ja zou best kunnen hoor,maar zeg even hoe hij overkomt,en veel mensen nemen dan niet eens de moeite iemand nog te doorgronden en verder te kijken als hun neusje lang is!quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet je door heen kijken
[ afbeelding ]
ik heb nog een speculatie voor jequote:Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind die sl ook wel weer wat hebben, al dat gegis.....Het voelt als een dag voor een wedstrijd van Oranje..(toen ze nog echt voetbalden)
Ja natuurlijk maar het wordt wel heel lastig aan de kijker te verkopen dat Brr meer stemmen heeft ontvangen dan Huub, vanuit dat oogpunt kunnen ze 'm beter nu dumpen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef mazaru het volgende:
Van de opbrengst van de SMS'jes die er voor Huub zullen binnenkomen, kunnnen ze de hoofdprijs al uitbetalen.
Ze zouden wel gek zijn om de publiekslieveling er in die halve finale uit te gooien.
Dit is en blijft een gemanipuleerde show.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
trouwens, nog een speculatie: wordt Dementor moderator?
Hij post door slotjes heen
Nope, Nu.nl is van Ilse Media en dat valt weer onder/of is gefuseerd met Sanoma uitgevers. Telegraaf valt onder TTGquote:
Er kan een bonus staan op opdrachten uitvoeren. Ik vermoed dat ze ook flink gevangen heeft van dat huwelijk. Wat is er dan nog mooier dan je echtgenoot weg stemmen. Dat is wel TV en het komt aan!quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:35 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat schiet ze er mee op?
dat ze de 22e haalt?
nee ik denk niet ze zich zo sterk voelt dat ze een sms finale van brian of jaap wint.
misschien als ze een koffer met geld heeft genomen,
dat ze niet meer mee mocht stemmen...?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er kan een bonus staan op opdrachten uitvoeren. Ik vermoed dat ze ook flink gevangen heeft van dat huwelijk. Wat is er dan nog mooier dan je echtgenoot weg stemmen. Dat is wel TV en het komt aan!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb nog een speculatie voor je
Stel nou dat Talpa nog steeds pissig is over het lekken van het filmpje van "de klap van Natasia aan Lieke" en de dader nog niet heeft gevonden? En zó pissig is dat alles op alles gezet wordt om die lul te pakken te krijgen?
Geef alle verdachten verschillende brokjes fictieve "hot info", sluit iedereen op in een Engels kasteel de villa, leun achterover en wacht af welk brokje op de fora verschijnt. Bingo!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:46 schreef Spaarne het volgende:
Ik heb nu toch best vaak gelezen dat Huub er uit is en geflipt is en daarom apart gehouden wordt. Kan me best voorstellen dat dat zo is. Zou wel kut en klote zijn. Ladynight ken ik trouwens als objectieve rustige poster, kan mij bijna niet voorstellen dat die gaat rellen. Maar ja, je weet het maar nooit.
De verrassing is denk ik dat de langstzittende de villa krijgt !quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.
Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
We hadden sowieso een enorme lange streamlock gehad, daar was ik ook wel van overtuigd. Tenzij het Claire is, die is gewoon lief en maakt niet zoveel tamtam.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:48 schreef Spaarne het volgende:
Als Huub geflipt is, is dat misschien ook de verklaring voor de lange streamlock van 2 dagen. Want als de halve finale live was uitgezonden (wat mij logisch had geleken) dan had de verliezer allerlei dingen over de streams kunnen gooien/roepen. Nu wordt het gewoon een gelikt (nou ja, gelikt ...) toneelstukje.
Ladynight te goeder trouw en geeft gewoon info door. Ik geloof niets zeker meer totdat ik het zie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:46 schreef Spaarne het volgende:
Ik heb nu toch best vaak gelezen dat Huub er uit is en geflipt is en daarom apart gehouden wordt. Kan me best voorstellen dat dat zo is. Zou wel kut en klote zijn. Ladynight ken ik trouwens als objectieve rustige poster, kan mij bijna niet voorstellen dat die gaat rellen. Maar ja, je weet het maar nooit.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
trouwens, nog een speculatie: wordt Dementor moderator?
Hij post door slotjes heen
Nog 20 uur wachten en je weet het.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
die regels veranderen met het seizoen mee,
dus daar zullen ze het dan wel op gooien.
er was ook ff sprake over bronnen die zeker wisten van de te nemen koffer met geld.
denken jullie dat er een kans is dat er 2 uit kunnen op die manier?
1 door de koffer
en die mag niet meer mee stemmen dan,
dus de ander ligt er uit
Ik denk ook Claire eruit, maar Amanda winnen.....De drie stoere mannen denken dat ze wel even met dat meisje kunnen afrekenen en hebben het nakijken......quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil nog even mijn laatste contactpunten inzetten op Claire eruit, Huub zit er nog in voor de sms inkomsten en Brian gaat winnen
Dan neemt Jaap het geld en geven B&A en H&C elkaar de punten en is het gelijkspel, en gaat er verder niemand uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
die regels veranderen met het seizoen mee,
dus daar zullen ze het dan wel op gooien.
er was ook ff sprake over bronnen die zeker wisten van de te nemen koffer met geld.
denken jullie dat er een kans is dat er 2 uit kunnen op die manier?
1 door de koffer
en die mag niet meer mee stemmen dan,
dus de ander ligt er uit
Het nieuws komt van een DGK medewerkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
jaja, ik weet het, je mag niks zeggen en moet ontkennen
http://www.clipser.com/watch_video/46651quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb nog een speculatie voor je
Stel nou dat Talpa nog steeds pissig is over het lekken van het filmpje van "de klap van Natasia aan Lieke" en de dader nog niet heeft gevonden? En zó pissig is dat alles op alles gezet wordt om die lul te pakken te krijgen?
Geef alle verdachten verschillende brokjes fictieve "hot info", sluit iedereen op in een Engels kasteel de villa, leun achterover en wacht af welk brokje op de fora verschijnt. Bingo!
Die was bizar......quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/46651
Deze bedoel je?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem is dat ik zo ongeveer ieder uur weer anders denk....
Zo is dat, maar morgenvroeg om zeven uur heul niet.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt gewoon flexibele hersentjes. Is goed, hoor
Ik mis alleen een RAT.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben er nog wel,maar schrik van al die katten.
Jij denkt dat hij die dag een afspraak had om zich willens en wetens voor z'n muil te laten slaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 06:01 schreef Prospera het volgende:
Het viel me op dat tijdens de reguliere gisteravond Brian's bult te zien was als een geel/blauwe kleur.
Dat is de zwelling+kleur van een bloeduitstorting en de plek was vooraan op de rechteronderkaak.
Daar zit geen verstandskies
En een ontsteking ziet er niet zo uit.
Die heeft gewoon een knal voor zijn bek gehad.
Dat verklaart ook dat hij wijn kon drinken terwijl hij zogenaamd op de AB stond en
geen last had van de verdoving en de napijn van een extractie.
[ afbeelding ]
Ik vond hem mooi! Heb hem pas veel later gezien maar hij is prachtig. Hij lijkt een beetje op een wolf vond ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:15 schreef DrsH het volgende:
Met veel pijn en moeite een foto van ons huisdier geplaatst, en niemand die zegt " god wat een mooie hond is dat " En dat terwijl er maar twee van dit ras in Nederland zijn.
Uit pure pissigheid ga ik in de finale voor Brian SMS (en) jullie zullen het weten!!!!!!!
Ik heb wel gezegd dat hij op zijn baas leek, qua aandachtige houding dan, maakt dat nog iets goed?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:15 schreef DrsH het volgende:
Met veel pijn en moeite een foto van ons huisdier geplaatst, en niemand die zegt " god wat een mooie hond is dat " En dat terwijl er maar twee van dit ras in Nederland zijn.
Uit pure pissigheid ga ik in de finale voor Brian SMS (en) jullie zullen het weten!!!!!!!
Ook dat is een bizonder ras, een Polski Owczarek Nizinny, een rasechte herdershond en een harde werker met een enorme "will to please". Ik kan dat ras aan iedereen aanbevelen. Als je wilt dat hij speels is dan is hij dat, als je wil dat hij een uur bij een restaurant onder de tafel gaat liggen, dan doet hij dat. Daarnaast ook nog eens heel waaks en zeer beschermend. Een soort van Poolse variant van de schapedoes, in WOII bijna uitgestorven maar nu weer in opmars...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond hem mooi! Heb hem pas veel later gezien maar hij is prachtig. Hij lijkt een beetje op een wolf vond ik.
Zeg me dat ik de goede hond voor ogen heb nu.
Die van Nmns vond ik schattig. Echt zo'n goedzak was dat volgens mij.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat we een afkickforum nodig hebben tot BB begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |