Ze zijn alledrie als de dood voor Huubquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:27 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft een nieuw gedicht geschreven, getiteld De Gouden Kooi:
[..]
Zet ik 200 cp's inquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef T-lex het volgende:
Vanavond halve finale...daarna iedereen de villa uit en een hotel in. Daar gok ik op. (100cp's)
zie je wel..Huub is de agressiefste....zelfs hier weten we dat...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
Ach nu krijgt Huub de mogelijkheid Brian als nog een klap te verkopen
Op nowlive staat dat dat is omdat talpa/rtl anders contractbreuk pleegt naar ons als streamers...ze moeten dus wel iets uitzenden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
NL de gekste.
Wat een BS zeg, zo kunnen ze off stream vragen stellen aan B en A of wie dan ook en de antwoorden naar willekeur invullen.![]()
De wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef klarelucht het volgende:
[..]
zie je wel..Huub is de agressiefste....zelfs hier weten we dat...
Zoals brian op amanda af en toe doorslaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda geeft aan dat Huub een hoop goede fans heeft, maar ook een aantal fans die erg zijn doorgeslagen.
Kom ik weer aan met het verhaal van NL. Mensen die op Huub hebben gestemd kregen een bedankje van Brian.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Brian weet nu 'voor een feit' dat hij heel veel Huub sms'jes 'te pakken heeft gekregen'.
Diezelfde Amanda die zojuist nog zei dat haar moeder haar altijd gesteund heeft in de gouden kooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda geeft aan dat Huub een hoop goede fans heeft, maar ook een aantal fans die erg zijn doorgeslagen.
Maak jij je lekker zorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik maak me zorgen om Claire.
Als Huub straks buiten staat en dronken is ramt hij Claire zonder pardon in elkaar, of gaat hij haat tegen Claire zaaien bij wederzijdse vrienden/ bekenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |