maar één of enkele berichten.
pi_58676929
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Eigenlijk weten we allemaal al dat Brian gaat winnen, let's face it.
Ik zet mijn geld in op Amanda.....
pi_58676930
ff hoor
stel dat huub er uit is
dan is ie naast jaap toch ook door claire genaaid?
of kan alleen jaap er voor zorgen dat ie er uit ligt?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:14:47 #208
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58676931
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....

Probleem is natuurlijk dat ze gouden bergen beloofd zijn na DGK en dat dat na de eerste uitbarsting weer naar boven komt.....wikken en wegen...en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.

Alleen bij Huub zou ik echt verwachten dat hij de onderste steen boven probeert te krijgen, omdat hij na die uitzetting ook gelijk de media heeft opgezocht. Tenzij.....zoals door Amanda/Jaap/Brian geïnsinueerd, het vanuit DGK is toegefluisterd om dat te doen.
Wat dat gepeupel zegt neem ik met een hele grote zoutvlakte.
Volgens hen zit ik in een sekte, ben ik gek op oorlogsmisdadigers en ik bedreig kleine kindertjes.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58676933
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....

Probleem is natuurlijk dat ze gouden bergen beloofd zijn na DGK en dat dat na de eerste uitbarsting weer naar boven komt.....wikken en wegen...en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.

Alleen bij Huub zou ik echt verwachten dat hij de onderste steen boven probeert te krijgen, omdat hij na die uitzetting ook gelijk de media heeft opgezocht. Tenzij.....zoals door Amanda/Jaap/Brian geïnsinueerd, het vanuit DGK is toegefluisterd om dat te doen.
tja... de keuze voor RTL is wel een beetje verdacht. En dat de overige bewoners het rechtstreeks, zonder time lap, te zien kregen ook.
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:15:43 #210
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58676936
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.

Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
Geloof er niks van Maar in de uitzending van vandaag kwam Brian er inderdaad niet zo mooi vanaf. Tommy slaan, en daarna Huub op zijn voet trappen. En een paar dagen geleden dat "hij heeft geen respect voor vrouwen.... *blaas*.... aiaiaiai Amanda hou je mond anders SLA IK"
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:15:48 #211
38396 mazaru
pi_58676937
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:13 schreef BarryK het volgende:

[..]

Bart heb ik toch vroeg ik de avond ook even voorbij zien komen?
pi_58676939
quote:

[..]

De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.
Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.
Er staat trouwens wel een boete op informatie lekken, dat begreep ik van Natasia bij Jensen (zij wilde ooit een boek uitgeven, immers).

Als Huub er uit ligt, dan hoop ik wel dat Huub zo stoer is om uit de school te klappen. Maar dat zal ie wel niet durven, want
1. Hij hoopt dat JdM ooit nog eens iets voor hem kan betekenen
2. Hij zal wel bang zijn voor JdM
pi_58676945
"Niets is wat het lijkt in de Gouden Kooi"

Momenteel weet ik het niet meer wie ik er morgen uit wil zien

Die compilatie was leuk. En deze speculaties ook. Nog eentje:

Jaap huilde omdat ie niet naar huis wilde, dus hij krijgt het geld en ach, ook het huisje. John, zo aardig als ie is, geeft hem de villa. Die is namelijk toch niet te verkopen. (zie het verhaal van de villa uit Voetbalvrouwen)
Ook leeg
pi_58676946
Jaap Brian en Amanda.... Jaap zei toch... hoe ze moesten stemmen.... wie ze op 1, 2, 3 , 4 moesten zetten
pi_58676949
quote:

[..]

ik schat de bewoners niet al te hoog in,maar je gaat toch niet tekenen als je in de buitenwereld nog meer kan verdienen met het naar buiten brengen van het hele verhaal van het consept de goudenkooi?
dan ga je toch niet als dom kuiken maar een contract tekenen om erin te blijven en vervolgens op deze manier eruit gespeelt te worden?
of ben ik nou zo bovennatuurlijk slim?
pi_58676951
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ff hoor
stel dat huub er uit is
Jaap is de sleutel.Zijn punten zijn het belangrijkst.
pi_58676953
quote:
ff hoor
stel dat huub er uit is
Als Jaap hem de laagste punten heeft gegeven, dan kan dat prima hoor.
pi_58676955
Zie het eigenlijk wel voor me......de finale:

Claire gaat die in met heel weinig punten, dus kansloos
Dan komt er een koffer met geld die met meerderheid van stemmen gegund kan worden aan een speler. Niemand weet het geldbedrag (maar Brian weet het wel, ingefluisterd, en het is een flink bedrag) Jaap durft die koffer niet te nemen (weet niet wat er in zit), Brian pakt hem met die meerderheid van stemmen en is weg.Amanda, Jaap en Claire in de finale, Amanda gaat winnen, Claire en Jaap staan met lege handen.
pi_58676959
quote:
ff hoor
stel dat huub er uit is
we weten de regels van het stemmen niet, maar als het simpelweg punten geven is in de trant van 10-8-6-4 (zoiets was on stream) dan zijn 3 personen genoeg om 2 andere te overrulen
pi_58676960
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]

wie is dat in godsnaam???
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:18:16 #221
38396 mazaru
pi_58676961
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:16 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.
Er staat trouwens wel een boete op informatie lekken, dat begreep ik van Natasia bij Jensen (zij wilde ooit een boek uitgeven, immers).

Als Huub er uit ligt, dan hoop ik wel dat Huub zo stoer is om uit de school te klappen. Maar dat zal ie wel niet durven, want
Huub lust hem rauw

pi_58676965
quote:

[..]

Daarnaast kun je wel iets vinden, maar je moet het ook maar hard kunnen maken. We weten wel dat er iets niet in de haak is, maar hoe bewijs je het.....
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:19:18 #223
38396 mazaru
pi_58676967
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:18 schreef cindy10 het volgende:

[..]

hangtietiewangwang
pi_58676968
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:13 schreef BarryK het volgende:

[..]

jammer net gemist dan...vind ze altijd wel gezellig!(hoewel ik liever eric zie posten als bart)
pi_58676969
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:18 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Dat is een cap uit 'Groeten Terug'
pi_58676973
quote:

[..]

Alle 4 de miljonairs (ik laat Claire even buiten beschouwing, want daar weet ik te weinig van) denken dat ze bekende nederlanders zijn die nu alles kunnen doen wat ze willen. Ze hebben daarbij het volgende beeld van zichzelf:
Brian gaat optreden met zijn gedichten en zijn raps.
Huub gaat optreden en samen met jaap een tv-show maken.
Jaap gaat een tv-show maken.
Amanda gaat presenteren.

John de Mol kan ze natuurlijk perfect helpen bij die plannen.
Hoe hard zal de klap zijn als ze ontdekken dat niemand op ze zit te wachten en dat het hoogst haalbare een optreden in Salou/Tirol is?
pi_58676977
Als Huub er uit is, dan wordt de finale wel een stuk rustiger qua kijkers..haha!
En veel minders smsjes..."oh, was de finale gisteren, goh joh, dat was ik helemaal vergeten".
Make my day!
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:21:14 #228
38396 mazaru
pi_58676979
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef cindy10 het volgende:

[..]

jammer net gemist dan...vind ze altijd wel gezellig!(hoewel ik liever eric zie posten als bart)
Bart is ook wel lief.
Hij is alleen een beetje verlegen, daarom neemt die een stoere houding aan
pi_58676980
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

hangtietiewangwang
mevr de cavia kweker???
pi_58676981
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daarnaast kun je wel iets vinden, maar je moet het ook maar hard kunnen maken. We weten wel dat er iets niet in de haak is, maar hoe bewijs je het.....
Op steun van medewerkers van DGK hoeft ie niet te rekenen. Dus het kan alleen a.d.h.v. filmpjes. Bewijs lijkt mij idd een helse opgave.
pi_58676982
ik háát het als ik iets niet weet....
ik wil streams!!
pi_58676991
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:20 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Hoe hard zal de klap zijn als ze ontdekken dat niemand op ze zit te wachten en dat het hoogst haalbare een optreden in Salou/Tirol is?
't Zal niet meevallen voor ze, maar als Huub en Jaap samen optrekken dan zie ik een heel klein kansje voor ze. Ik vermoed alleen dat Jaap het wel gehad heeft met Huub.....
pi_58676992
5321 of een variant op deze puntenverdeling lijkt me aannemelijker trouwens.
Ik denk niet dat ze deze volledig lineair maken.

Ben benieuwd naar morgen, hopelijk zit Huub er nog in.. kunnen we nog lekker speculeren over een sms-complot (en nee dan doel ik niet op sms bom voor huub waar brr t over heeft, maar een nepuitslag in het nadeel van huub)

Ik ga naar bed, fijne nacht.
pi_58676997
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bonus heb ik ook al aan zitten denken. Maar die moet dan wel fors zijn, want die som geld heb je ook zo te pakken als je als eerste de media in gaat lichten.

Ik voel ook wel een beetje mee met de vertrekker, omdat, wie het ook is, het voor geen van allen eerlijk is verlopen. Ze zijn er simpelweg ingestonken. Aan de andere kant, ze hadden, net als Bart?, er ook bij voortschrijdend inzicht uit kunnen stappen.
+1

Als ik Ladynight der bericht lees, is ze wel erg zeker van der zaak.......... dus ik vrees dat Huppel weg is.... ze schreef ook dat tie erg geflipt is en er van alles uitgegooit heeft over het hokje.

Kut SL.......
pi_58676998
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:19 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Dat is een cap uit 'Groeten Terug'
een lid van de chiwawa stam dus???
pi_58677005
Als je weet dat het daar niet helemaal 100 procent eerlijk is, als je weet dat het om geld verdienen gaat, wat is er dan eigenlijk meer logisch dan Huub te laten winnen. Hij is een sms trekker pur sang en hij heeft de meeste boetes.....
pi_58677009
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.

Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
was 't maar waar......... maar ik vrees voor Huppeltje
pi_58677011
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:21 schreef mazaru het volgende:

[..]

Bart is ook wel lief.
Hij is alleen een beetje verlegen, daarom neemt die een stoere houding aan
denk dat bart best wel een aardige vent is...alleen komt hij altijd wat te stoer over(typje puber van 15 jaar met te groot ego)
pi_58677024
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:

[..]

+1

Als ik Ladynight der bericht lees, is ze wel erg zeker van der zaak.......... dus ik vrees dat Huppel weg is.... ze schreef ook dat tie erg geflipt is en er van alles uitgegooit heeft over het hokje.

Kut SL.......
Maar ze post hier toch ook,maar hier kwam ze het nou juist niet posten,dat is wel vreemd.
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:26:17 #240
38396 mazaru
pi_58677025
Van de opbrengst van de SMS'jes die er voor Huub zullen binnenkomen, kunnnen ze de hoofdprijs al uitbetalen.
Ze zouden wel gek zijn om de publiekslieveling er in die halve finale uit te gooien.
Dit is en blijft een gemanipuleerde show.
pi_58677027
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:

[..]

+1

Kut SL.......
Vind die sl ook wel weer wat hebben, al dat gegis.....Het voelt als een dag voor een wedstrijd van Oranje.. (toen ze nog echt voetbalden)
pi_58677032
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gelezen dat Huub er uit is, dat Claire er uit is, en dat Jaap er uit is.
Waarom lees ik nou nergens dat een van die twee ratten er uit is. Dan sluit ik meteen mijn comp af, en ga slapen. Wat zal ik dan heerlijk dromen
speciaal voor jou dan

UIt zeer betrouwbare, uitermate geheime bron, heb ik gehoord & gezien dat Brian onder ME-begeleiding uit de villa vertrokken is en op het eerste de beste vliegtuig ri. Bonaire is gezet.
Dit alles om Mazaru een goeie nachtrust te geven

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 15-05-2008 01:34:58 ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:28:29 #243
38396 mazaru
pi_58677040
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:24 schreef cindy10 het volgende:

[..]

denk dat bart best wel een aardige vent is...alleen komt hij altijd wat te stoer over(typje puber van 15 jaar met te groot ego)
Daar moet je door heen kijken

pi_58677041
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:27 schreef Desii het volgende:

[..]

speciaal voor jou dan

UIt zeer betrouwbare, zeer geheime bron, heb ik gehoord & gezien dat Brian onder ME-begeleiding uit de villa vertrokken is en op het eerste de beste vliegtuig ri. Bonaire is gezet.

whahaha
pi_58677043
Afijn, we geven allemaal Jaap de schuld, maar het kan ook zijn dat het de grote afrekening van Claire was.....dat die Huub maar weinig punten gegeven heeft. Toch spelinzicht van haar?
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:29:23 #246
38396 mazaru
pi_58677046
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:27 schreef Desii het volgende:

[..]

speciaal voor jou dan

UIt zeer betrouwbare, zeer geheime bron, heb ik gehoord & gezien dat Brian onder ME-begeleiding uit de villa vertrokken is en op het eerste de beste vliegtuig ri. Bonaire is gezet.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Welterusten!!!
pi_58677068
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar ze post hier toch ook,maar hier kwam ze het nou juist niet posten,dat is wel vreemd.
das waar..... en FOK is voor het merendeel pro-Huub en VOL zit vol met anti's
kweetut ook niet heur.....
Ga maar slapen, tot morgen
pi_58677069
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Welterusten!!!
Slaap lekker
pi_58677075
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:33 schreef Desii het volgende:

[..]

das waar..... en FOK is voor het merendeel pro-Huub en VOL zit vol met anti's
kweetut ook niet heur.....
Ga maar slapen, tot morgen
Ik ga denk ook maar slapen,we zien het morgen allemaal wel.
pi_58677081
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, we geven allemaal Jaap de schuld, maar het kan ook zijn dat het de grote afrekening van Claire was.....dat die Huub maar weinig punten gegeven heeft. Toch spelinzicht van haar?

wat schiet ze er mee op?
dat ze de 22e haalt?
nee ik denk niet ze zich zo sterk voelt dat ze een sms finale van brian of jaap wint.

misschien als ze een koffer met geld heeft genomen,
dat ze niet meer mee mocht stemmen...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')