doe je best "je ken het"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamers met karakter blijven gewoon, net als bij de streamlocks, naar het zwarte beeld kijken en doen verslag.....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamers met karakter blijven gewoon, net als bij de streamlocks, naar het zwarte beeld kijken en doen verslag.....
ik ga gauw nog even mijn voorraadje pizza's aanvullen. Tot straksquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar haal je het toch allemaal vandaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?
Die streamlocks hebben we ook aan die gasten te danken....
Dan kraken we massaal de kooi en houden een Black Night Party!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die golfbaan is toch al afgehuurd door NL?
Ow ja dat kan, of misschien zijn sommigen wel zo gek om uit te vinden waar ze 2 dagen lang zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien rijdt iemanda wel toevallig op zn Puchje langs een groepje miljonairs....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |