1, 2 en 3. Waarvan alleen 2 een fatsoenlijk beeld geeft, en geluid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Bij mij doen alleen stream 1 en 2 het, klopt dat?
ja hier ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Ze wisselen af. Hier doen 4 streams het maar geen geluid op stream 3 en 4.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Omdat zo bij Talpa de streamlocks zijn begonnen. Ook toen al dwaze acties van fans, personeel bedreigen, allerlei instanties inschakelen......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waar haal je het toch allemaal vandaan
1 en 2 doen het perfect, het huwelijk nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
1, 2 en 3. Waarvan alleen 2 een fatsoenlijk beeld geeft, en geluid.
En waarschijnlijk zijn ze nóg wel een keer of 30 te zien, want dit gaat allemaal in de herhaling natuurlijk om de tijd te vullen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bah, heb ik er alles aan gedaan om die boksbeelden te ontlopen krijg ik ze nu te zien![]()
De rest van de streams gaan om Brian, zoals verwacht. Ik ga dit echt niet kijken.quote:
De streamlocks worden gebruikt als er iets in de Gouden Kooi gebeurt, wat wij niet mogen zien en horen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat zo bij Talpa de streamlocks zijn begonnen. Ook toen al dwaze acties van fans, personeel bedreigen, allerlei instanties inschakelen......
Promo????? Hij gaat in ieder filmpje door het lint.quote:
Voor jouw Jaap regel ik dat gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als jouw tuin een zwembad heeft waarin mijn Jaap mag drijven
Nu er toch geen streams meer zijn
Daar houden bepaalde streamers en kijkers van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Promo????? Hij gaat in ieder filmpje door het lint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |