abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58677085
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Daar moet je door heen kijken

[ afbeelding ]
ja zou best kunnen hoor,maar zeg even hoe hij overkomt,en veel mensen nemen dan niet eens de moeite iemand nog te doorgronden en verder te kijken als hun neusje lang is!
pi_58677101
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vind die sl ook wel weer wat hebben, al dat gegis.....Het voelt als een dag voor een wedstrijd van Oranje.. (toen ze nog echt voetbalden)
ik heb nog een speculatie voor je

Stel nou dat Talpa nog steeds pissig is over het lekken van het filmpje van "de klap van Natasia aan Lieke" en de dader nog niet heeft gevonden? En zó pissig is dat alles op alles gezet wordt om die lul te pakken te krijgen?

Geef alle verdachten verschillende brokjes fictieve "hot info", sluit iedereen op in een Engels kasteel de villa, leun achterover en wacht af welk brokje op de fora verschijnt. Bingo!
pi_58677104
trouwens, nog een speculatie: wordt Dementor moderator?
Hij post door slotjes heen
pi_58677112
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:26 schreef mazaru het volgende:
Van de opbrengst van de SMS'jes die er voor Huub zullen binnenkomen, kunnnen ze de hoofdprijs al uitbetalen.
Ze zouden wel gek zijn om de publiekslieveling er in die halve finale uit te gooien.
Dit is en blijft een gemanipuleerde show.
Ja natuurlijk maar het wordt wel heel lastig aan de kijker te verkopen dat Brr meer stemmen heeft ontvangen dan Huub, vanuit dat oogpunt kunnen ze 'm beter nu dumpen.
Aan de andere kant ze hebben toch maling aan alles, dus kunnen ze Huub ook wel .. hoe onwaarschijnlijk dan ook, in de finale lozen

Morgen weten we het
pi_58677114
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58677119
- edit -

je hebt best een beetje een punt, maar ik heb er hier in dit topic al wat van gezegd. En om dan drie kwartier later nog met deze reactie te komen... laat het maar rusten. Het is genoteerd.

[ Bericht 45% gewijzigd door Gert op 15-05-2008 02:02:00 ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:44:24 #257
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_58677130
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef Gert het volgende:

[..]

nu.nl is van De Telegraaf.
Nope, Nu.nl is van Ilse Media en dat valt weer onder/of is gefuseerd met Sanoma uitgevers. Telegraaf valt onder TTG
pi_58677135
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:35 schreef Ziet het volgende:

[..]

wat schiet ze er mee op?
dat ze de 22e haalt?
nee ik denk niet ze zich zo sterk voelt dat ze een sms finale van brian of jaap wint.

misschien als ze een koffer met geld heeft genomen,
dat ze niet meer mee mocht stemmen...?
Er kan een bonus staan op opdrachten uitvoeren. Ik vermoed dat ze ook flink gevangen heeft van dat huwelijk. Wat is er dan nog mooier dan je echtgenoot weg stemmen. Dat is wel TV en het komt aan!
pi_58677137
Ik heb nu toch best vaak gelezen dat Huub er uit is en geflipt is en daarom apart gehouden wordt. Kan me best voorstellen dat dat zo is. Zou wel kut en klote zijn. Ladynight ken ik trouwens als objectieve rustige poster, kan mij bijna niet voorstellen dat die gaat rellen. Maar ja, je weet het maar nooit.
pi_58677147
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er kan een bonus staan op opdrachten uitvoeren. Ik vermoed dat ze ook flink gevangen heeft van dat huwelijk. Wat is er dan nog mooier dan je echtgenoot weg stemmen. Dat is wel TV en het komt aan!

nog mooier is het
als je een nog groter bedrag kunt winnen
dat gaat haar niet lukken
maar huub heeft wel een goede kans.

nee ik denk nooit dat ze ineens een spelletje gaat spelen
pi_58677152
Als Huub geflipt is, is dat misschien ook de verklaring voor de lange streamlock van 2 dagen. Want als de halve finale live was uitgezonden (wat mij logisch had geleken) dan had de verliezer allerlei dingen over de streams kunnen gooien/roepen. Nu wordt het gewoon een gelikt (nou ja, gelikt ...) toneelstukje.
pi_58677153
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef avonne het volgende:

[..]

Stel nou dat Talpa nog steeds pissig is over het lekken van het filmpje van "de klap van Natasia aan Lieke" en de dader nog niet heeft gevonden? En zó pissig is dat alles op alles gezet wordt om die lul te pakken te krijgen?

Geef alle verdachten verschillende brokjes fictieve "hot info", sluit iedereen op in een Engels kasteel de villa, leun achterover en wacht af welk brokje op de fora verschijnt. Bingo!
maar dan sluit je ze toch niet op in tentjes en neem je hun mobiele telefoon af? Hoe moet die info in vredesnaam naar buiten.....

Hieruit blijkt overigens wel dat ze hun eigen personeel totaal niet vertrouwen (daar zal dan ook wel weer reden voor zijn)
pi_58677156
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:46 schreef Spaarne het volgende:
Ik heb nu toch best vaak gelezen dat Huub er uit is en geflipt is en daarom apart gehouden wordt. Kan me best voorstellen dat dat zo is. Zou wel kut en klote zijn. Ladynight ken ik trouwens als objectieve rustige poster, kan mij bijna niet voorstellen dat die gaat rellen. Maar ja, je weet het maar nooit.

misschien bedoelt zij het ook wel niet als rellen,
maar misschien zijn haar bronnen niet helemaal oké?

we zullen het morgen zien.
ik zou het wel heel erg vinden als het waar is
en ik wil dan ook dat ze alle beelden die ze nu hebben opgenomen
ongecensureerd over de streams gooien een maand lang
(maar dat zullen ze wel niet doen)
pi_58677157
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
Ik zit net die compilatie uitzending te bekijken.... het is meer een Huub special. Mooi gedaan.

Denk ik aan de uitzending van vanavond: De preview van morgen laat duidelijk zien dat Brian Huub naar beneden trok. Met naast de beschuldiing dat Brian op Huub's voet trapte kan ik niets ander concluderen dan dat de verrassing van Bridget morgen de de Exit van Brian moet zijn..
De verrassing is denk ik dat de langstzittende de villa krijgt !
Ook al is Brian eruit dan heeft hij toch nog gewonnen.
Zo zullen er waarschijnlijk twee winnaars zijn, Huub het miljoen en Brian de villa.
Jaap doet wat de FEBO hem zegt ( waarschijnlijk tegen een flinke vergoeding )
pi_58677159
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:48 schreef Spaarne het volgende:
Als Huub geflipt is, is dat misschien ook de verklaring voor de lange streamlock van 2 dagen. Want als de halve finale live was uitgezonden (wat mij logisch had geleken) dan had de verliezer allerlei dingen over de streams kunnen gooien/roepen. Nu wordt het gewoon een gelikt (nou ja, gelikt ...) toneelstukje.
We hadden sowieso een enorme lange streamlock gehad, daar was ik ook wel van overtuigd. Tenzij het Claire is, die is gewoon lief en maakt niet zoveel tamtam.
pi_58677168
misschien zitten ze allemaal wel geisoleerd van elkaar
pi_58677171
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:46 schreef Spaarne het volgende:
Ladynight te goeder trouw en geeft gewoon info door. Ik geloof niets zeker meer totdat ik het zie.
pi_58677176
Kunnen ze iemand tegen zijn zin in twee dagen vasthouden, ook al zou het in het contract staan, geloof het niet want dat is vrijheidsberoving.
Wat zouden we zelf doen, je ligt er uit en je moet nog twee dagen opgesloten blijven, terwijl je in vrijheid buiten kan zijn. Opgelsoten zitten met een stelletje gekken, waar je er zelf ook een van was natuurlijk, maar die je dan nog even lekker inwrijven dat jij eruit ligt, ik vind het niet gek mocht er iemand dan door het lint gaan en zou proberen de boel kort en klein te slaan. Komt nog bij dat mocht Huub er uit zijn, ze kunnen gaan proberen er Claire ook nog uit te krijgen door haar naar huis te praten of met Huub te pesten, zij ook naar huis betekend voor Brian en Jaap en grotere kans op de overwinning, want dan gaan er zo wie zo helemaal geen sms-jes naar Claire, want die zal toch echt wel sms-jes krijgen die eigenlijk voor Huub bestemd zouden zijn geweest.
Mocht Huub er dus uitliggen dan denkt ik echt dat er nog wel een rel zal gaan komen, zeker als ze hem vasthouden, want die wil dan echt niet meer naar Talpa regels leven, lees hier drankverbod.
pi_58677186
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:41 schreef Ziet het volgende:

[..]

Gevaarlijk toch
pi_58677188
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:39 schreef avonne het volgende:

Hoe dan?
pi_58677196
die regels veranderen met het seizoen mee,
dus daar zullen ze het dan wel op gooien.

er was ook ff sprake over bronnen die zeker wisten van de te nemen koffer met geld.

denken jullie dat er een kans is dat er 2 uit kunnen op die manier?
1 door de koffer
en die mag niet meer mee stemmen dan,
dus de ander ligt er uit
pi_58677206
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:

er was ook ff sprake over bronnen die zeker wisten van de te nemen koffer met geld.

1 door de koffer
dus de ander ligt er uit
Nog 20 uur wachten en je weet het.....
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:58:30 #273
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58677212
Ik wil nog even mijn laatste contactpunten inzetten op Claire eruit, Huub zit er nog in voor de sms inkomsten en Brian gaat winnen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58677225
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil nog even mijn laatste contactpunten inzetten op Claire eruit, Huub zit er nog in voor de sms inkomsten en Brian gaat winnen
Ik denk ook Claire eruit, maar Amanda winnen.....De drie stoere mannen denken dat ze wel even met dat meisje kunnen afrekenen en hebben het nakijken......
pi_58677226
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoe dan?
jaja, ik weet het, je mag niks zeggen en moet ontkennen
pi_58677231
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:

1 door de koffer
dus de ander ligt er uit
Dan neemt Jaap het geld en geven B&A en H&C elkaar de punten en is het gelijkspel, en gaat er verder niemand uit.
pi_58677238
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 02:00 schreef avonne het volgende:

[..]

jaja, ik weet het, je mag niks zeggen en moet ontkennen
Het nieuws komt van een DGK medewerker
pi_58677243
Probleem is dat ik zo ongeveer ieder uur weer anders denk....
pi_58677245
Och, hemel, we gaan veel te veel on topic. Morgen wordt noekje boos dat we toch een terugval hebben gehad. Gauw een ander onderwerp aansnijden.... eh....

Dementor! Heb je nog andere hobbies?
Voetbal, nieuws of zo?
pi_58677247
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef avonne het volgende:

[..]

http://www.clipser.com/watch_video/46651

Deze bedoel je?
pi_58677256
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

http://www.clipser.com/watch_video/46651

Deze bedoel je?
Die was bizar......
pi_58677261
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem is dat ik zo ongeveer ieder uur weer anders denk....

je hebt gewoon flexibele hersentjes. Is goed, hoor
pi_58677271
hehehe

ja ik denk er ook steeds weer anders over
pi_58677275
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 02:06 schreef avonne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
je hebt gewoon flexibele hersentjes. Is goed, hoor
Zo is dat, maar morgenvroeg om zeven uur heul niet.....
pi_58677277
ja mooie tijd.

truste allemaal en tot morgen!
pi_58677315
trusten,trek me terug op msn,hier is het inmiddels stilletjes!
  donderdag 15 mei 2008 @ 03:19:54 #287
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58677433
Na het zien van dit filmpje
geloof ik wel dat Jaap besluit dat het voor hemzelf beter is om Huub te laten gaan. Gewoon een zakelijke matennaaierij. Want je laat niet een miljoen door je neus boren voor een vriend.

Plus daarbij de stellige berichten van Ladynight, denk ik dat het zomaar eens zou kunnen gebeuren.
RTL verwacht de sms'jes terug bij Jaap&Claire, dus een te verwaarlozen hoeveelheid inkomstenverlies.

Brian staat dan gegarandeerd en onbedreigd voor de eindoverwinning.
Het zal wel een nipte, tuulijk om de spanning erin te houden, voorsprong, maar voilá met 52.3 % wint hij het van Jaap 48.9%

Wat me wel overtuigd heeft dat Huubseltje weg is, dat vrijdag de 16e de paarden worden weggehaald.
En wie zorgde voor de paarden: Huub.

Jammer, ik had hem zeker voor al zijn werk de finale gegund
Tnx Huub
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 15 mei 2008 @ 06:01:08 #288
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58677556
Het viel me op dat tijdens de reguliere gisteravond Brian's bult te zien was als een geel/blauwe kleur.
Dat is de zwelling+kleur van een bloeduitstorting en de plek was vooraan op de rechteronderkaak.
Daar zit geen verstandskies

En een ontsteking ziet er niet zo uit.
Die heeft gewoon een knal voor zijn bek gehad.

Dat verklaart ook dat hij wijn kon drinken terwijl hij zogenaamd op de AB stond en
geen last had van de verdoving en de napijn van een extractie.

[ Bericht 23% gewijzigd door Prospera op 15-05-2008 06:26:10 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:15:58 #289
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58677959
Met veel pijn en moeite een foto van ons huisdier geplaatst, en niemand die zegt " god wat een mooie hond is dat " En dat terwijl er maar twee van dit ras in Nederland zijn.

Uit pure pissigheid ga ik in de finale voor Brian SMS (en) jullie zullen het weten!!!!!!!
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:16:21 #290
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58677960
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ben er nog wel,maar schrik van al die katten.
Ik mis alleen een RAT.
pi_58677973
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 06:01 schreef Prospera het volgende:
Het viel me op dat tijdens de reguliere gisteravond Brian's bult te zien was als een geel/blauwe kleur.
Dat is de zwelling+kleur van een bloeduitstorting en de plek was vooraan op de rechteronderkaak.
Daar zit geen verstandskies

En een ontsteking ziet er niet zo uit.
Die heeft gewoon een knal voor zijn bek gehad.

Dat verklaart ook dat hij wijn kon drinken terwijl hij zogenaamd op de AB stond en
geen last had van de verdoving en de napijn van een extractie.

[ afbeelding ]
Jij denkt dat hij die dag een afspraak had om zich willens en wetens voor z'n muil te laten slaan
pi_58678030
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:15 schreef DrsH het volgende:
Met veel pijn en moeite een foto van ons huisdier geplaatst, en niemand die zegt " god wat een mooie hond is dat " En dat terwijl er maar twee van dit ras in Nederland zijn.

Uit pure pissigheid ga ik in de finale voor Brian SMS (en) jullie zullen het weten!!!!!!!
Ik vond hem mooi! Heb hem pas veel later gezien maar hij is prachtig. Hij lijkt een beetje op een wolf vond ik.
Zeg me dat ik de goede hond voor ogen heb nu.

Die van Nmns vond ik schattig. Echt zo'n goedzak was dat volgens mij.
Go hard or go home
pi_58678035
Nog een kleine 15 uur en we weten het zeker...Huub of Brian of Claire spelen geen finale..Jaap had de macht om Brian of Huub weg te sturen en Claire de macht om Huub er in te houden door een koffer met geld te nemen.

Als je gaat nadenken over de finale en de winnaar dan zou je kunnen zeggen dat als Huub wint het een explosie wordt van blijdschap van de vele, vele fans van Huub. Een prachtige finale, één groot feest.
Dat zou veel minder zijn als één van de anderen wint. Die hebben minder fans en de fans van Huub zijn dan pissig...

Ik bedoel maar...

Naar de uitzending vanavond wil ik niet kijken..ik kijk nooit naar uitzendingen..één grote nepzooi ( overigens vind ik alle showprogramma's op de tv van Nederlandse maak één grote nepzooi) dus ik hoop dat er mensen zijn die én de uitzending kijken én hier posten...vanavond om half negen zit ik hier klaar..

Als Huub weg moet is de kooi voor mij afgelopen..geen streams meer en de finale zal me dan aan de reet roesten..ik lees het wel in de krant
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58678076
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:15 schreef DrsH het volgende:

Ik heb wel gezegd dat hij op zijn baas leek, qua aandachtige houding dan, maakt dat nog iets goed?
pi_58678078
Ik ga ook niet naar de uitzending kijken. Ik kijk de streams wel of lees het hier wel.
Go hard or go home
pi_58678082
Goedemorgen iedereen btw

Deze actie heeft niet echt gezorgd voor een spectaculaire stijging van de kijkcijfers. Gisteravond een miezerige 356.000 voor de reguliere.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:33:35 #297
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678107
Wederom vergeten, een stralend goede morgen iedereen
pi_58678126
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vond hem mooi! Heb hem pas veel later gezien maar hij is prachtig. Hij lijkt een beetje op een wolf vond ik.
Zeg me dat ik de goede hond voor ogen heb nu.

Die van Nmns vond ik schattig. Echt zo'n goedzak was dat volgens mij.
Ook dat is een bizonder ras, een Polski Owczarek Nizinny, een rasechte herdershond en een harde werker met een enorme "will to please". Ik kan dat ras aan iedereen aanbevelen. Als je wilt dat hij speels is dan is hij dat, als je wil dat hij een uur bij een restaurant onder de tafel gaat liggen, dan doet hij dat. Daarnaast ook nog eens heel waaks en zeer beschermend. Een soort van Poolse variant van de schapedoes, in WOII bijna uitgestorven maar nu weer in opmars...
pi_58678131
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind zeker dat we een afkickforum nodig hebben tot BB begint
Helemaal mee eens!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:39:50 #300
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678174
Misschien kunnen wij de villa wel als kliniek in gebruik nemen, helpt vast en zeker bij het verwerkingsproces!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')