niet een beetje afwisseling in je leven?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:17 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Yesyes [afbeelding] [afbeelding]
Erg huhquote:Op dinsdag 13 mei 200812:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[afbeelding] dat gevoel heb ik ook.
Nee vreemdgaan is lamequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet een beetje afwisseling in je leven?
Eensch.quote:
Pot verf over je heen getyft?quote:
Ook eensquote:
Ik ookquote:
ftwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:23 schreef JortK het volgende:
Zo ook naar huis, en vanavond LCD TV kopen voor in de slaapkamer
LIES!!!!1!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef Houniet het volgende:
I GET ALL THE GIRLS I GET ALL THE GIRLLLLSSSSS
quote:
True, true....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik deel enzulks. Zag je gister toch ook maat.
Mieke, ja, dat kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Houniet het volgende:
Die chick met die blonde krullen vond frits wel leuk.
AAAh Stephaniequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True, true....
Hoe heet die brunette ook alweer?
Met dat stijle haar, beetje half lang?
chick was dat
Vorig jaar op het strand ontmoetquote:
chill.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vorig jaar op het strand ontmoet. Ze gaat wel eens mee Housen
!
Zeker zeker..quote:
het staat hier altijd aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:09 schreef Houniet het volgende:
Ja, 100%. Zit er gelukkig ook niet zovaak op.
Ernstigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan.
Maar maak er niet volop gebruik van, ben gewoon te lui om 't weg te klikken
Ik heb ook wel eens als ik thuiskom dat er berichten staan zo van: godverdomme, reageer eens tyfushondquote:
Succes ouwequote:
Men je maakt me geeeaakk!quote:
Goed bezig ouwequote:
Ik zal er aan denken. Misschien wel deze week dat ik ff langskomquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
Tim, als jij nog eens in de buurt bent hier, en je hebt trek in een bakkie alhier, kan je dan die schroevedraaierset meenemen?
Mijn kleinste was nog te groot
Maak er maar een topic over in CUL. "Koningsbroodjes" ofzoquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak er maar een topic over in CUL. "Koningsbroodjes" ofzo
Ja, hé!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak er maar een topic over in CUL. "Koningsbroodjes" ofzo
Hier ook een zooi ramen openquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer terug van sporten!
En wat waait er hier een heerlijke verfrissende wind vanz ee vanavond... heb alle ramen maar even opengezet.
Hier nog niet. Want zon en warmquote:
Hier ook zon en warm, maar ook íets fris.quote:
Goed geregeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook zon en warm, maar ook íets fris.
En dat kleine beetje fris maakt dat het raam weer wagenwijd open kan.
Voor jou bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
Hier inmiddels ook raam open
Eer, wanneer maak je mij eens een zooi broodjes?
Dat zeg ik tochquote:
Bijna. Kijk:quote:
Het woordje 'voor' ontbreekt alleen maar, een kniesoor die daar over valtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
Eer, wanneer maak je mij eens een zooi broodjes?
En wie zijn 'ons'? Misschien betalen 'wij' wel geld aan 'jullie'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:15 schreef Frutsel het volgende:
koude multivitamine?
Hmm... welk merk? Misschien wordt die wel door 'ons' gemaakt
Ik weet het niet, zie het merk nooit. Dat soort dingen worden altijd voor mij ingeschonken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:15 schreef Frutsel het volgende:
koude multivitamine?
Hmm... welk merk? Misschien wordt die wel door 'ons' gemaakt
Ghehe, dat zou kunnen.. ik zal maar geen bedrijfsnaam noemen, maar d'r gaan dagelijks heel wat pallets powerdrink, multivitamine, appelsap, sinaasappelsap, ijsthee, ACE etc etc de deur uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En wie zijn 'ons'? Misschien betalen 'wij' wel geld aan 'jullie'
Toemaar wat een servicequote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zie het merk nooit. Dat soort dingen worden altijd voor mij ingeschonken.
Stapelbakritzelaarquote:
Welnee. Dat hoort zoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bijna. Kijk:
[..]
Het woordje 'voor' ontbreekt alleen maar, een kniesoor die daar over valt
HOI FRUTSELquote:
Wat aardig van degenen die jou die eer gunden.quote:
Hehe, je mag van mij de naam noemen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehe, dat zou kunnen.. ik zal maar geen bedrijfsnaam noemen, maar d'r gaan dagelijks heel wat pallets powerdrink, multivitamine, appelsap, sinaasappelsap, ijsthee, ACE etc etc de deur uit![]()
Fritsel![]()
Tsja, sta bekend als de 'backup-notulist dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat aardig van egenen die jou die eer gunden.
Op 't moment van schrijven doet fok kutquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Peepzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tis wel goed hoor, beetje weggerdeweggeweest... wat dingen op een rij proberen te krijgen, druk druk druk met nieuwe baan enzo... en als ik hier dan es kwam dan deed fok weer kut enzo
Achzo. Hoe bevalt het nieuwe werkwerkwerk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Peepzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tis wel goed hoor, beetje weggerdeweggeweest... wat dingen op een rij proberen te krijgen, druk druk druk met nieuwe baan enzo... en als ik hier dan es kwam dan deed fok weer kut enzo
Klopt... krijg je met al die klonenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op 't moment van schrijven doet fok kut
Ja erg goed, tis alleen erg intensief zeg maar.... klein bedrijf, grote functie... op elk regeltje een uitzondering...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Achzo. Hoe bevalt het nieuwe werkwerkwerk?
Allemaal positief dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja erg goed, tis alleen erg intensief zeg maar.... klein bedrijf, grote functie... op elk regeltje een uitzondering...
heb proeftijd erop zitten en heb direct een vast contract gekregen, dus zij zijn tevreden denk ik maar. Ikzelf ook want k ga d'r met plezier heen. Tis elke dag weer een uitdaging, soms ook best pittig maar best tof
En gratiz drank voor thuis![]()
![]()
Ahhhquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja erg goed, tis alleen erg intensief zeg maar.... klein bedrijf, grote functie... op elk regeltje een uitzondering...
heb proeftijd erop zitten en heb direct een vast contract gekregen, dus zij zijn tevreden denk ik maar. Ikzelf ook want k ga d'r met plezier heen. Tis elke dag weer een uitdaging, soms ook best pittig maar best tof
En gratiz drank voor thuis![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |