Het is dus gewoon een hééle lange, aangekondigde streamlockquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
"De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Daarnaast zullen er woensdag extra reportages op de site verschijnen. We confronteren de Miljonairs met quotes uit het verleden. Weten ze nog in welke situatie ze een bepaalde uitspraak hebben gedaan? En staan ze daar nog achter? Ook zullen we te weten komen wat hun favoriete plek in de Villa is. Waar zijn ze het liefst en welke herinnering of welk verhaal hangt daar aan? Kortom, zo vlak voor het einde maken we ze het nog even flink lastig! En het personeel vergeten we ook niet. Want hoe moet het met hen verder?
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!"
+ Plaatje van persconferentie met daaronder de onsterfelijke woorden:
"Welk zonnebrilletje zullen we niet meer terug zien donderdagavond? "
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef agter het volgende:
Die koffers...het is net een scene uit schindlers list of zo.
Wat ik vanochtend al zei..... ze draaien ons weer een rad voor ogen. Net doen of ze weggaan en de REDACTIE kan met een gerust hart de volgende mededeling op de plasma zetten:quote:
Zouden ze echt gedropt gaan worden? Het lijkt me toch dat er genoeg bedreigingen over en weer zijn gegaan om dat idee niet meer uit te voeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef agter het volgende:
Die koffers...het is net een scene uit schindlers list of zo.
Het is zomaar een ingeving die nergens op gebaseerd is, maar de uitgangspunten waren als volgt:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is zo jammer dat Huub zo over zich heeft laten lopen de hele tijd. Het enige moment dat hij voor zichzelf is opgekomen is toen hij eiste dat hij weer terug mocht komen in DGK. Voor de rest is elk plan wat hij had of elke actie tegengewerkt of simpelweg niet toegestaan. Hij leek wel aan handen en voeten gebonden.
Als Brian weg moet (wat ik niet denk) slaat hij eerst de deuren eruit en later Amanda in elkaar. Maar verder is het een lieve jongen hoor, met een heel goed hart
Die stijltang wel of niet mee... duidt dat niet op een kort verblijf buitenshuis, of toch juist op een eventueel vertrek (buiten zal ze wel een andere kunnen vinden)? Ik weet het niet hoor, je kunt best gelijk hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:15 schreef T-lex het volgende:
Denk dat ze gewoon naar een hotel gaan...kunnen ze mooi alles opbouwen in de villa voor de finale.
Amanda zei net ook: 'zal ik een bikini meenemen".........." na, dan ga ik wel in m'n ondergoed"
Ook niet echt een afweging die je zou pakken voor thuis.
Dat was wat Jaap twee dagen geleden vertelde, 't zou mij niets verbazen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Zou het dan mogelijk zijn dat het plan helemaal niet van Huub zelf kwam, maar dat Stijn hem heeft aangeraden naar Boulevard te stappen met zijn verhaal en dat hij mocht terugkomen als hij voldoende tv-aandacht voor de gouden kooi zou weten te krijgen?
Dat is inderdaad erg snood......Jaap wilde zo straks ook niets vertellen tegen Huub, voordat iedereen weg was. Als ze naar buiten gaan komen ze geheid mensen, en dus ook weer info tegen....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Thanx PY.![]()
[..]
Wat ik vanochtend al zei..... ze draaien ons weer een rad voor ogen. Net doen of ze weggaan en de REDACTIE kan met een gerust hart de volgende mededeling op de plasma zetten:
De miljonairs zijn op dit moment niet aanwezig en zijn bezig met de beloofde dropping.
Ondertussen worden de opnames gemaakt van de halve finale.
Brian is de anti christ.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als Huub zou winnen wordt de duivel beloond.
Hoe krijgt hij het uit zijn strot die rat, and the beat goes on.....Huub, Huub, Huub......Mute.
Rustig maar, komt best goed.quote:
Denk het ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef Dementor het volgende:
Jaap: ik wil schaakboeken meenemen zodat ik daar kan schaken.
Hotel gok ik zo?
En Amanda zijn instrument:quote:
'Ze' als in dat ze allemaal voor zoveel nachten weg zouden gaan? Of misschien dat alleen de weggestemde uiteindelijk ergens zolang gaat 'onderduiken'?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:18 schreef agter het volgende:
Ze gaan voor 2 of 3 nachten weg. Huub had een telefoontje van achter en stak eerst 2 en daarna 3 vingers op naar Jaap en zei "zoveel, voor zoveel moet je pakken".
Dat is dan weer wel enorm lachwekkend. Degene zonder ook maar een vleugje humor beroept zich op grappen maken als truc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:24 schreef Scandalous het volgende:
Oh de truc is grapjes maken, volgens Brian. de lolbroek uithangen.
quote:De Gouden Kooi
Huub
HuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuub
HuubHuub
HuubHuubHuubHuub
HuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuubHuub
Huub
Er gaat dus off-stream iemand uit, heerlijk open en overal camera's dus......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Daarnaast zullen er woensdag extra reportages op de site verschijnen. We confronteren de Miljonairs met quotes uit het verleden. Weten ze nog in welke situatie ze een bepaalde uitspraak hebben gedaan? En staan ze daar nog achter? Ook zullen we te weten komen wat hun favoriete plek in de Villa is. Waar zijn ze het liefst en welke herinnering of welk verhaal hangt daar aan? Kortom, zo vlak voor het einde maken we ze het nog even flink lastig! En het personeel vergeten we ook niet. Want hoe moet het met hen verder?
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!
Wat een geweldig alternatiefquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!
'Ze' moeten (als ik Huub goed interpreteer) hun koffers voor 2 a 3 nachten pakken...dus dat geldt voor allemaal...denk ik zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Inq. het volgende:
[..]
'Ze' als in dat ze allemaal voor zoveel nachten weg zouden gaan? Of misschien dat alleen de weggestemde uiteindelijk ergens zolang gaat 'onderduiken'?
Op zich klopt dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:24 schreef Scandalous het volgende:
Oh de truc is grapjes maken, volgens Brian. de lolbroek uithangen.
Het rijmt wel van A tot Z. Hij heeft echt wat bijgeleerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:27 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft een nieuw gedicht geschreven, getiteld De Gouden Kooi:
[..]
Volgens mij haal je wat namen door elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik maak me zorgen om Claire.
Als Huub straks buiten staat en dronken is ramt hij Claire zonder pardon in elkaar, of gaat hij haat tegen Claire zaaien bij wederzijdse vrienden/ bekenden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
Ehmm, Flens en consorten of het kalm houden van die twee met drogredenen. Take your pick.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:25 schreef Lady-night het volgende:
Hoe kan het nu dat Amanda en Brian zo stellig beweren dat ze naar de finale gaan???
Ja! Lachuuuuhquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel enorm lachwekkend. Degene zonder ook maar een vleugje humor beroept zich op grappen maken als truc.
Doelt ie daarbij op de föhngrappen, de douchegrappen en de Friese lulgrappen?
..nou dat getengel van Huub mag ook wel eens afgelopen zijn....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Scandalous het volgende:
Ik ga er niet eens naar kijken ook, dat gelul van Brian en Amandadan maar geen laatste streams kijken
Maar waar is de humor waar hij zichzelf zo goed in acht?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:29 schreef Gert het volgende:
Op zich klopt dat wel natuurlijk.
Voor veel streamers is het nauwelijks voorstelbaar, omdat ze de ware aard van dit gluiperige stuk vuil kennen, maar Brian kan heel innemend, vlot en stoer overkomen. Met tegelijkertijd een zweem van kwetsbaarheid en verlegenheid. Ik denk dat JdM in hem een prima winnaar en ambassadeur van DGK ziet.
Ik kan me ook nog goed herinneren dat hij erg goed lag toen DGK net begonnen was. Ook mij leek het aanvankelijk wel een aardige en creative vent. Langzaam maar zeker veranderde dit.
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub straks buiten staat en dronken is ramt hij Claire zonder pardon in elkaar, of gaat hij haat tegen Claire zaaien bij wederzijdse vrienden/ bekenden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Dus we krijgen straks tot donderdag 22:30 DGK propaganda met Brian en Dellie in de hoofdrol?
Maak jij je maar zorgen over jezelf, zou ik zo denken...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
NL de gekste.quote:
Yep, overgoten met een dikke laag duivelse Huub.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Dus we krijgen straks tot donderdag 22:30 DGK propaganda met Brian en Dellie in de hoofdrol?
tja...ook voor Jaap komt een keer die dag dat je genoeg van Huub's gedrag hebt...eindelijk...hopelijk...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Jaap ligt nog niet of het begint al weer gelijk over Huub
Ze zijn alledrie als de dood voor Huubquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:27 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft een nieuw gedicht geschreven, getiteld De Gouden Kooi:
[..]
Zet ik 200 cp's inquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef T-lex het volgende:
Vanavond halve finale...daarna iedereen de villa uit en een hotel in. Daar gok ik op. (100cp's)
zie je wel..Huub is de agressiefste....zelfs hier weten we dat...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
Ach nu krijgt Huub de mogelijkheid Brian als nog een klap te verkopen
Op nowlive staat dat dat is omdat talpa/rtl anders contractbreuk pleegt naar ons als streamers...ze moeten dus wel iets uitzenden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
NL de gekste.
Wat een BS zeg, zo kunnen ze off stream vragen stellen aan B en A of wie dan ook en de antwoorden naar willekeur invullen.![]()
De wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef klarelucht het volgende:
[..]
zie je wel..Huub is de agressiefste....zelfs hier weten we dat...
Zoals brian op amanda af en toe doorslaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda geeft aan dat Huub een hoop goede fans heeft, maar ook een aantal fans die erg zijn doorgeslagen.
Kom ik weer aan met het verhaal van NL. Mensen die op Huub hebben gestemd kregen een bedankje van Brian.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Brian weet nu 'voor een feit' dat hij heel veel Huub sms'jes 'te pakken heeft gekregen'.
Diezelfde Amanda die zojuist nog zei dat haar moeder haar altijd gesteund heeft in de gouden kooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda geeft aan dat Huub een hoop goede fans heeft, maar ook een aantal fans die erg zijn doorgeslagen.
Maak jij je lekker zorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dat geloof ik graag...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
En zeker niet op Jaap, want als Huub eruit gaat donderdag is ie genaaid door Jaap...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:38 schreef LucasV het volgende:
Jaap , Brian en Cavia kunnen wel praten over waar de stemmen heen gaan als Huub eruit gaat , maar gaan de Huubstemmers dan überhaupt nog wel stemmen ..
Voor Huub zou ik misschien nog een of twee SMSjes sturen. Is hij eruit, dan ga ik echt niet voor iemand anders smsen, en al helemaal niet voor een Amanda, Brian of Jaap.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:38 schreef LucasV het volgende:
Jaap , Brian en Cavia kunnen wel praten over waar de stemmen heen gaan als Huub eruit gaat , maar gaan de Huubstemmers dan überhaupt nog wel stemmen ..
Brian zegt dat Bram allerlei bedrijven aan het samenvoegen is om op Huub te stemmen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bram, broer van Claire wordt er weer bijgehaald
Juistquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef MargrietV het volgende:
Niet de Huubfans hebben Brian hoog in de popo laten komen, maar de regie.....
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Huub zou ik misschien nog een of twee SMSjes sturen. Is hij eruit, dan ga ik echt niet voor iemand anders smsen, en al helemaal niet voor een Amanda, Brian of Jaap.
Ik neem die opmerking van haar met geen enkel korreltje zout. Er zijn legio Huub fans die volledig van God los zijn........gewoon groupie gedrag vertonenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Diezelfde Amanda die zojuist nog zei dat haar moeder haar altijd gesteund heeft in de gouden kooi.
Dan weet je meteen met hoeveel zout je haar opmerkingen moet nemen.
oja is zeker te moeilijk...sorry..quote:
Geldt dat echter ook niet voor legio Brian en Amanda fans en een aantal Jaapfans?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem die opmerking van haar met geen enkel korreltje zout. Er zijn legio Huub fans die volledig van God los zijn........gewoon groupie gedrag vertonen
Ik zie haar nog Huub wegtillen toen hij met Brian in de clinch ging.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef dieenebart het volgende:
Maak jij je lekker zorgen![]()
Claire is best in staat om voor zichzelf te zorgen, en dat in elkaar slaan geloof ik ook niet zo in. Zij is al groter dan Huub. En dan zijn wij (achterban) er ook nog...
Ik maak me meer zorgen om Amanda.
Die gast is niet goed bij zn hoofd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef mootie het volgende:
Brian weet precies hoeveel sms-jes Bram heeft gestuurd.... yeah right.
Nu je het zegt...Arme Huubje...Claire slaat buiten zonder camera's zo huub het ziekenhuis in.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie haar nog Huub wegtillen toen hij met Brian in de clinch ging.![]()
Het niveau ligt hier vrij hoog, mocht je dat niet weten (aangezien je hier zelden post). Bovendien mogen we geen commentaar op andere users geven, dus ook niet op hun vermeende slimheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef klarelucht het volgende:
[..]
oja is zeker te moeilijk...sorry..
de meest agressieve,
degene die zichzelf fysiek het minst onder controle heeft,
degene die heel graag een ander slaat
iemand die last heeft van zijn ego...
Huub dus....
Amanda heeft in het begin een keer een kaart van haar moeder gekregen. En onlangs nóg eentje. Een hele grote nog wel !quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Diezelfde Amanda die zojuist nog zei dat haar moeder haar altijd gesteund heeft in de gouden kooi.
Dan weet je meteen met hoeveel zout je haar opmerkingen moet nemen.
Ja, heel realistisch om te stellen dat Jaap de smsjes van Huub zou krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap wordt een keer heel goed en realistisch ingelicht en niet dat gemanipuleer van Huub
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef Vandaag... het volgende:
Ze noemden alle fora op:
Brian: je hebt ook nog het Huubs opperforum
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef mootie het volgende:
Brian weet precies hoeveel sms-jes Bram heeft gestuurd.... yeah right.
Zet ik er ff bij in de OPquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
"De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!"
+ Plaatje van persconferentie met daaronder de onsterfelijke woorden:
"Welk zonnebrilletje zullen we niet meer terug zien donderdagavond? "
Er zit een typefoutje in je laatste column ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
(en wat Brian ook denkt, hij zit altijd fout)
In de kapsalon samen met die vrouw die ook bij Jensen werkt ..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef akveor het volgende:
Ik mis Claire... waar is ze? Misschien de laatste momenten van haar en we mogen niets zien.
Mooi hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef mazaru het volgende:
Wat een verschil van beelden en geluid zeg. Die ratten helemaal opgefokt over HUUB HUUB HUUB HUUB, oorlogsmisdadigers, doodsbedreigingen, sektes en weet ik veel wat voor dom gelul nog meer.
En Huub die lekker rustig zit te genieten van pianomuziek
[ afbeelding ]
Jep, net zo goed, alleen zijn er daar een stuk minder van.....en die vallen dus net iets minder op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt dat echter ook niet voor legio Brian en Amanda fans en een aantal Jaapfans?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
Vanavond dus de finale... en donderdag weer terug... Dat zou kunnen betekenen dat er tijd gemaakt is om B en A of H en C tijd te gunnen om van elkaar afscheid te neen. Het doet me zeer dat we die momenten niet mee mogen maken. Want hier hebben we allemaal naar toegeleefd.
Stel dat je donderdag de streams aanzet en Huub of Brian is weg? Dat vind ik erg raar.
Je hebt maar één doorgedraaide gek nodig ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jep, net zo goed, alleen zijn er daar een stuk minder van.....en die vallen dus net iets minder op.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi he
Klasse is niet te koop.
Huub speelt nog maar eens Teardrops van Chopin.
Mijn vermoeden is dat er niest te kiezen valt. Lijkt me sterk dat B of H moet vertrekken... ook de uitspraak van Claire vannacht 'ik gun jou de finale' doet me ander vermoeden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef rooie3 het volgende:
Jaap wil gewoon een hoop punten en ik weet zeker dat hij voor Huub kiest.
dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
Vanavond dus de finale... en donderdag weer terug... Dat zou kunnen betekenen dat er tijd gemaakt is om B en A of H en C tijd te gunnen om van elkaar afscheid te neen. Het doet me zeer dat we die momenten niet mee mogen maken. Want hier hebben we allemaal naar toegeleefd.
Stel dat je donderdag de streams aanzet en Huub of Brian is weg? Dat vind ik erg raar.
Fijn om te weten dat wij dat alvast niet zijn.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt maar één doorgedraaide gek nodig ...
Is ook raar en maakt echt alles kapot.Juist die momenten had ik graag gezien.De echte emoties enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
Which reminds me.... de Jaap moet nog van zolder gehaald wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap op een Jaap en Breien en Aman beide op Jaap
Ik kan heel goed de schone schijn ophouden ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fijn om te weten dat wij dat alvast niet zijn.....
Edit: Die hele DGK gaat jou alleen maar om spelfouten, de rest zal je een zorg zijn..![]()
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze allemaal hun koffers moeten pakken, maar dat alleen degene die eruit moet, naar een hotel gaat totdat de uitzending is geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef agter het volgende:
[..]
'Ze' moeten (als ik Huub goed interpreteer) hun koffers voor 2 a 3 nachten pakken...dus dat geldt voor allemaal...denk ik zo.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook
Dit is de climax, hier leven wij naar toe, ...al 17 maanden lang...
..ik ben ook zeer teleurgesteld hierover...
..is nu alles wel te vertrouwen?????...moeten we alles geloven???? waarom, mogen we niet mee kijken?ze komen natuurlijk heel makkelijk weg met "technisch niet mogelijk"
raar raar raar
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook raar en maakt echt alles kapot.Juist die momenten had ik graag gezien.De echte emoties enzo.
Mijn Jaap gaat zo naar het balkonquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Which reminds me.... de Jaap moet nog van zolder gehaald worden
Ik ook. Je hebt als streamer bijna 2 jaar meegeleefd met dat programma en nu opeens de streams op zwart omdat ze die villa om moeten bouwen? Waarom laten ze niet gewoon een cameraploegje meelopen? Nu krijgen streamers ouwe meuk te zien voor hun geld...ik zou gaan stakenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat wij dat alvast niet zijn.....
Edit: Die hele DGK gaat jou alleen maar om spelfouten, de rest zal je een zorg zijn..![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?
Die streamlocks hebben we ook aan die gasten te danken....
Damn, wat zul jij Villa Vandaag gaan missen......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. Op de valreep dan wel, maar toch.
Zeg Meneer dropping gaan we jou nog zien voor 22 mei?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
(ach, met spelfouten heb je altijd iets te verbeterererereren:)
Er staat een petitie op nl...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook. Je hebt als streamer bijna 2 jaar meegeleefd met dat programma en nu opeens de streams op zwart omdat ze die villa om moeten bouwen? Waarom laten ze niet gewoon een cameraploegje meelopen? Nu krijgen streamers ouwe meuk te zien voor hun geld...ik zou gaan staken
Nee hoor. Ik heb altijd nog een blik freelancers die ik de oren kan wassenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, wat zul jij Villa Vandaag gaan missen......
Goedenavond allen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Huub zou ik misschien nog een of twee SMSjes sturen. Is hij eruit, dan ga ik echt niet voor iemand anders smsen, en al helemaal niet voor een Amanda, Brian of Jaap.
Dat meen je?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef agter het volgende:
Er staat een petitie op nl...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg Meneer dropping gaan we jou nog zien voor 22 mei?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?
Het zou eigenlijk raar zijn als er geen petitie had gestaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je?
Die zijn echt door aan het draaien. Of al lang doorgedraaid.
Als je Brian en Amanda mag geloven dan was Huub de enige die op Koninginnedag door omstanders gehaat werd, dat vonden ze trouwens erg grappig. Als dat verhaal klopt dan zit jij er dus naast en is het des te frappanter dat RTL een podium blijft bieden voor het uitdragen hoe slecht Huub wel niet is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, net zo goed, alleen zijn er daar een stuk minder van.....en die vallen dus net iets minder op.
Wat ik niet begrijp is de verontwaardiging van Brian. Toen het om een hele school ging waar hij een seminar zou gaan geven was het een geweldig idee en als iemand anders het doet is het een agressieve sms-bom.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef agter het volgende:
[..]
Brian zegt dat Bram allerlei bedrijven aan het samenvoegen is om op Huub te stemmen..
Hoe gek ben je dan om dat serieus te geloven?
Moet ik je hand vasthouden Py?quote:
Nah, misschien bedoel ik wel te zeggen dat ik jou ga missen......'t wordt ook hier tijd om afscheid te nemen....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb altijd nog een blik freelancers die ik de oren kan wassen.
Ik geef ze wel gelijk. Het is toch gewoon oplichting om mensen voor streams te laten betalen ("24 uur per dag kun je live de belevenissen in De Gouden Kooi volgen." - 10 site) en dan de streams uit te zetten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je?
Die zijn echt door aan het draaien. Of al lang doorgedraaid.
Beetje late reactie, sorry, maar dat zou nog best eens kunnen, wat jij schrijft. Dat verklaart wel veel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het is zomaar een ingeving die nergens op gebaseerd is, maar de uitgangspunten waren als volgt:
-De gouden kooi werd niet best bekeken en als er al aandacht aan werd besteed op andere plekken dan op talpa dan was het altijd negatief (treitershow, agressie enz)
-Huub had een behoorlijk grote aanhang op internet die ervan overtuigd was dat hij Nathanael niet geraakt had
-Stijn kon het altijd goed vinden met Huub
-Stijn komt uit de communicatiehoek, dikke kans dat de P.R. hier ook onder valt
Zou het dan mogelijk zijn dat het plan helemaal niet van Huub zelf kwam, maar dat Stijn hem heeft aangeraden naar Boulevard te stappen met zijn verhaal en dat hij mocht terugkomen als hij voldoende tv-aandacht voor de gouden kooi zou weten te krijgen?
Er zou een zogenaamd stormfront (totaal verkeerde woordkeuze) van sms voor Huub aankomen volgens Brian.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef elcastel het volgende:
Waar is dat stormfront verhaal van Amanda begonnen ?
Ik krijg nu ook een beetje cosafkickverschijnselkriebelsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, misschien bedoel ik wel te zeggen dat ik jou ga missen......'t wordt ook hier tijd om afscheid te nemen....
Kom maar bij tante Scandalous op schootquote:
Pinkt traantje weg ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, misschien bedoel ik wel te zeggen dat ik jou ga missen......'t wordt ook hier tijd om afscheid te nemen....
Ik vind Huub ook slecht, net zoals bijna iedereen Brian slecht vindt (en ik vind hem trouwens ook niet echt lekkertje). Er is wat mij betreft dus niets aan de hand. (zolang het direct met DGK verbonden blijft) Alles wat daarna komt, daar moet je verre van blijven vind ik. Uiteindelijk doen ze het binnen DGK zichzelf allemaal zelf aan...., ze konden er ieder moment uit stappen, dus "no mercy"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als je Brian en Amanda mag geloven dan was Huub de enige die op Koninginnedag door omstanders gehaat werd, dat vonden ze trouwens erg grappig. Als dat verhaal klopt dan zit jij er dus naast en is het des te frappanter dat RTL een podium blijft bieden voor het uitdragen hoe slecht Huub wel niet is.
* jumptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom maar bij tante Scandalous op schoot
Oowww, ik dacht dat ze beweerde dat het stormfront (lees extreem rechts) opeens ging SMSen, maar ze doelt dus op de fora (wat ook al niet klopt). Zoiets ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:59 schreef Dementor het volgende:
Er zou een zogenaamd stormfront (totaal verkeerde woordkeuze) van sms voor Huub aankomen volgens Brian.
Alleen als jouw tuin een zwembad heeft waarin mijn Jaap mag drijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wil jouw Jaap ook een keer naar mijn tuin?? Daar ligt ie zachter dan op jouw balkon
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef MargrietV het volgende:
kunnen we niet via Google.... de villa bekijken en in de gaten houden?
het gaat vast wel eerder uitlekken wie er weg gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
blijven jullie hier wel tot donderdag avond? Ook al is het om iedereen op de hoogte te houden met nieuwsfeiten!!!!!
Deze is mooier.quote:
mmmm ....ik ga de wii van me zoontje vanavond afpakken...nou mag mama eensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef Vandaag... het volgende:
wat moet ik nou gaan doen?
ohja ik was dozen inpakken voor mijn verhuizing![]()
Ik stel voor dat we massaal de golfbaan overvallen en daar gaan kamperen, verrekijkers mee is verplichtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef MargrietV het volgende:
kunnen we niet via Google.... de villa bekijken en in de gaten houden?
Inderdaad, 2 jaar kijken en het einde kan je niet zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef milk-shake het volgende:
goffer de goffer.................kijk je daar nou al bijna 2 jaar naar...............
Waar wil je die vandaan halen dan, het is nu 2 dagen langquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
blijven jullie hier wel tot donderdag avond? Ook al is het om iedereen op de hoogte te houden met nieuwsfeiten!!!!!
ik ga wel af en toe kijken of ik al weer de bewoners kan volgen donderdag...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Ja natuurlijk. Wij laten elkaar toch niet zo hard vallen als zij dat ons wel doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Klinkt nét een tikkie anders, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho......wel even het origineel hè?![]()
* Dementor klampt zich aan Smash-it vast....Neeeeeeeeee je zou pas na de 22e weg gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef Smash-it het volgende:
Nou, dag allen! We hebben gelachen..
Misschien rijdt iemanda wel toevallig op zn Puchje langs een groepje miljonairs....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar wil je die vandaan halen dan, het is nu 2 dagen lang![]()
Ik zie het, zal wel aan mijn leeftijd liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Gert het volgende:
Klinkt nét een tikkie anders, maar veel scheelt het niet.
Die golfbaan is toch al afgehuurd door NL?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we massaal de golfbaan overvallen en daar gaan kamperen, verrekijkers mee is verplicht
I ain't no crackhead, child!quote:
doe je best "je ken het"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamers met karakter blijven gewoon, net als bij de streamlocks, naar het zwarte beeld kijken en doen verslag.....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamers met karakter blijven gewoon, net als bij de streamlocks, naar het zwarte beeld kijken en doen verslag.....
ik ga gauw nog even mijn voorraadje pizza's aanvullen. Tot straksquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar haal je het toch allemaal vandaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan kraken we massaal de kooi en houden een Black Night Party!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die golfbaan is toch al afgehuurd door NL?
Ow ja dat kan, of misschien zijn sommigen wel zo gek om uit te vinden waar ze 2 dagen lang zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien rijdt iemanda wel toevallig op zn Puchje langs een groepje miljonairs....
1, 2 en 3. Waarvan alleen 2 een fatsoenlijk beeld geeft, en geluid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Bij mij doen alleen stream 1 en 2 het, klopt dat?
ja hier ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Ze wisselen af. Hier doen 4 streams het maar geen geluid op stream 3 en 4.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Omdat zo bij Talpa de streamlocks zijn begonnen. Ook toen al dwaze acties van fans, personeel bedreigen, allerlei instanties inschakelen......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waar haal je het toch allemaal vandaan
1 en 2 doen het perfect, het huwelijk nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
1, 2 en 3. Waarvan alleen 2 een fatsoenlijk beeld geeft, en geluid.
En waarschijnlijk zijn ze nóg wel een keer of 30 te zien, want dit gaat allemaal in de herhaling natuurlijk om de tijd te vullen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bah, heb ik er alles aan gedaan om die boksbeelden te ontlopen krijg ik ze nu te zien![]()
De rest van de streams gaan om Brian, zoals verwacht. Ik ga dit echt niet kijken.quote:
De streamlocks worden gebruikt als er iets in de Gouden Kooi gebeurt, wat wij niet mogen zien en horen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat zo bij Talpa de streamlocks zijn begonnen. Ook toen al dwaze acties van fans, personeel bedreigen, allerlei instanties inschakelen......
Promo????? Hij gaat in ieder filmpje door het lint.quote:
Voor jouw Jaap regel ik dat gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als jouw tuin een zwembad heeft waarin mijn Jaap mag drijven
Nu er toch geen streams meer zijn
Daar houden bepaalde streamers en kijkers van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Promo????? Hij gaat in ieder filmpje door het lint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |