Puick plan. Ga ik zometeen ook maar eens doenquote:
Mooi! Slaap lekker kerel!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick plan. Ga ik zometeen ook maar eens doen
Slaap lekkerquote:
ja, het weertje hier werkt inderdaad ook wel mee.quote:Op dinsdag 13 mei 200803:10 schreef Sander170 het volgende:
Met mij gaat het uitstekend, vooral met dit lekkere weer. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hier is het alweer warm aan het wordenquote:Op dinsdag 13 mei 200803:13 schreef Sander170 het volgende:
Ja warm hé buiten, tis nu beetje afgekoeld hier. [afbeelding]
da's altijd zo jahquote:Op dinsdag 13 mei 200803:14 schreef Sander170 het volgende:
Tis nu iets koeler buiten, behalve op me slaapkamer helaas.
Ja dat lijkt me ook logisch hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het alweer warm aan het worden
tja, nog even wachten dus.quote:Op dinsdag 13 mei 200803:14 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoer over 3 á 4 uurtjes ook!
toch wel ja?quote:Op dinsdag 13 mei 200803:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook logisch hoor. [afbeelding]
net gedaan hequote:Op dinsdag 13 mei 200803:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja of je gaat eventjes slapen uiteraard!
dat denk ik ook..quote:Op dinsdag 13 mei 200803:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tja... ik in moet er nog in hé... [afbeelding]
in indonesische tijd gaan mensen nu net naar kantoorquote:Op dinsdag 13 mei 200803:25 schreef Sander170 het volgende:
Ja in Nederlandse tijd lijkt me dat wél !!!!
hoezo datquote:Op dinsdag 13 mei 200803:25 schreef BrandX het volgende:
het ziet er naar uit dat ik een nachtje slaap oversla [afbeelding]
In Hollandse tijd hebben mensen nu precies de helft slaap erop zitten!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in indonesische tijd gaan mensen nu net naar kantoor
ben lekker bezig, nog een hoofdstukje schrijven van mijn scriptie en dan is het af, en dat is nog het leukste hoofdstuk ook, dus ga nog even door.quote:
aah, op die fiets.. als je eenmaal over je slaap heen bent is het ook wel lekker werken. Vroeger deed ik dat ook wel eens.. en vorige week ook bij het uitgaan was ik na een uur of elf al over m'n slaap heen, dus doorgaan tot diep in de nacht is dan niet moeilijk meerquote:Op dinsdag 13 mei 200803:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben lekker bezig, nog een hoofdstukje schrijven van mijn scriptie en dan is het af, en dat is nog het leukste hoofdstuk ook, dus ga nog even door.
En ik voel me niet eens zo moe eigenlijk [afbeelding]
ben stiekem wel een beetje trots op het eindresultaat, m'n werk was dolenthousiast bij de presentatie van het model dat ik uitgevonden heb, en gaan het gelijk implementeren [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |