Pinkt traantje weg ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, misschien bedoel ik wel te zeggen dat ik jou ga missen......'t wordt ook hier tijd om afscheid te nemen....
Ik vind Huub ook slecht, net zoals bijna iedereen Brian slecht vindt (en ik vind hem trouwens ook niet echt lekkertje). Er is wat mij betreft dus niets aan de hand. (zolang het direct met DGK verbonden blijft) Alles wat daarna komt, daar moet je verre van blijven vind ik. Uiteindelijk doen ze het binnen DGK zichzelf allemaal zelf aan...., ze konden er ieder moment uit stappen, dus "no mercy"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als je Brian en Amanda mag geloven dan was Huub de enige die op Koninginnedag door omstanders gehaat werd, dat vonden ze trouwens erg grappig. Als dat verhaal klopt dan zit jij er dus naast en is het des te frappanter dat RTL een podium blijft bieden voor het uitdragen hoe slecht Huub wel niet is.
* jumptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom maar bij tante Scandalous op schoot
Oowww, ik dacht dat ze beweerde dat het stormfront (lees extreem rechts) opeens ging SMSen, maar ze doelt dus op de fora (wat ook al niet klopt). Zoiets ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:59 schreef Dementor het volgende:
Er zou een zogenaamd stormfront (totaal verkeerde woordkeuze) van sms voor Huub aankomen volgens Brian.
Alleen als jouw tuin een zwembad heeft waarin mijn Jaap mag drijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wil jouw Jaap ook een keer naar mijn tuin?? Daar ligt ie zachter dan op jouw balkon
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef MargrietV het volgende:
kunnen we niet via Google.... de villa bekijken en in de gaten houden?
het gaat vast wel eerder uitlekken wie er weg gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
blijven jullie hier wel tot donderdag avond? Ook al is het om iedereen op de hoogte te houden met nieuwsfeiten!!!!!
Deze is mooier.quote:
mmmm ....ik ga de wii van me zoontje vanavond afpakken...nou mag mama eensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef Vandaag... het volgende:
wat moet ik nou gaan doen?
ohja ik was dozen inpakken voor mijn verhuizing![]()
Ik stel voor dat we massaal de golfbaan overvallen en daar gaan kamperen, verrekijkers mee is verplichtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef MargrietV het volgende:
kunnen we niet via Google.... de villa bekijken en in de gaten houden?
Inderdaad, 2 jaar kijken en het einde kan je niet zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef milk-shake het volgende:
goffer de goffer.................kijk je daar nou al bijna 2 jaar naar...............
Waar wil je die vandaan halen dan, het is nu 2 dagen langquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
blijven jullie hier wel tot donderdag avond? Ook al is het om iedereen op de hoogte te houden met nieuwsfeiten!!!!!
ik ga wel af en toe kijken of ik al weer de bewoners kan volgen donderdag...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Ja natuurlijk. Wij laten elkaar toch niet zo hard vallen als zij dat ons wel doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Klinkt nét een tikkie anders, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho......wel even het origineel hè?![]()
* Dementor klampt zich aan Smash-it vast....Neeeeeeeeee je zou pas na de 22e weg gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:02 schreef Smash-it het volgende:
Nou, dag allen! We hebben gelachen..
Misschien rijdt iemanda wel toevallig op zn Puchje langs een groepje miljonairs....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar wil je die vandaan halen dan, het is nu 2 dagen lang![]()
Ik zie het, zal wel aan mijn leeftijd liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Gert het volgende:
Klinkt nét een tikkie anders, maar veel scheelt het niet.
Die golfbaan is toch al afgehuurd door NL?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we massaal de golfbaan overvallen en daar gaan kamperen, verrekijkers mee is verplicht
I ain't no crackhead, child!quote:
doe je best "je ken het"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamers met karakter blijven gewoon, net als bij de streamlocks, naar het zwarte beeld kijken en doen verslag.....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamers met karakter blijven gewoon, net als bij de streamlocks, naar het zwarte beeld kijken en doen verslag.....
ik ga gauw nog even mijn voorraadje pizza's aanvullen. Tot straksquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar haal je het toch allemaal vandaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat we die momenten niet zien doordat maffe streamers met doldwaze acties dat zelf stuk hebben gemaakt. Het kan niet, er draaien er geheid een stel door....?
Die streamlocks hebben we ook aan die gasten te danken....
Dan kraken we massaal de kooi en houden een Black Night Party!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die golfbaan is toch al afgehuurd door NL?
Ow ja dat kan, of misschien zijn sommigen wel zo gek om uit te vinden waar ze 2 dagen lang zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien rijdt iemanda wel toevallig op zn Puchje langs een groepje miljonairs....
1, 2 en 3. Waarvan alleen 2 een fatsoenlijk beeld geeft, en geluid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Bij mij doen alleen stream 1 en 2 het, klopt dat?
ja hier ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Ze wisselen af. Hier doen 4 streams het maar geen geluid op stream 3 en 4.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mootie het volgende:
Omdat zo bij Talpa de streamlocks zijn begonnen. Ook toen al dwaze acties van fans, personeel bedreigen, allerlei instanties inschakelen......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waar haal je het toch allemaal vandaan
1 en 2 doen het perfect, het huwelijk nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
1, 2 en 3. Waarvan alleen 2 een fatsoenlijk beeld geeft, en geluid.
En waarschijnlijk zijn ze nóg wel een keer of 30 te zien, want dit gaat allemaal in de herhaling natuurlijk om de tijd te vullen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bah, heb ik er alles aan gedaan om die boksbeelden te ontlopen krijg ik ze nu te zien![]()
De rest van de streams gaan om Brian, zoals verwacht. Ik ga dit echt niet kijken.quote:
De streamlocks worden gebruikt als er iets in de Gouden Kooi gebeurt, wat wij niet mogen zien en horen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat zo bij Talpa de streamlocks zijn begonnen. Ook toen al dwaze acties van fans, personeel bedreigen, allerlei instanties inschakelen......
Promo????? Hij gaat in ieder filmpje door het lint.quote:
Voor jouw Jaap regel ik dat gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als jouw tuin een zwembad heeft waarin mijn Jaap mag drijven
Nu er toch geen streams meer zijn
Daar houden bepaalde streamers en kijkers van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Promo????? Hij gaat in ieder filmpje door het lint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |