Ik kan heel goed de schone schijn ophouden ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fijn om te weten dat wij dat alvast niet zijn.....
Edit: Die hele DGK gaat jou alleen maar om spelfouten, de rest zal je een zorg zijn..![]()
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze allemaal hun koffers moeten pakken, maar dat alleen degene die eruit moet, naar een hotel gaat totdat de uitzending is geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef agter het volgende:
[..]
'Ze' moeten (als ik Huub goed interpreteer) hun koffers voor 2 a 3 nachten pakken...dus dat geldt voor allemaal...denk ik zo.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook
Dit is de climax, hier leven wij naar toe, ...al 17 maanden lang...
..ik ben ook zeer teleurgesteld hierover...
..is nu alles wel te vertrouwen?????...moeten we alles geloven???? waarom, mogen we niet mee kijken?ze komen natuurlijk heel makkelijk weg met "technisch niet mogelijk"
raar raar raar
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook raar en maakt echt alles kapot.Juist die momenten had ik graag gezien.De echte emoties enzo.
Mijn Jaap gaat zo naar het balkonquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Which reminds me.... de Jaap moet nog van zolder gehaald worden
Ik ook. Je hebt als streamer bijna 2 jaar meegeleefd met dat programma en nu opeens de streams op zwart omdat ze die villa om moeten bouwen? Waarom laten ze niet gewoon een cameraploegje meelopen? Nu krijgen streamers ouwe meuk te zien voor hun geld...ik zou gaan stakenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
Vanavond dus de finale... en donderdag weer terug... Dat zou kunnen betekenen dat er tijd gemaakt is om B en A of H en C tijd te gunnen om van elkaar afscheid te neen. Het doet me zeer dat we die momenten niet mee mogen maken. Want hier hebben we allemaal naar toegeleefd.
Stel dat je donderdag de streams aanzet en Huub of Brian is weg? Dat vind ik erg raar.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat wij dat alvast niet zijn.....
Edit: Die hele DGK gaat jou alleen maar om spelfouten, de rest zal je een zorg zijn..![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?
Die streamlocks hebben we ook aan die gasten te danken....
Damn, wat zul jij Villa Vandaag gaan missen......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. Op de valreep dan wel, maar toch.
Zeg Meneer dropping gaan we jou nog zien voor 22 mei?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
(ach, met spelfouten heb je altijd iets te verbeterererereren:)
Er staat een petitie op nl...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook. Je hebt als streamer bijna 2 jaar meegeleefd met dat programma en nu opeens de streams op zwart omdat ze die villa om moeten bouwen? Waarom laten ze niet gewoon een cameraploegje meelopen? Nu krijgen streamers ouwe meuk te zien voor hun geld...ik zou gaan staken
Nee hoor. Ik heb altijd nog een blik freelancers die ik de oren kan wassenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, wat zul jij Villa Vandaag gaan missen......
Goedenavond allen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Huub zou ik misschien nog een of twee SMSjes sturen. Is hij eruit, dan ga ik echt niet voor iemand anders smsen, en al helemaal niet voor een Amanda, Brian of Jaap.
Dat meen je?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef agter het volgende:
Er staat een petitie op nl...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg Meneer dropping gaan we jou nog zien voor 22 mei?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?
Die streamlocks hebben we ook aan die gasten te danken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |