Maar niet op die toon en met jouw verleden. Kom op, hou je een beetje in, en zorg dat je de finale haalt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waarom? ik geef toe dat het slaapverwekkend is, maar tegen dit soort aandachttrekkerij mag ook wel geaggeerd worden, wordt ook gedan trouwens
Zou er ook een concurentie-beding in dat contract zitten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:11 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet op die toon en met jouw verleden. Kom op, hou je een beetje in, en zorg dat je de finale haalt.
Waren er allebei gisteren nog, echter posten ze maar één of enkele berichten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:02 schreef cindy10 het volgende:
wat ik trouwens wel mis in deze barre tijden...is de inbreng van eric of dieenebart
Ik zet mijn geld in op Amanda.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we allemaal al dat Brian gaat winnen, let's face it.
Wat dat gepeupel zegt neem ik met een hele grote zoutvlakte.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....
Probleem is natuurlijk dat ze gouden bergen beloofd zijn na DGK en dat dat na de eerste uitbarsting weer naar boven komt.....wikken en wegen...en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.
Alleen bij Huub zou ik echt verwachten dat hij de onderste steen boven probeert te krijgen, omdat hij na die uitzetting ook gelijk de media heeft opgezocht. Tenzij.....zoals door Amanda/Jaap/Brian geïnsinueerd, het vanuit DGK is toegefluisterd om dat te doen.
tja... de keuze voor RTL is wel een beetje verdacht. En dat de overige bewoners het rechtstreeks, zonder time lap, te zien kregen ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar van een kale kip is het lastig plukken. En als je echt vind dat het oneerlijk is verlopen, je dat hard kunt maken, gewoon doen! Jaap heeft er on stream ook wel eens mee zitten dreigen....
Probleem is natuurlijk dat ze gouden bergen beloofd zijn na DGK en dat dat na de eerste uitbarsting weer naar boven komt.....wikken en wegen...en uiteindelijk eieren voor je geld kiezen.
Alleen bij Huub zou ik echt verwachten dat hij de onderste steen boven probeert te krijgen, omdat hij na die uitzetting ook gelijk de media heeft opgezocht. Tenzij.....zoals door Amanda/Jaap/Brian geïnsinueerd, het vanuit DGK is toegefluisterd om dat te doen.
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.
Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
Bart heb ik toch vroeg ik de avond ook even voorbij zien komen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:13 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waren er allebei gisteren nog, echter posten ze maar één of enkele berichten.
Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:11 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De regels zijn gedurende het spel een paar keer veranderd. Toen kregen de bewoners een nieuw regelboek in handen gedrukt met het verzoek maar even te tekenen. Ik weet niet wat de sanctie was op niet tekenen, maar ik gok dat dat neer zou komen op vrijwillig vertrek uit de kooi en eventuele teruggave van de 10.000 euro (als die überhaupt ooit betaald zijn). Geheimhoudingsclausules lijken me dan nog steeds van kracht, want medewerkers die ontslagen worden of zelf ontslag nemen mogen ook niet uit de school klappen.
ik schat de bewoners niet al te hoog in,maar je gaat toch niet tekenen als je in de buitenwereld nog meer kan verdienen met het naar buiten brengen van het hele verhaal van het consept de goudenkooi?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:11 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Jaap is de sleutel.Zijn punten zijn het belangrijkst.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ff hoor
stel dat huub er uit is
dan is ie naast jaap toch ook door claire genaaid?
of kan alleen jaap er voor zorgen dat ie er uit ligt?
Als Jaap hem de laagste punten heeft gegeven, dan kan dat prima hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ff hoor
stel dat huub er uit is
we weten de regels van het stemmen niet, maar als het simpelweg punten geven is in de trant van 10-8-6-4 (zoiets was on stream) dan zijn 3 personen genoeg om 2 andere te overrulenquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ff hoor
stel dat huub er uit is
Huub lust hem rauwquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er nooit iemand uit de school klapt. Gewoon, anoniem.
Er staat trouwens wel een boete op informatie lekken, dat begreep ik van Natasia bij Jensen (zij wilde ooit een boek uitgeven, immers).
Als Huub er uit ligt, dan hoop ik wel dat Huub zo stoer is om uit de school te klappen. Maar dat zal ie wel niet durven, want
1. Hij hoopt dat JdM ooit nog eens iets voor hem kan betekenen
2. Hij zal wel bang zijn voor JdM
Daarnaast kun je wel iets vinden, maar je moet het ook maar hard kunnen maken. We weten wel dat er iets niet in de haak is, maar hoe bewijs je het.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als Huub er uit ligt, dan hoop ik wel dat Huub zo stoer is om uit de school te klappen. Maar dat zal ie wel niet durven, want
1. Hij hoopt dat JdM ooit nog eens iets voor hem kan betekenen
2. Hij zal wel bang zijn voor JdM
jammer net gemist dan...vind ze altijd wel gezellig!(hoewel ik liever eric zie posten als bart)quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:13 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waren er allebei gisteren nog, echter posten ze maar één of enkele berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |