mmmm ....ik ga de wii van me zoontje vanavond afpakken...nou mag mama eensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef Vandaag... het volgende:
wat moet ik nou gaan doen?
ohja ik was dozen inpakken voor mijn verhuizing![]()
Ik stel voor dat we massaal de golfbaan overvallen en daar gaan kamperen, verrekijkers mee is verplichtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef MargrietV het volgende:
kunnen we niet via Google.... de villa bekijken en in de gaten houden?
Inderdaad, 2 jaar kijken en het einde kan je niet zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef milk-shake het volgende:
goffer de goffer.................kijk je daar nou al bijna 2 jaar naar...............
Waar wil je die vandaan halen dan, het is nu 2 dagen langquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
blijven jullie hier wel tot donderdag avond? Ook al is het om iedereen op de hoogte te houden met nieuwsfeiten!!!!!
ik ga wel af en toe kijken of ik al weer de bewoners kan volgen donderdag...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
blijven jullie hier wel tot donderdag avond? Ook al is het om iedereen op de hoogte te houden met nieuwsfeiten!!!!!
Ja natuurlijk. Wij laten elkaar toch niet zo hard vallen als zij dat ons wel doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Klinkt nét een tikkie anders, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho......wel even het origineel hè?![]()
* Dementor klampt zich aan Smash-it vast....Neeeeeeeeee je zou pas na de 22e weg gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef Smash-it het volgende:
Nou, dag allen! We hebben gelachen..
Misschien rijdt iemanda wel toevallig op zn Puchje langs een groepje miljonairs....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar wil je die vandaan halen dan, het is nu 2 dagen lang![]()
Ik zie het, zal wel aan mijn leeftijd liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Gert het volgende:
Klinkt nét een tikkie anders, maar veel scheelt het niet.
Die golfbaan is toch al afgehuurd door NL?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we massaal de golfbaan overvallen en daar gaan kamperen, verrekijkers mee is verplicht
I ain't no crackhead, child!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |