Dat geloof ik graag...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda geeft aan dat Huub een hoop goede fans heeft, maar ook een aantal fans die erg zijn doorgeslagen.
En zeker niet op Jaap, want als Huub eruit gaat donderdag is ie genaaid door Jaap...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:38 schreef LucasV het volgende:
Jaap , Brian en Cavia kunnen wel praten over waar de stemmen heen gaan als Huub eruit gaat , maar gaan de Huubstemmers dan überhaupt nog wel stemmen ..
Voor Huub zou ik misschien nog een of twee SMSjes sturen. Is hij eruit, dan ga ik echt niet voor iemand anders smsen, en al helemaal niet voor een Amanda, Brian of Jaap.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:38 schreef LucasV het volgende:
Jaap , Brian en Cavia kunnen wel praten over waar de stemmen heen gaan als Huub eruit gaat , maar gaan de Huubstemmers dan überhaupt nog wel stemmen ..
Brian zegt dat Bram allerlei bedrijven aan het samenvoegen is om op Huub te stemmen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bram, broer van Claire wordt er weer bijgehaald
Juistquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef MargrietV het volgende:
Niet de Huubfans hebben Brian hoog in de popo laten komen, maar de regie.....
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Huub zou ik misschien nog een of twee SMSjes sturen. Is hij eruit, dan ga ik echt niet voor iemand anders smsen, en al helemaal niet voor een Amanda, Brian of Jaap.
Ik neem die opmerking van haar met geen enkel korreltje zout. Er zijn legio Huub fans die volledig van God los zijn........gewoon groupie gedrag vertonenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Diezelfde Amanda die zojuist nog zei dat haar moeder haar altijd gesteund heeft in de gouden kooi.
Dan weet je meteen met hoeveel zout je haar opmerkingen moet nemen.
oja is zeker te moeilijk...sorry..quote:
Geldt dat echter ook niet voor legio Brian en Amanda fans en een aantal Jaapfans?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem die opmerking van haar met geen enkel korreltje zout. Er zijn legio Huub fans die volledig van God los zijn........gewoon groupie gedrag vertonen
Ik zie haar nog Huub wegtillen toen hij met Brian in de clinch ging.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef dieenebart het volgende:
Maak jij je lekker zorgen![]()
Claire is best in staat om voor zichzelf te zorgen, en dat in elkaar slaan geloof ik ook niet zo in. Zij is al groter dan Huub. En dan zijn wij (achterban) er ook nog...
Ik maak me meer zorgen om Amanda.
Die gast is niet goed bij zn hoofd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef mootie het volgende:
Brian weet precies hoeveel sms-jes Bram heeft gestuurd.... yeah right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |