Die had vast tijdens de laatste sex al ideëen over hoe het uit te maken.... DAMN!!!!! PWNED!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef Houniet het volgende:
Wtf gast die is echt genaaid. Zeker na twee jaar. Dit heeft al langer in der hoofd gespeeld, kan niet anders.
Sterkte ermee enzo.
Idd. Alle contact voor minstens enkele weken stoppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:55 schreef TheWanderer het volgende:
doodzwijgen. wat een ontzettend laag bij de grondse streek
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Karammel het volgende:
Triest dat je na een relatie van 2 jaar per sms laat weten dat het over is. Vooral als het als een donderslag bij heldere hemel komt. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om zo'n stap te maken. Een simpel sms'je maakt zoiets vele malen makkelijker. Toch vind ik het niet van respect getuigen dat je zoiets per SMS doet. Jij had het idee dat alles helemaal in orde was, je had zelfs nog seks gehad een paar dagen geleden. Zij is van mening dat het al een maand niet zo lekker gaat. Raar dat je daar dan niets van hebt gemerkt, maar ze zal het vast heel goed verborgen hebben weten te houden. Of je hebt echt een verschrikkelijk blok voor je kop.
Het blijft kut hoe ze het heeft uitgemaakt. Boos worden lijkt me niet de oplossing. Ik zou toch proberen nog eens samen te komen om het uit te spreken. Dan kan ze uitleggen waarom ze tot deze beslissing is gekomen en wat jou rol daarin was. Het lijkt me toch wel belangrijk dat het goed uitgepraat word. 2 jaar is niet niets. Ik zou haar als ik jou was haar verhaal laten doen om haar vervolgens maar niet meer te zien. Dat zal het misschien iets verduidelijken, maar de pijn zeker niet verzachten.
Vergeet haar. Als ze het op zo'n manier uitmaakt was ze je niet waard. Ga verder met je leven en kijk om je heen naar andere vrouwen.
Dat heb ik dus die bewuste avond gedaan! Nog nooit zoveel woede in mijn lichaam gehad..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als ze het uitmaakt op zo'n kutmanier is ze jou gewoon niet waard.
Ga naar dat kutwijf toe en zeg waar het op staat.
Dat baseer je nergens op. Zo maak je TS ook nog eens onnodig onzekerder/bozer tenzij hij zelf ook wel snapt dat je dat als buitenstaander helemaal niet kan zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:09 schreef Curri het volgende:
Ze heeft een ander, heeel duidelijk ..
Inderdaad, ik denk ook dat ze een ander heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef Friek_ het volgende:
Ben benieuwd wat de reden van dit alles is. Of ze voelt zich beklemd door een relatie en wilt leuk doorneuken, of ze is verliefd op een ander of ze vindt de relatie te voorspelbaar. Toch wel de top 3 in dit soort gevallen. Take your pick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |