abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:02:50 #1
188345 Py
op zich
pi_58647588
vervolg op: [COS #3703] Persmomentje.

Het lijkt er op dat ons laatste streamuurtje heeft geslagen...

Straks om 18.00 uur gaan de streams uit/zwart/zwembad(?), en dan rest ons niets anders dan in spanning af te wachten wie er donderdag niet meer is. En hebben we alleen de herinneringen nog aan de vele streamuren die we in de cos met elkaar hebben doorgebracht.

Zojuist is er een persconferentie geweest waarin alle bewoners zich voor de állerlaatste keer hebben kunnen promoten.

Jaap zorgt ervoor dat niemand van de andere bewoners zijn interviews kan horen. Het valt op dat als Jaap gevraagd wordt over ná De Gouden Kooi, dat hij antwoord dat hij verder gaat met de TerrorJaapShow. Hij heeft het alleen over zichzelf. Hij heeft er een heel ondernemersplan voor geschreven en het is erg enthousiast ontvangen. Als Huub gevraagd wordt over na de show, zegt hij dat hij met Jaap 'iets op tv gaat doen'.
Verder zegt Jaap in de 1 op 1 interviews dat hij de helft van het miljoen aan goede doelen gaat weggeven. Hij heeft er een aantal aangeschreven en morgen komt een notaris om het allemaal vast te leggen.

Brian vertelt dat hij de langstzittende is. Dat hij zichzelf bloot heeft gegeven, mooie dingen en lelijke dingen. Dat hij veel over zichzelf heeft geleerd. Hij wil een nieuwbouwhuis kopen na De Gouden Kooi. Weer graag bij familie en vrienden zijn. Enz..

Amanda noemt dat ze de langstzittende vrouw is. Voor de rest vertelt ze veel over hoe slecht Huub met zijn agressieve fans is.

Huub vertelt het ene interview dat hij het allemaal voor het miljoen heeft gedaan. Dat het spel voor hem boven alles stond. En in het andere interview zegt hij dat het geld de slechtste motivator voor alles is. Maar dat hij nou eenmaal vanwege de beeldvorming niet kan vertellen dat John de Mol een villa heeft neergezet waarin je mag doen wat je wilt.

Claire vindt zichzelf heel dapper dat ze er na zo lange tijd nog heeft durven in te stappen. Ze heeft veel bereikt en voelt zich al een winnaar. Ze is met Huub getrouwd.

De koffers zijn gepakt:

Vanaf 18.00 uur gaat het halvefinalespel oopgenomen worden. En omdat wij donderdag pas mogen weten wie er uit is geknikkerd door de rest, gaan zometeen de streams eraf.

En zo lijkt aan meer dan anderhalf jaar DGK een einde te komen...

Maar voor sommigen is het misschien toch maar beter zo

=============================================================================

Nog héél even lief cossen allemaal, nu het nog kan

Ho. Op de valreep nog een nagekomen bericht:
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
"De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Daarnaast zullen er woensdag extra reportages op de site verschijnen. We confronteren de Miljonairs met quotes uit het verleden. Weten ze nog in welke situatie ze een bepaalde uitspraak hebben gedaan? En staan ze daar nog achter? Ook zullen we te weten komen wat hun favoriete plek in de Villa is. Waar zijn ze het liefst en welke herinnering of welk verhaal hangt daar aan? Kortom, zo vlak voor het einde maken we ze het nog even flink lastig! En het personeel vergeten we ook niet. Want hoe moet het met hen verder?

Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!"

+ Plaatje van persconferentie met daaronder de onsterfelijke woorden:
"Welk zonnebrilletje zullen we niet meer terug zien donderdagavond? "
Het is dus gewoon een hééle lange, aangekondigde streamlock
En nog niet het echte einde

Pfew

[ Bericht 64% gewijzigd door Py op 13-05-2008 17:49:14 ]
pi_58647767
dat meen je niet, vandaag om 18;00 uur??????
wanneer is dat bekend geworden? heb t gemist......
waar gaan ze eigenlijk heen met hun koffers?
pi_58647778
Die koffers...het is net een scene uit schindlers list of zo.
Make my day!
pi_58647787
Huub kan beter de dodenmars of de Danse Macabre inzetten.
pi_58647792
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef agter het volgende:

whehehehe denk niet dat jaap daarvoor gecast word
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:15:17 #6
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58647793
Maar zouden de streams dan niet weer aan gaan na donderdag?
pi_58647800
ben blij dat ik dit nu lees was dood gegaan vanavond....en ik wou de halve finale zien....weet iemand waarom we niet mogen meekijken?
pi_58647806
Denk dat ze gewoon naar een hotel gaan...kunnen ze mooi alles opbouwen in de villa voor de finale.

Amanda zei net ook: 'zal ik een bikini meenemen".........." na, dan ga ik wel in m'n ondergoed"
Ook niet echt een afweging die je doet als je zou pakken voor thuis.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:16:00 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58647812
Kwart over vijf. Hoogste tijd om eens wat duidelijkheid te verschaffen mbt het al dan niet uitzenden van de streams, lijkt mij.
Bedankt Py!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 17:16:08 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_58647815
Thanx PY.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:07 schreef Copycat het volgende:

De douchegel verbaast me meer.
Wat ik vanochtend al zei..... ze draaien ons weer een rad voor ogen. Net doen of ze weggaan en de REDACTIE kan met een gerust hart de volgende mededeling op de plasma zetten:

De miljonairs zijn op dit moment niet aanwezig en zijn bezig met de beloofde dropping.

Ondertussen worden de opnames gemaakt van de halve finale.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:16:44 #11
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58647827
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef agter het volgende:
Zouden ze echt gedropt gaan worden? Het lijkt me toch dat er genoeg bedreigingen over en weer zijn gegaan om dat idee niet meer uit te voeren.

Wat betreft de TT de OP is thnx.
be nice or go away
pi_58647829
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, dat is zo jammer dat Huub zo over zich heeft laten lopen de hele tijd. Het enige moment dat hij voor zichzelf is opgekomen is toen hij eiste dat hij weer terug mocht komen in DGK. Voor de rest is elk plan wat hij had of elke actie tegengewerkt of simpelweg niet toegestaan. Hij leek wel aan handen en voeten gebonden.

Als Brian weg moet (wat ik niet denk) slaat hij eerst de deuren eruit en later Amanda in elkaar. Maar verder is het een lieve jongen hoor, met een heel goed hart
Het is zomaar een ingeving die nergens op gebaseerd is, maar de uitgangspunten waren als volgt:
-De gouden kooi werd niet best bekeken en als er al aandacht aan werd besteed op andere plekken dan op talpa dan was het altijd negatief (treitershow, agressie enz)
-Huub had een behoorlijk grote aanhang op internet die ervan overtuigd was dat hij Nathanael niet geraakt had
-Stijn kon het altijd goed vinden met Huub
-Stijn komt uit de communicatiehoek, dikke kans dat de P.R. hier ook onder valt

Zou het dan mogelijk zijn dat het plan helemaal niet van Huub zelf kwam, maar dat Stijn hem heeft aangeraden naar Boulevard te stappen met zijn verhaal en dat hij mocht terugkomen als hij voldoende tv-aandacht voor de gouden kooi zou weten te krijgen?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:17:08 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58647833
LOL
Dat minigifje van rat en Fries staat op de site van Huub
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58647834
Raar dat het nog niet officieel gemeld is.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:17:48 #15
38396 mazaru
pi_58647848
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 17:17:55 #16
137949 Disana
pi_58647854
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:15 schreef T-lex het volgende:
Denk dat ze gewoon naar een hotel gaan...kunnen ze mooi alles opbouwen in de villa voor de finale.

Amanda zei net ook: 'zal ik een bikini meenemen".........." na, dan ga ik wel in m'n ondergoed"
Ook niet echt een afweging die je zou pakken voor thuis.
Die stijltang wel of niet mee... duidt dat niet op een kort verblijf buitenshuis, of toch juist op een eventueel vertrek (buiten zal ze wel een andere kunnen vinden)? Ik weet het niet hoor, je kunt best gelijk hebben.
pi_58647855
B: Weet je waar we de koffers neer moeten zetten
J: Jaa, bij jou schoorsteen
pi_58647857
pi_58647867
Ze gaan voor 2 of 3 nachten weg. Huub had een telefoontje van achter en stak eerst 2 en daarna 3 vingers op naar Jaap en zei "zoveel, voor zoveel moet je pakken".
Make my day!
pi_58647885
die kromme benen van amanda onder dat jurkje (als ze loopt)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58647889
Ik vind dit maar spooky.
pi_58647892
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Zou het dan mogelijk zijn dat het plan helemaal niet van Huub zelf kwam, maar dat Stijn hem heeft aangeraden naar Boulevard te stappen met zijn verhaal en dat hij mocht terugkomen als hij voldoende tv-aandacht voor de gouden kooi zou weten te krijgen?
Dat was wat Jaap twee dagen geleden vertelde, 't zou mij niets verbazen...
pi_58647901
Als ze vertrekken uit de villa worden ze 100% gevonden.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:20:51 #24
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58647903
Ik mag toch wel hopen dat er bij die stemming een notaris zit...
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:21:12 #25
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58647910
Brian vindt Huub de duivel. En hij en Amanda gaan nog even enorm zeveren over Huub, Huub en nog eens Huub, zoals altijd dus eigenlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 17:21:25 #26
135305 beequeen
Lost.
pi_58647912
Brian: Als Huub zou winnen wordt de duivel beloond.

Hoe krijgt hij het uit zijn strot die rat, and the beat goes on.....Huub, Huub, Huub......Mute.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58647918
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Thanx PY.
[..]

Wat ik vanochtend al zei..... ze draaien ons weer een rad voor ogen. Net doen of ze weggaan en de REDACTIE kan met een gerust hart de volgende mededeling op de plasma zetten:

De miljonairs zijn op dit moment niet aanwezig en zijn bezig met de beloofde dropping.

Ondertussen worden de opnames gemaakt van de halve finale.
Dat is inderdaad erg snood......Jaap wilde zo straks ook niets vertellen tegen Huub, voordat iedereen weg was. Als ze naar buiten gaan komen ze geheid mensen, en dus ook weer info tegen....
pi_58647929
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als Huub zou winnen wordt de duivel beloond.

Hoe krijgt hij het uit zijn strot die rat, and the beat goes on.....Huub, Huub, Huub......Mute.
Brian is de anti christ.
pi_58647936
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:20 schreef Dementor het volgende:
Ik vind dit maar spooky.
Rustig maar, komt best goed.
En anders is er altijd nog......... http://www.slachtofferhulp.nl
pi_58647945
Jaap: ik wil schaakboeken meenemen zodat ik daar kan schaken.

Hotel gok ik zo?
pi_58647948
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:23:36 #32
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58647958
Brian: Wat vond je van mijn gesprek?
en gaat vervolgens Amanda afkraken
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58647964
Twee dagen Centerparcs Zeewolde.....
pi_58647966
ook ik wil over hun schouder meekijken of alles wel gaat zoals het evt. zou moeten gaan.....
ik kan er niet overuit
waarom????? waarheen??????
pi_58647968
Jaap neemt z'n schaakbord ook mee. Het lijkt er dus op dat ze eventjes de villa verlaten.
pi_58647969
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef Dementor het volgende:
Jaap: ik wil schaakboeken meenemen zodat ik daar kan schaken.

Hotel gok ik zo?
Denk het ook.
En daarom geen streams...want geen camera's.
Make my day!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:24:14 #37
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58647971
Oh de truc is grapjes maken, volgens Brian. de lolbroek uithangen.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58647973
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
bril-fokking-jant!
pi_58647977
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelskunsten op den brandstapel met die gedrochten!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:24:34 #40
38396 mazaru
pi_58647978
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:25:00 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58647984
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef Dementor het volgende:

Brian is de anti christ.
En Amanda zijn instrument:
pi_58647988
Er zou nou nu een fan voor de deur moeten staan met een volgauto.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:25:16 #43
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58647993
Hoe kan het nu dat Amanda en Brian zo stellig beweren dat ze naar de finale gaan???
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58648000
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is onmogelijk, Jaap is een hulpje van Satan!
pi_58648010
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:18 schreef agter het volgende:
Ze gaan voor 2 of 3 nachten weg. Huub had een telefoontje van achter en stak eerst 2 en daarna 3 vingers op naar Jaap en zei "zoveel, voor zoveel moet je pakken".
'Ze' als in dat ze allemaal voor zoveel nachten weg zouden gaan? Of misschien dat alleen de weggestemde uiteindelijk ergens zolang gaat 'onderduiken'?
pi_58648017
vv:
"De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Daarnaast zullen er woensdag extra reportages op de site verschijnen. We confronteren de Miljonairs met quotes uit het verleden. Weten ze nog in welke situatie ze een bepaalde uitspraak hebben gedaan? En staan ze daar nog achter? Ook zullen we te weten komen wat hun favoriete plek in de Villa is. Waar zijn ze het liefst en welke herinnering of welk verhaal hangt daar aan? Kortom, zo vlak voor het einde maken we ze het nog even flink lastig! En het personeel vergeten we ook niet. Want hoe moet het met hen verder?

Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!"

+ Plaatje van persconferentie met daaronder de onsterfelijke woorden:
"Welk zonnebrilletje zullen we niet meer terug zien donderdagavond? "
Make my day!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:26:47 #47
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58648028
Ik ga er niet eens naar kijken ook, dat gelul van Brian en Amanda dan maar geen laatste streams kijken
pi_58648034
Vanavond halve finale...daarna iedereen de villa uit en een hotel in. Daar gok ik op. (100cp's)
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:27:00 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58648036
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:24 schreef Scandalous het volgende:
Oh de truc is grapjes maken, volgens Brian. de lolbroek uithangen.
Dat is dan weer wel enorm lachwekkend. Degene zonder ook maar een vleugje humor beroept zich op grappen maken als truc.
Doelt ie daarbij op de föhngrappen, de douchegrappen en de Friese lulgrappen?
pi_58648044
Brian heeft een nieuw gedicht geschreven, getiteld De Gouden Kooi:
quote:
De Gouden Kooi

Huub
HuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuub
HuubHuub
HuubHuubHuubHuub
HuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuubHuub
Huub