Er gaat dus off-stream iemand uit, heerlijk open en overal camera's dus......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Daarnaast zullen er woensdag extra reportages op de site verschijnen. We confronteren de Miljonairs met quotes uit het verleden. Weten ze nog in welke situatie ze een bepaalde uitspraak hebben gedaan? En staan ze daar nog achter? Ook zullen we te weten komen wat hun favoriete plek in de Villa is. Waar zijn ze het liefst en welke herinnering of welk verhaal hangt daar aan? Kortom, zo vlak voor het einde maken we ze het nog even flink lastig! En het personeel vergeten we ook niet. Want hoe moet het met hen verder?
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!
Wat een geweldig alternatiefquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs!
Daarnaast zullen er woensdag extra reportages op de site verschijnen. We confronteren de Miljonairs met quotes uit het verleden. Weten ze nog in welke situatie ze een bepaalde uitspraak hebben gedaan? En staan ze daar nog achter? Ook zullen we te weten komen wat hun favoriete plek in de Villa is. Waar zijn ze het liefst en welke herinnering of welk verhaal hangt daar aan? Kortom, zo vlak voor het einde maken we ze het nog even flink lastig! En het personeel vergeten we ook niet. Want hoe moet het met hen verder?
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!
'Ze' moeten (als ik Huub goed interpreteer) hun koffers voor 2 a 3 nachten pakken...dus dat geldt voor allemaal...denk ik zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Inq. het volgende:
[..]
'Ze' als in dat ze allemaal voor zoveel nachten weg zouden gaan? Of misschien dat alleen de weggestemde uiteindelijk ergens zolang gaat 'onderduiken'?
Op zich klopt dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:24 schreef Scandalous het volgende:
Oh de truc is grapjes maken, volgens Brian. de lolbroek uithangen.
Het rijmt wel van A tot Z. Hij heeft echt wat bijgeleerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:27 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft een nieuw gedicht geschreven, getiteld De Gouden Kooi:
[..]
Volgens mij haal je wat namen door elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik maak me zorgen om Claire.
Als Huub straks buiten staat en dronken is ramt hij Claire zonder pardon in elkaar, of gaat hij haat tegen Claire zaaien bij wederzijdse vrienden/ bekenden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef agter het volgende:
vv:
Ehmm, Flens en consorten of het kalm houden van die twee met drogredenen. Take your pick.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:25 schreef Lady-night het volgende:
Hoe kan het nu dat Amanda en Brian zo stellig beweren dat ze naar de finale gaan???
Ja! Lachuuuuhquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel enorm lachwekkend. Degene zonder ook maar een vleugje humor beroept zich op grappen maken als truc.
Doelt ie daarbij op de föhngrappen, de douchegrappen en de Friese lulgrappen?
..nou dat getengel van Huub mag ook wel eens afgelopen zijn....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Scandalous het volgende:
Ik ga er niet eens naar kijken ook, dat gelul van Brian en Amandadan maar geen laatste streams kijken
Maar waar is de humor waar hij zichzelf zo goed in acht?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:29 schreef Gert het volgende:
Op zich klopt dat wel natuurlijk.
Voor veel streamers is het nauwelijks voorstelbaar, omdat ze de ware aard van dit gluiperige stuk vuil kennen, maar Brian kan heel innemend, vlot en stoer overkomen. Met tegelijkertijd een zweem van kwetsbaarheid en verlegenheid. Ik denk dat JdM in hem een prima winnaar en ambassadeur van DGK ziet.
Ik kan me ook nog goed herinneren dat hij erg goed lag toen DGK net begonnen was. Ook mij leek het aanvankelijk wel een aardige en creative vent. Langzaam maar zeker veranderde dit.
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub straks buiten staat en dronken is ramt hij Claire zonder pardon in elkaar, of gaat hij haat tegen Claire zaaien bij wederzijdse vrienden/ bekenden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Dus we krijgen straks tot donderdag 22:30 DGK propaganda met Brian en Dellie in de hoofdrol?
Maak jij je maar zorgen over jezelf, zou ik zo denken...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
NL de gekste.quote:
Yep, overgoten met een dikke laag duivelse Huub.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Dus we krijgen straks tot donderdag 22:30 DGK propaganda met Brian en Dellie in de hoofdrol?
tja...ook voor Jaap komt een keer die dag dat je genoeg van Huub's gedrag hebt...eindelijk...hopelijk...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Jaap ligt nog niet of het begint al weer gelijk over Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |