Puick plan. Ga ik zometeen ook maar eens doenquote:
Mooi! Slaap lekker kerel!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick plan. Ga ik zometeen ook maar eens doen
Slaap lekkerquote:
ja, het weertje hier werkt inderdaad ook wel mee.quote:Op dinsdag 13 mei 200803:10 schreef Sander170 het volgende:
Met mij gaat het uitstekend, vooral met dit lekkere weer. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hier is het alweer warm aan het wordenquote:Op dinsdag 13 mei 200803:13 schreef Sander170 het volgende:
Ja warm hé buiten, tis nu beetje afgekoeld hier. [afbeelding]
da's altijd zo jahquote:Op dinsdag 13 mei 200803:14 schreef Sander170 het volgende:
Tis nu iets koeler buiten, behalve op me slaapkamer helaas.
Ja dat lijkt me ook logisch hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het alweer warm aan het worden
tja, nog even wachten dus.quote:Op dinsdag 13 mei 200803:14 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoer over 3 á 4 uurtjes ook!
toch wel ja?quote:Op dinsdag 13 mei 200803:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook logisch hoor. [afbeelding]
net gedaan hequote:Op dinsdag 13 mei 200803:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja of je gaat eventjes slapen uiteraard!
dat denk ik ook..quote:Op dinsdag 13 mei 200803:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tja... ik in moet er nog in hé... [afbeelding]
in indonesische tijd gaan mensen nu net naar kantoorquote:Op dinsdag 13 mei 200803:25 schreef Sander170 het volgende:
Ja in Nederlandse tijd lijkt me dat wél !!!!
hoezo datquote:Op dinsdag 13 mei 200803:25 schreef BrandX het volgende:
het ziet er naar uit dat ik een nachtje slaap oversla [afbeelding]
In Hollandse tijd hebben mensen nu precies de helft slaap erop zitten!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in indonesische tijd gaan mensen nu net naar kantoor
ben lekker bezig, nog een hoofdstukje schrijven van mijn scriptie en dan is het af, en dat is nog het leukste hoofdstuk ook, dus ga nog even door.quote:
aah, op die fiets.. als je eenmaal over je slaap heen bent is het ook wel lekker werken. Vroeger deed ik dat ook wel eens.. en vorige week ook bij het uitgaan was ik na een uur of elf al over m'n slaap heen, dus doorgaan tot diep in de nacht is dan niet moeilijk meerquote:Op dinsdag 13 mei 200803:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben lekker bezig, nog een hoofdstukje schrijven van mijn scriptie en dan is het af, en dat is nog het leukste hoofdstuk ook, dus ga nog even door.
En ik voel me niet eens zo moe eigenlijk [afbeelding]
ben stiekem wel een beetje trots op het eindresultaat, m'n werk was dolenthousiast bij de presentatie van het model dat ik uitgevonden heb, en gaan het gelijk implementeren [afbeelding]
tijdens het slapen dusquote:Op dinsdag 13 mei 200807:01 schreef OA het volgende:
Kutinternetverbinding.... [afbeelding]
En kut Telfort (ex Tiscali) [afbeelding]
Geen internet en telefoon gehad vanaf gisteravond 11 uur tot net.... [afbeelding]
==============
Mogge [afbeelding]
radio maken?quote:Op dinsdag 13 mei 200807:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja best. Zo weer een dagje radio maken [afbeelding]
Tijdens het slapen ja. Maar daar gaat het niet om natuurlijk....quote:
Als contextvak (andere faculteit) is het mogelijk om 8 weken bij de hogeschool radio te maken. Lekker punten verdienen. Als UU studenten moeten we alleen twee extra items makenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdens het slapen ja. Maar daar gaat het niet om natuurlijk....
ooh, je wilde gewoon je punt maken dat internet altijd moet werken. Goed punt trouwens, ik sta daar geheel achter. Wel trek ik hierdoor regelmatig aan het korste eindquote:Op dinsdag 13 mei 200807:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdens het slapen ja. Maar daar gaat het niet om natuurlijk.... [afbeelding]
Aah, op die manier. Nou, veel plezier dan maarquote:Op dinsdag 13 mei 200807:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als contextvak (andere faculteit) is het mogelijk om 8 weken bij de hogeschool radio te maken. Lekker punten verdienen. Als UU studenten moeten we alleen twee extra items maken [afbeelding]
Ja, zo keek ik ook!quote:
Precies, het moet altijd werken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, je wilde gewoon je punt maken dat internet altijd moet werken. Goed punt trouwens, ik sta daar geheel achter. Wel trek ik hierdoor regelmatig aan het korste eind
Prima tijd om naar je bed te gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 200807:01 schreef OA het volgende:
Kutinternetverbinding.... [afbeelding]
En kut Telfort (ex Tiscali) [afbeelding]
Geen internet en telefoon gehad vanaf gisteravond 11 uur tot net.... [afbeelding]
==============
Mogge [afbeelding]
en als het weer eens niet werkt.. tja.. dan ga ik wat anders doenquote:Op dinsdag 13 mei 200807:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, zo keek ik ook! [afbeelding]
[..]
Precies, het moet altijd werken. [afbeelding]
whehe... die mag blijven!quote:Op dinsdag 13 mei 200807:59 schreef OA het volgende:
Er komt net een man binnen, blijkt het een nieuwe collega te zijn die vandaag begint...
Eerste wat hij zegt: "zullen we ff een bakkie doen? [afbeelding] "
Conclusie: geschikte kerel [afbeelding]
Dat had je niet zo heel lang geleden ook al eens toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Er komt net een man binnen, blijkt het een nieuwe collega te zijn die vandaag begint...
Eerste wat hij zegt: "zullen we ff een bakkie doen?"
Conclusie: geschikte kerel
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat had je niet zo heel lang geleden ook al eens toch?
Goed, dan heb je geen keuze... Maar toch blijft het heel erg irritant dat iets, ongeacht wat, het niet doet als je er gebruik van wilt maken.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als het weer eens niet werkt.. tja.. dan ga ik wat anders doen
jah, dat is inderdaad zo... het gebeurt ook altijd als je het nodig hebt (voor mijn gevoel dan in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 mei 200808:56 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren.... [afbeelding]
[..]
Goed, dan heb je geen keuze... Maar toch blijft het heel erg irritant dat iets, ongeacht wat, het niet doet als je er gebruik van wilt maken..... [afbeelding]
En terechtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Eerste wat hij zegt: "zullen we ff een bakkie doen?"
Conclusie: geschikte kerel
Minder dan gisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ik heb nog altijd die 70 usd van gisteren... wat doe ik ermee???
quote:
Doch met de huidige dollarkoers zal dat rap minder waard zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor... toen was het ook 70 USD...
goed punt, daarom moet het ook uitgegeven wordenquote:Op dinsdag 13 mei 200809:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Doch met de huidige dollarkoers zal dat rap minder waard zijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
tenzij ik in een hotel ga eten, waar het eten niet lekker is.
Ja, i kdacht dat je ooit zoiets zeiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren....![]()
[..]
Goed, dan heb je geen keuze... Maar toch blijft het heel erg irritant dat iets, ongeacht wat, het niet doet als je er gebruik van wilt maken.....
Zou heel goed kunnen.... ik heb wel meer gezegd in de voorgaande 800+ afleveringen van de KSCquote:
eventjes teruglezen danquote:Op dinsdag 13 mei 200810:05 schreef OA het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.... ik heb wel meer gezegd in de voorgaande 800+ afleveringen van de KSC [afbeelding]
dat hoop ik wel jaquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:12 schreef Muck het volgende:
maar derde dag iek sie weer klain bitje mit linkeroog.
dat zei ik ook al, maar toen lachten mijn vader en broer me uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Misschien heeft Suiker het te warm?
Emancipatie vergadering:
Vrouw loopt naar de microfoon:
'Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in'.
Daverend applaus uit de zaal .
Ik zei vorig jaar:'Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in.'
Weer luid geklap uit de zaal.
De eerste dag zag ik niets veranderen. De 2de dag ook niet,maar op de derde dag stond Jan ineens zelf z'n overhemden te strijken'.
De zaal staat op z'n kop van enthousiasme.
Een tweede vrouw loopt naar de microfoon:
Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z'n sokken op de hand worden gewassen met Soda. Ik had daar geen zin meer in'.
Luid gejuich en gejoel uit de zaal .
Ik zei tegen Pieter: 'Was jij je sokken voortaan maar zelf!'
De dames staan op de banken.
'De eerste dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar op de derde dag stond Pieter mooi zelf z'n sokken te wassen.'
De wave wordt ingezet
Een klein vrouwtje grijpt de microfoon: 'Iek geet Fatima en iek 5 jaar getraut mit Mohammed.
Mohammed wil elke dag cous-cous eet.Iek altijd for hem gekook, maar gad geen sin meer en seg:
as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak.'
De zaal is niet meer te houden .
'De 1stedag iek sie nix,
de tweede dag iek sie nix,
Als het water te warm is zit er minder zuurstof in. Maar dan zou Melk ook problemen moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, maar toen lachten mijn vader en broer me uit
"Muck, het is een tropische vis! Koudbloedig weet je wel?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Emancipatie vergadering:
Vrouw loopt naar de microfoon:
'Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in'.
Daverend applaus uit de zaal .
Ik zei vorig jaar:'Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in.'
Weer luid geklap uit de zaal.
De eerste dag zag ik niets veranderen. De 2de dag ook niet,maar op de derde dag stond Jan ineens zelf z'n overhemden te strijken'.
De zaal staat op z'n kop van enthousiasme.
Een tweede vrouw loopt naar de microfoon:
Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z'n sokken op de hand worden gewassen met Soda. Ik had daar geen zin meer in'.
Luid gejuich en gejoel uit de zaal .
Ik zei tegen Pieter: 'Was jij je sokken voortaan maar zelf!'
De dames staan op de banken.
'De eerste dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar op de derde dag stond Pieter mooi zelf z'n sokken te wassen.'
De wave wordt ingezet
Een klein vrouwtje grijpt de microfoon: 'Iek geet Fatima en iek 5 jaar getraut mit Mohammed.
Mohammed wil elke dag cous-cous eet.Iek altijd for hem gekook, maar gad geen sin meer en seg:
as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak.'
De zaal is niet meer te houden .
'De 1stedag iek sie nix,
de tweede dag iek sie nix,
Daarom is het ook zo gek....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het water te warm is zit er minder zuurstof in. Maar dan zou Melk ook problemen moeten hebben.
quote:Huuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks een explosie van mini-vissen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Vreemd jaquote:
quote:[..]
Huuuuu!
Straks een explosie van mini-vissen
Wel potverdrie. Ik ben geen dierentuindier wat je altijd maar kan bekijkenquote:
Dan mogen ze je weleens bijvoederenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potverdrie. Ik ben geen dierentuindier wat je altijd maar kan bekijken
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potverdrie. Ik ben geen dierentuindier wat je altijd maar kan bekijken
En ik ben ook geen ontsnapte koei in Didamquote:
Doe maar. Morgen.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik ben ook geen ontsnapte koei in Didam
Wat een zure antwoorden!quote:
Sorry, ook ben ik geen lekkere chickquote:
Wiezo?quote:
hehehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik ben ook geen ontsnapte koei in Didam
quote:
Het was Masterlijk, MPG.quote:
Doe eens duur, je hebt 70 USDquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat ga ik vandaag eens eten... heb zin in een lekkere pizza eigenlijk... maar die is wel 2.5 euroOf gewoon bakmie eten natuurlijk, voor 35 eurocent.... ook lekker.
doe eens een linkje danquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, wel leuk om te zien de fotootjes
nu.nl ofzoquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 200812:35 schreef Sjowhan het volgende:
Even snel een kijkje hier, ga zo weer verder met de werkzaamheden hier..
't Is wel te merken dat de maandag een dag opgeschoven is [afbeelding]
Kwam zo op mij over...quote:
gatverdammequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
oh men, ik kom net onder de douche vandaan, en ik tintel helemaal door mijn pepermuntzeep
Bahquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
oh men, ik kom net onder de douche vandaan, en ik tintel helemaal door mijn pepermuntzeep
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
jukkie muckiequote:Op dinsdag 13 mei 200813:16 schreef Muck het volgende:
oh men, ik kom net onder de douche vandaan, en ik tintel helemaal door mijn pepermuntzeep [afbeelding]
geeft pepermunt ook een tinteling als je het op je geslachtsdeel smeertquote:Op dinsdag 13 mei 200813:27 schreef Muck het volgende:
wat is er nou weer mis met mintzeep? [afbeelding]
nee, opbokken.quote:
Dat lijkt me niet echt prettig en dan heb ik nog niet eens een poes!quote:Op dinsdag 13 mei 200813:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, opbokken.
Mint is voor in je bek, niet voor op je lichaam.
Je smeert toch ook geen tijgerbalsem op je poes? [afbeelding]
Doorwerken, lam ding!quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, beetje rustig aan he, zit net te eten.
geloof mij, dat is het ook nietquote:
jij spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 13 mei 200813:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geloof mij, dat is het ook niet [afbeelding]
Whehe, ja, ik denk ik vermeld het er maar effe bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
handige toevoeging eer.. ik schrok al een beetje.
't ging per ongelukquote:
nee, je weet maar nooit, voor je het weet zit je ineens met een kut tussen je benen.quote:Op dinsdag 13 mei 200813:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja, ik denk ik vermeld het er maar effe bij.
Je weet het maar nooit hier [afbeelding]
aowh.... dat MOET pijn doen.. getver... ach.. m'n broertje heeft ooit eens sambal in z'n ook gesmeerd; hij was met het zakje aan het spelen... whehe...quote:Op dinsdag 13 mei 200813:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't ging per ongeluk [afbeelding]
Had het op m'n buik gesmeerd want verkouden.
Maar direct daarna moest ik pissen.
En was vergeten om handen te wassen [afbeelding]
Da's niet bepaald leuk [afbeelding]
gelukkig niet zeg....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, je weet maar nooit, voor je het weet zit je ineens met een kut tussen je benen.
whehe, dat lijkt me ook niet al te lekker neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aowh.... dat MOET pijn doen.. getver... ach.. m'n broertje heeft ooit eens sambal in z'n ook gesmeerd; hij was met het zakje aan het spelen... whehe...
mjah, hij had pijn, dus de rest kon lachen.quote:Op dinsdag 13 mei 200813:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat lijkt me ook niet al te lekker nee [afbeelding]
pwnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Verkeersdoden Maastricht waren drugsrunners
Iets te hard ge'run'd, lutsers.
Oh, ja, dat is primaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is "voor je het weet zit je met een kut op je lul" dan beter?
Whehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is prima
DAar heb ik doorgaans niet zoveel problemen mee
of schrijf je dat niet zo volgens de Nederlandsche zpelling?quote:
doorgaans? Vertel eens over die uitzonderingen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is prima [afbeelding]
DAar heb ik doorgaans niet zoveel problemen mee [afbeelding]
Ralle donders hoef ik niet op m'n togusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doorgaans? Vertel eens over die uitzonderingen dan?
gerend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of schrijf je dat niet zo volgens de Nederlandsche zpelling?
gerunned wellicht, of gerund, of gerunt... tja.. wat zou het zijn?
en 'n ragebol?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ralle donders hoef ik niet op m'n togus [afbeelding]
Is ze weer thuis?quote:
en morgen weer een andere?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:08 schreef JortK het volgende:
Ik had gister nog een kut op mn lul [afbeelding]
Geile donder!quote:
hfquote:
quote:
Yesyesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Geile donder!
Alles weer goed met GeorginaV dus?
Mooizoquote:
Werkzequote:
GeorginaVagina?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Geile donder!
Alles weer goed met GeorginaV dus?
niet een beetje afwisseling in je leven?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:17 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Yesyes [afbeelding] [afbeelding]
Erg huhquote:Op dinsdag 13 mei 200812:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[afbeelding] dat gevoel heb ik ook.
Nee vreemdgaan is lamequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet een beetje afwisseling in je leven?
Eensch.quote:
Pot verf over je heen getyft?quote:
Ook eensquote:
Ik ookquote:
ftwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:23 schreef JortK het volgende:
Zo ook naar huis, en vanavond LCD TV kopen voor in de slaapkamer
LIES!!!!1!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef Houniet het volgende:
I GET ALL THE GIRLS I GET ALL THE GIRLLLLSSSSS
quote:
True, true....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik deel enzulks. Zag je gister toch ook maat.
Mieke, ja, dat kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Houniet het volgende:
Die chick met die blonde krullen vond frits wel leuk.
AAAh Stephaniequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True, true....
Hoe heet die brunette ook alweer?
Met dat stijle haar, beetje half lang?
chick was dat
Vorig jaar op het strand ontmoetquote:
chill.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vorig jaar op het strand ontmoet. Ze gaat wel eens mee Housen
!
Zeker zeker..quote:
het staat hier altijd aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:09 schreef Houniet het volgende:
Ja, 100%. Zit er gelukkig ook niet zovaak op.
Ernstigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan.
Maar maak er niet volop gebruik van, ben gewoon te lui om 't weg te klikken
Ik heb ook wel eens als ik thuiskom dat er berichten staan zo van: godverdomme, reageer eens tyfushondquote:
Succes ouwequote:
Men je maakt me geeeaakk!quote:
Goed bezig ouwequote:
Ik zal er aan denken. Misschien wel deze week dat ik ff langskomquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
Tim, als jij nog eens in de buurt bent hier, en je hebt trek in een bakkie alhier, kan je dan die schroevedraaierset meenemen?
Mijn kleinste was nog te groot
Maak er maar een topic over in CUL. "Koningsbroodjes" ofzoquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak er maar een topic over in CUL. "Koningsbroodjes" ofzo
Ja, hé!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak er maar een topic over in CUL. "Koningsbroodjes" ofzo
Hier ook een zooi ramen openquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer terug van sporten!
En wat waait er hier een heerlijke verfrissende wind vanz ee vanavond... heb alle ramen maar even opengezet.
Hier nog niet. Want zon en warmquote:
Hier ook zon en warm, maar ook íets fris.quote:
Goed geregeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook zon en warm, maar ook íets fris.
En dat kleine beetje fris maakt dat het raam weer wagenwijd open kan.
Voor jou bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
Hier inmiddels ook raam open
Eer, wanneer maak je mij eens een zooi broodjes?
Dat zeg ik tochquote:
Bijna. Kijk:quote:
Het woordje 'voor' ontbreekt alleen maar, een kniesoor die daar over valtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
Eer, wanneer maak je mij eens een zooi broodjes?
En wie zijn 'ons'? Misschien betalen 'wij' wel geld aan 'jullie'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:15 schreef Frutsel het volgende:
koude multivitamine?
Hmm... welk merk? Misschien wordt die wel door 'ons' gemaakt
Ik weet het niet, zie het merk nooit. Dat soort dingen worden altijd voor mij ingeschonken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:15 schreef Frutsel het volgende:
koude multivitamine?
Hmm... welk merk? Misschien wordt die wel door 'ons' gemaakt
Ghehe, dat zou kunnen.. ik zal maar geen bedrijfsnaam noemen, maar d'r gaan dagelijks heel wat pallets powerdrink, multivitamine, appelsap, sinaasappelsap, ijsthee, ACE etc etc de deur uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En wie zijn 'ons'? Misschien betalen 'wij' wel geld aan 'jullie'
Toemaar wat een servicequote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zie het merk nooit. Dat soort dingen worden altijd voor mij ingeschonken.
Stapelbakritzelaarquote:
Welnee. Dat hoort zoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bijna. Kijk:
[..]
Het woordje 'voor' ontbreekt alleen maar, een kniesoor die daar over valt
HOI FRUTSELquote:
Wat aardig van degenen die jou die eer gunden.quote:
Hehe, je mag van mij de naam noemen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehe, dat zou kunnen.. ik zal maar geen bedrijfsnaam noemen, maar d'r gaan dagelijks heel wat pallets powerdrink, multivitamine, appelsap, sinaasappelsap, ijsthee, ACE etc etc de deur uit![]()
Fritsel![]()
Tsja, sta bekend als de 'backup-notulist dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat aardig van egenen die jou die eer gunden.
Op 't moment van schrijven doet fok kutquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Peepzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tis wel goed hoor, beetje weggerdeweggeweest... wat dingen op een rij proberen te krijgen, druk druk druk met nieuwe baan enzo... en als ik hier dan es kwam dan deed fok weer kut enzo
Achzo. Hoe bevalt het nieuwe werkwerkwerk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Peepzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tis wel goed hoor, beetje weggerdeweggeweest... wat dingen op een rij proberen te krijgen, druk druk druk met nieuwe baan enzo... en als ik hier dan es kwam dan deed fok weer kut enzo
Klopt... krijg je met al die klonenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op 't moment van schrijven doet fok kut
Ja erg goed, tis alleen erg intensief zeg maar.... klein bedrijf, grote functie... op elk regeltje een uitzondering...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Achzo. Hoe bevalt het nieuwe werkwerkwerk?
Allemaal positief dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja erg goed, tis alleen erg intensief zeg maar.... klein bedrijf, grote functie... op elk regeltje een uitzondering...
heb proeftijd erop zitten en heb direct een vast contract gekregen, dus zij zijn tevreden denk ik maar. Ikzelf ook want k ga d'r met plezier heen. Tis elke dag weer een uitdaging, soms ook best pittig maar best tof
En gratiz drank voor thuis![]()
![]()
Ahhhquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja erg goed, tis alleen erg intensief zeg maar.... klein bedrijf, grote functie... op elk regeltje een uitzondering...
heb proeftijd erop zitten en heb direct een vast contract gekregen, dus zij zijn tevreden denk ik maar. Ikzelf ook want k ga d'r met plezier heen. Tis elke dag weer een uitdaging, soms ook best pittig maar best tof
En gratiz drank voor thuis![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |