gatverdammequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
oh men, ik kom net onder de douche vandaan, en ik tintel helemaal door mijn pepermuntzeep
Bahquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
oh men, ik kom net onder de douche vandaan, en ik tintel helemaal door mijn pepermuntzeep
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
jukkie muckiequote:Op dinsdag 13 mei 200813:16 schreef Muck het volgende:
oh men, ik kom net onder de douche vandaan, en ik tintel helemaal door mijn pepermuntzeep [afbeelding]
geeft pepermunt ook een tinteling als je het op je geslachtsdeel smeertquote:Op dinsdag 13 mei 200813:27 schreef Muck het volgende:
wat is er nou weer mis met mintzeep? [afbeelding]
nee, opbokken.quote:
Dat lijkt me niet echt prettig en dan heb ik nog niet eens een poes!quote:Op dinsdag 13 mei 200813:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, opbokken.
Mint is voor in je bek, niet voor op je lichaam.
Je smeert toch ook geen tijgerbalsem op je poes? [afbeelding]
Doorwerken, lam ding!quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, beetje rustig aan he, zit net te eten.
geloof mij, dat is het ook nietquote:
jij spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 13 mei 200813:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geloof mij, dat is het ook niet [afbeelding]
Whehe, ja, ik denk ik vermeld het er maar effe bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
handige toevoeging eer.. ik schrok al een beetje.
't ging per ongelukquote:
nee, je weet maar nooit, voor je het weet zit je ineens met een kut tussen je benen.quote:Op dinsdag 13 mei 200813:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja, ik denk ik vermeld het er maar effe bij.
Je weet het maar nooit hier [afbeelding]
aowh.... dat MOET pijn doen.. getver... ach.. m'n broertje heeft ooit eens sambal in z'n ook gesmeerd; hij was met het zakje aan het spelen... whehe...quote:Op dinsdag 13 mei 200813:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't ging per ongeluk [afbeelding]
Had het op m'n buik gesmeerd want verkouden.
Maar direct daarna moest ik pissen.
En was vergeten om handen te wassen [afbeelding]
Da's niet bepaald leuk [afbeelding]
gelukkig niet zeg....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, je weet maar nooit, voor je het weet zit je ineens met een kut tussen je benen.
whehe, dat lijkt me ook niet al te lekker neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aowh.... dat MOET pijn doen.. getver... ach.. m'n broertje heeft ooit eens sambal in z'n ook gesmeerd; hij was met het zakje aan het spelen... whehe...
mjah, hij had pijn, dus de rest kon lachen.quote:Op dinsdag 13 mei 200813:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat lijkt me ook niet al te lekker nee [afbeelding]
pwnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Verkeersdoden Maastricht waren drugsrunners
Iets te hard ge'run'd, lutsers.
Oh, ja, dat is primaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is "voor je het weet zit je met een kut op je lul" dan beter?
Whehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is prima
DAar heb ik doorgaans niet zoveel problemen mee
of schrijf je dat niet zo volgens de Nederlandsche zpelling?quote:
doorgaans? Vertel eens over die uitzonderingen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is prima [afbeelding]
DAar heb ik doorgaans niet zoveel problemen mee [afbeelding]
Ralle donders hoef ik niet op m'n togusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doorgaans? Vertel eens over die uitzonderingen dan?
gerend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of schrijf je dat niet zo volgens de Nederlandsche zpelling?
gerunned wellicht, of gerund, of gerunt... tja.. wat zou het zijn?
en 'n ragebol?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ralle donders hoef ik niet op m'n togus [afbeelding]
Is ze weer thuis?quote:
en morgen weer een andere?quote:Op dinsdag 13 mei 200814:08 schreef JortK het volgende:
Ik had gister nog een kut op mn lul [afbeelding]
Geile donder!quote:
hfquote:
quote:
Yesyesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Geile donder!
Alles weer goed met GeorginaV dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |