Dat is inderdaad erg snood......Jaap wilde zo straks ook niets vertellen tegen Huub, voordat iedereen weg was. Als ze naar buiten gaan komen ze geheid mensen, en dus ook weer info tegen....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Thanx PY.![]()
[..]
Wat ik vanochtend al zei..... ze draaien ons weer een rad voor ogen. Net doen of ze weggaan en de REDACTIE kan met een gerust hart de volgende mededeling op de plasma zetten:
De miljonairs zijn op dit moment niet aanwezig en zijn bezig met de beloofde dropping.
Ondertussen worden de opnames gemaakt van de halve finale.
Brian is de anti christ.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als Huub zou winnen wordt de duivel beloond.
Hoe krijgt hij het uit zijn strot die rat, and the beat goes on.....Huub, Huub, Huub......Mute.
Rustig maar, komt best goed.quote:
Denk het ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef Dementor het volgende:
Jaap: ik wil schaakboeken meenemen zodat ik daar kan schaken.
Hotel gok ik zo?
En Amanda zijn instrument:quote:
'Ze' als in dat ze allemaal voor zoveel nachten weg zouden gaan? Of misschien dat alleen de weggestemde uiteindelijk ergens zolang gaat 'onderduiken'?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:18 schreef agter het volgende:
Ze gaan voor 2 of 3 nachten weg. Huub had een telefoontje van achter en stak eerst 2 en daarna 3 vingers op naar Jaap en zei "zoveel, voor zoveel moet je pakken".
Dat is dan weer wel enorm lachwekkend. Degene zonder ook maar een vleugje humor beroept zich op grappen maken als truc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:24 schreef Scandalous het volgende:
Oh de truc is grapjes maken, volgens Brian. de lolbroek uithangen.
quote:De Gouden Kooi
Huub
HuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuub
HuubHuub
HuubHuubHuubHuub
HuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuubHuub
Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |